Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 zapalováni utáhne jen 1 svíčku - Felicie BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek zapalováni utáhne jen 1 svíčku - Felicie BMM
Nestartuje mi felicie, tedy motor naskočí 2x se prevali a zhasne. Pokud vysroubuji svicky a polozim je na motor, je videt ze kazda hodi jen 2x jiskru a konec, pokud necham zapojenou na rozdelovaci jen 1 svicku, jikri klidne 10 sekund, pokud zapojim 2 a vice hodi to zas jen 2-3 jiskry.
Palec, VN kabely promereny, odpory v norme. Zapalovaci trafo taky v poradku, zkouseno na jinem aute.

Zavada zacala tak ze za jizdy zacaly skakat otacky otackomeru a motor chcipal (meneno cidlo otacek), ale stavalo se to porad casteji az motor nenastartoval uplne. Nenapada me uz nic cim by to mohlo byt.


1.5.10, 19:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
snímač otáček, máš tam ten správnej? A co kostra motoru?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.5.10, 19:54
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Měř při startování napětí na trafu, jestli náhodou nepadá.


1.5.10, 20:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
Kristensen>snimac otacek mam spravnej pro BMM, kostru motoru sem neproveroval-ale vse funguje tak jak ma, jen to proste neutahne vic jak jednu svicku, kdyby byla spatna kostra motoru, tak jsou problemy i ze starterem, ne?

petr petr> co bys kde presne meril? Co by to znamenalo kdyby tam slo malo proudu, zavada je kde?? Taky bych mohl trafo napojit primo na baterku tedy + a - a uvidim, ne?


1.5.10, 21:37
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Celkem bych to tipoval na nejakej upadlej drat.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.5.10, 21:42
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Dusche píše:
Kristensen>snimac otacek mam spravnej pro BMM, kostru motoru sem neproveroval-ale vse funguje tak jak ma, jen to proste neutahne vic jak jednu svicku, kdyby byla spatna kostra motoru, tak jsou problemy i ze starterem, ne?

petr petr> co bys kde presne meril? Co by to znamenalo kdyby tam slo malo proudu, zavada je kde?? Taky bych mohl trafo napojit primo na baterku tedy + a - a uvidim, ne?


Dobrý nápad s tou baterkou a pokud pojede, tak už jen hledat kde se to ztrácí, nemáš tam náhodou nějaký imobilizér ?


1.5.10, 21:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
S tou kostrou to nemusí být tak jak píšeš, protože samotnej modul když není dobře přišroubovanej ke kastli tak moc chodit nechce, alespoň když jsem ho zkoušel na svým tak dokud jsem ho nepřišrouboval tak to nemakalo

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.5.10, 22:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud skáče otáčkoměr je to pravděpodobně vadné čidlo otáček, v paměti závat řj by mělo být snímač otáček KO miloš


1.5.10, 22:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
zahada vyresena (O: Restartovana (odpojeni baterky, zapnuti klicku a seslapnuti brzdoveho pedalu ) ridici jednotka a vse chodi jak ma. Pri prvni vymene cidla otacek jsem omylem pouzil cidlo z MPI, pak sem tam dal uz spravne z BMM ale asi to hodilo nakou chybu do pameti co delala ty problemy.


2.5.10, 08:43
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
čidlo otáček BMM a MPI je jedno čidlo ničím se neliší maximálně vzhledem, pořád to sníma úhel 40-44 stupnů a v řídécí jednotce zobrazuje obdélník miloš


2.5.10, 08:55
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak nejdříve napíše, že čidlo je správné a potom najednou že dal čidlo z MPi a pak teprve z BMM? Navíc mě se zdá že čidlo z MPi normálně u BMM funguje.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.5.10, 09:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz