Autor |
Zpráva |
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
cyklovac stieracov rapid 136
mal som ten cyklovac rozobratya ked som pustim stierace na cyklovac tak pojdu asi do pol okna a cvaknu a zastavia po chvylke cyklovac znova zopne a znovu urobi dalsi kusok takto mi to raz zotrie okno asi na 3-4 krat a ked bol rozobraty tak som to sledoval tak ako su tam tie tri kontakty na tych plieskoch tak ten stredny ked ten cyklovac zopne tak ten stredny skoci ku tomu jednemu a potom ho znova vrati ale nechapem preco tak skoro mal som druhy totozny cyklovac a problem ten isty co to moze byt...??? dufam ze tento prispevok je aspon torsku zrozumitelny a niekto mi pomoze bo ma uz urve ked prsi zapinat a vypinatn rucne...
_________________ Škoda Rapid 136
|
28.2.10, 22:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
neprebija ti brutalne altik? pripadne uplne vyslahana baterka? myslim ze to ako rychlo cvaka suvisi s napatim v sieti, pomeraj.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
28.2.10, 22:42 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
aha.....tak trosku spanisch village ( spanielska dedina ) trosku prsnejsie by som odcenil....
_________________ Škoda Rapid 136
|
28.2.10, 22:44 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
zober do ruky multimeter, nastav na meranie jednosmerneho napatia do 20V, nastartuj a meraj kolko je na baterke. meraj od volnobehu bez spotrebicov cez volnobeh so svetlami, vetrakom, stieracmi a pomaly pridavaj otacky. ak to niekedy bude pod 11V alebo nad 14.5 tak mas problem v alternatore/regulatore. a preto cyklovac salie. (alebo teda nahovno zapojene, aj to sa stava)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
28.2.10, 22:52 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nefunguje doběh (kontakt motorku, páčka,kabeláž atd...)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.2.10, 23:36 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
Šemik píše: Nefunguje doběh (kontakt motorku, páčka,kabeláž atd...)
a po slovensky....
_________________ Škoda Rapid 136
|
1.3.10, 17:13 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Když zapneš stěrače na 1 rychlost třeba a hned vypneš zastaví se dole nebo tam kde jsi je vypl ? (třeba uprostřed okna?)
|
1.3.10, 17:43 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
1.3.10, 17:44 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
petr petr píše: Když zapneš stěrače na 1 rychlost třeba a hned vypneš zastaví se dole nebo tam kde jsi je vypl ? (třeba uprostřed okna?)
este raz sa opytaj a sformuluj to trosku inak bo mam pocit ze si sa opytal a dal dve rovnake moznosti na odpoved....
_________________ Škoda Rapid 136
|
1.3.10, 22:19 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
Karátek píše: Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů.
a nevies kde presne ??? sa nastavuje den dobeh ?
_________________ Škoda Rapid 136
|
2.3.10, 13:32 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
zalezi od rocnika, ak je to rocnik 1989, tak motor stieracov je identicky s motorom stieracov favorit a neplati to, co je nakreslene v scheme zapojenia. tam sa dobeh stieracov nastavuje automaticky tym, ze sa od motora stieracov odpoji pantograf stieracov a motor sa jednym pulzom (zapnut vypnut) necha dobehnut a v mieste, kde sa zastavil, sa pantograf namontuje tak, aby jeho paka smerovala v uhle cca 45 stupnov smerom vpravo dole pri pohlade od predneho cela.
pri starsom type motora je to porod. vid andrt.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
2.3.10, 13:37 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
NewerEnder píše: Karátek píše: Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. a nevies kde presne ??? sa nastavuje den dobeh ?
Na převodovce motorku musí být šroub, kterým se doběh seřídí a pak se opět zakápne barvou.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
2.3.10, 17:51 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Seřizoval jsem doběh na škodě 125 a musel jsem rozdělat víko převodovky a pak doštelovat šroubem na víku. Dalo to fušku. Ted jsem koukal na motorek s fáčka 93 a má šroubek pod barvou (nahoře z boku hřídele) na převodovce, ale asi budeš muset sundat víko převodovky a pak doseřídit tím šroubem. Máš dobře zapojený cyklovač? Ale podle toho co píšeš, tak stěrače normálně fungují bez cyklovače. Když stěrače dojedou dolu a zastaví se, mají tendenci jet (jako by škubnutí) nahoru? Mohla by být závada v tom cyklovači, ale spíš vidím závadu v neseřízeném motorku. Vem nějakou zkoušečku a napoj na konektor a pozoruj co se bude dít, pokud půjde napětí z cyklovače a motorek stojí, bude vada v seřízení za předpokladu správného zapojení cyklovače.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
2.3.10, 18:45 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
Karátek píše: Seřizoval jsem doběh na škodě 125 a musel jsem rozdělat víko převodovky a pak doštelovat šroubem na víku. Dalo to fušku. Ted jsem koukal na motorek s fáčka 93 a má šroubek pod barvou (nahoře z boku hřídele) na převodovce, ale asi budeš muset sundat víko převodovky a pak doseřídit tím šroubem. Máš dobře zapojený cyklovač? Ale podle toho co píšeš, tak stěrače normálně fungují bez cyklovače. Když stěrače dojedou dolu a zastaví se, mají tendenci jet (jako by škubnutí) nahoru? Mohla by být závada v tom cyklovači, ale spíš vidím závadu v neseřízeném motorku. Vem nějakou zkoušečku a napoj na konektor a pozoruj co se bude dít, pokud půjde napětí z cyklovače a motorek stojí, bude vada v seřízení za předpokladu správného zapojení cyklovače.
no krasne som uplne mimo...
_________________ Škoda Rapid 136
|
4.3.10, 17:20 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
kdyz ses uplne mimo, tak mas dve moznosti
a) neco nastudujes, prirucka, servisni manual, katalog dilu - a nebudes mimo
b) vyseres se na to, das jinej motorek z vrakeca. Kdyz to nepomuze, natahnes od nej drat primo na baterku a budes ho poustet tlacitkem na ktery si pridelas na palubni desku. To zvladne i retardovanej orangutan s prstem v nose
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.3.10, 17:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|