|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
Ukostření motoru
je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.
|
9.8.09, 18:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo čim lepší kostra tim líp
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.8.09, 19:05 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Re: Ukostření motoru
kozina píše: je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.
Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
9.8.09, 19:07 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
Re: Ukostření motoru
slavik74 píše: kozina píše: je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe. Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú :idea:
no vidíš a právě třeba ten výkon ventilatoru mě sr... ted točí jak svina :shock:
|
9.8.09, 19:08 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nevím sice o jaké auto jde, ale u fáček je občas kostra přišroubovaná pod topením. Ten plast se občas trošku rozteče a zateče pod šroub kde je právě kostra ventilátoru topení. Tím pádem to špatně šlape.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.8.09, 09:03 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
tak fáva 93+ a felicie měly v podstatě vedené kostření od motoru na baterku, akorát kabel vedl přes podběh kde je to ukostřené na karoserii a dál pokračuje na baterku....
|
22.8.09, 21:43 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Ukostření motoru
slavik74 píše: kozina píše: je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe. Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú ledažeby sa práve kvôli tomuto zlepšilo ukostrenie celkové - cez motor a origo ukostrenie motora...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.8.09, 10:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Ukostření motoru
ferrari píše: ledažeby sa práve kvôli tomuto zlepšilo ukostrenie celkové - cez motor a origo ukostrenie motora...
by si sa divil aké rôzne záhady dokáže narobiť zlá kostra
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.8.09, 11:33 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Ukostření motoru
Ano, blbe prikostreni a clovek pak hleda zavady vsude okolo, jinak pokud Ti prikostreni pres saci zlepsilo beh ventilatoru, znamena to, ze na puvodnim ukostreni bylo neco spatne a byly tam ubytky, takze by bylo vhodny aby ses juknul na origo ukostreni a zjednal napravu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.8.09, 14:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak každý odpovídá na něco jiného, tak nevím. Je myšleno ukostření celkové, tedy kostra motoru? Nebo kostra motorku topení?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.8.09, 15:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Tak každý odpovídá na něco jiného, tak nevím. Je myšleno ukostření celkové, tedy kostra motoru? Nebo kostra motorku topení?
čo myslíš pod pojmom "celkové ukostření" kostra motora, je vodivé spojenie karosérie s telom motora, ďalej máš ukostrený každý spotrebič, alebo sústavu spotrebičov, napr. ak motor ventilátora na kúrenie...
ak napíšeš kostra motora - každého napadne ukostrenie motora a nie motora kúrenia, alebo stieračov, alebo motora ventilátora na chladiči...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.8.09, 15:51 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Ukostření motoru
no tak ja myslel treba ukostreni motoru kdyz bylo zminovany, protoze kdyz blbe ukostris motor, tak proud z alternatoru zpusobi ubytek napeti na blbem ukostreni a to se projevvi nizsim napetim v siti a ty jako evidentni lajk to pozorujes pouze na vyssim vykonu ventilatoru. kdybys mel voltmetr, zjistil bys, ze po prekostreni je na nem vyssi napeti.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.8.09, 19:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|