Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 03:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 cyklovac stieracov rapid 136 
Autor Zpráva
Tydýt

Příspěvky: 218
Bydliště: Žilina
Příspěvek cyklovac stieracov rapid 136
mal som ten cyklovac rozobratya ked som pustim stierace na cyklovac tak pojdu asi do pol okna a cvaknu a zastavia po chvylke cyklovac znova zopne a znovu urobi dalsi kusok takto mi to raz zotrie okno asi na 3-4 krat a ked bol rozobraty tak som to sledoval :!: tak ako su tam tie tri kontakty na tych plieskoch tak ten stredny ked ten cyklovac zopne tak ten stredny skoci ku tomu jednemu a potom ho znova vrati ale nechapem preco tak skoro mal som druhy totozny cyklovac a problem ten isty co to moze byt...??? dufam ze tento prispevok je aspon torsku zrozumitelny a niekto mi pomoze bo ma uz urve ked prsi zapinat a vypinatn rucne...

_________________
Škoda Rapid 136


28.2.10, 22:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
neprebija ti brutalne altik? pripadne uplne vyslahana baterka? myslim ze to ako rychlo cvaka suvisi s napatim v sieti, pomeraj.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


28.2.10, 22:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Tydýt

Příspěvky: 218
Bydliště: Žilina
Příspěvek 
aha.....tak trosku spanisch village ( spanielska dedina ) trosku prsnejsie by som odcenil....

_________________
Škoda Rapid 136


28.2.10, 22:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
zober do ruky multimeter, nastav na meranie jednosmerneho napatia do 20V, nastartuj a meraj kolko je na baterke. meraj od volnobehu bez spotrebicov cez volnobeh so svetlami, vetrakom, stieracmi a pomaly pridavaj otacky. ak to niekedy bude pod 11V alebo nad 14.5 tak mas problem v alternatore/regulatore. a preto cyklovac salie. (alebo teda nahovno zapojene, aj to sa stava)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


28.2.10, 22:52
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nefunguje doběh (kontakt motorku, páčka,kabeláž atd...)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.2.10, 23:36
Profil
Tydýt

Příspěvky: 218
Bydliště: Žilina
Příspěvek 
Šemik píše:
Nefunguje doběh (kontakt motorku, páčka,kabeláž atd...)


a po slovensky....

_________________
Škoda Rapid 136


1.3.10, 17:13
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Když zapneš stěrače na 1 rychlost třeba a hned vypneš zastaví se dole nebo tam kde jsi je vypl ? (třeba uprostřed okna?)


1.3.10, 17:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


1.3.10, 17:44
Profil
Tydýt

Příspěvky: 218
Bydliště: Žilina
Příspěvek 
petr petr píše:
Když zapneš stěrače na 1 rychlost třeba a hned vypneš zastaví se dole nebo tam kde jsi je vypl ? (třeba uprostřed okna?)




este raz sa opytaj a sformuluj to trosku inak bo mam pocit ze si sa opytal a dal dve rovnake moznosti na odpoved....

_________________
Škoda Rapid 136


1.3.10, 22:19
Profil
Tydýt

Příspěvky: 218
Bydliště: Žilina
Příspěvek 
Karátek píše:
Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. :wink:



a nevies kde presne ??? sa nastavuje den dobeh ?

_________________
Škoda Rapid 136


2.3.10, 13:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
zalezi od rocnika, ak je to rocnik 1989, tak motor stieracov je identicky s motorom stieracov favorit a neplati to, co je nakreslene v scheme zapojenia. tam sa dobeh stieracov nastavuje automaticky tym, ze sa od motora stieracov odpoji pantograf stieracov a motor sa jednym pulzom (zapnut vypnut) necha dobehnut a v mieste, kde sa zastavil, sa pantograf namontuje tak, aby jeho paka smerovala v uhle cca 45 stupnov smerom vpravo dole pri pohlade od predneho cela.

pri starsom type motora je to porod. vid andrt.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


2.3.10, 13:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
NewerEnder píše:
Karátek píše:
Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. :wink:



a nevies kde presne ??? sa nastavuje den dobeh ?


Na převodovce motorku musí být šroub, kterým se doběh seřídí a pak se opět zakápne barvou.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


2.3.10, 17:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Seřizoval jsem doběh na škodě 125 a musel jsem rozdělat víko převodovky a pak doštelovat šroubem na víku. Dalo to fušku. Ted jsem koukal na motorek s fáčka 93 a má šroubek pod barvou (nahoře z boku hřídele) na převodovce, ale asi budeš muset sundat víko převodovky a pak doseřídit tím šroubem. Máš dobře zapojený cyklovač? Ale podle toho co píšeš, tak stěrače normálně fungují bez cyklovače. Když stěrače dojedou dolu a zastaví se, mají tendenci jet (jako by škubnutí) nahoru? Mohla by být závada v tom cyklovači, ale spíš vidím závadu v neseřízeném motorku. Vem nějakou zkoušečku a napoj na konektor a pozoruj co se bude dít, pokud půjde napětí z cyklovače a motorek stojí, bude vada v seřízení za předpokladu správného zapojení cyklovače.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


2.3.10, 18:45
Profil
Tydýt

Příspěvky: 218
Bydliště: Žilina
Příspěvek 
Karátek píše:
Seřizoval jsem doběh na škodě 125 a musel jsem rozdělat víko převodovky a pak doštelovat šroubem na víku. Dalo to fušku. Ted jsem koukal na motorek s fáčka 93 a má šroubek pod barvou (nahoře z boku hřídele) na převodovce, ale asi budeš muset sundat víko převodovky a pak doseřídit tím šroubem. Máš dobře zapojený cyklovač? Ale podle toho co píšeš, tak stěrače normálně fungují bez cyklovače. Když stěrače dojedou dolu a zastaví se, mají tendenci jet (jako by škubnutí) nahoru? Mohla by být závada v tom cyklovači, ale spíš vidím závadu v neseřízeném motorku. Vem nějakou zkoušečku a napoj na konektor a pozoruj co se bude dít, pokud půjde napětí z cyklovače a motorek stojí, bude vada v seřízení za předpokladu správného zapojení cyklovače.



no krasne som uplne mimo...

_________________
Škoda Rapid 136


4.3.10, 17:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
kdyz ses uplne mimo, tak mas dve moznosti
a) neco nastudujes, prirucka, servisni manual, katalog dilu - a nebudes mimo
b) vyseres se na to, das jinej motorek z vrakeca. Kdyz to nepomuze, natahnes od nej drat primo na baterku a budes ho poustet tlacitkem na ktery si pridelas na palubni desku. To zvladne i retardovanej orangutan s prstem v nose
:lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


4.3.10, 17:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz