Autor |
Zpráva |
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
zapalováni utáhne jen 1 svíčku - Felicie BMM
Nestartuje mi felicie, tedy motor naskočí 2x se prevali a zhasne. Pokud vysroubuji svicky a polozim je na motor, je videt ze kazda hodi jen 2x jiskru a konec, pokud necham zapojenou na rozdelovaci jen 1 svicku, jikri klidne 10 sekund, pokud zapojim 2 a vice hodi to zas jen 2-3 jiskry.
Palec, VN kabely promereny, odpory v norme. Zapalovaci trafo taky v poradku, zkouseno na jinem aute.
Zavada zacala tak ze za jizdy zacaly skakat otacky otackomeru a motor chcipal (meneno cidlo otacek), ale stavalo se to porad casteji az motor nenastartoval uplne. Nenapada me uz nic cim by to mohlo byt.
|
1.5.10, 19:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
snímač otáček, máš tam ten správnej? A co kostra motoru?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.5.10, 19:54 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Měř při startování napětí na trafu, jestli náhodou nepadá.
|
1.5.10, 20:21 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
Kristensen>snimac otacek mam spravnej pro BMM, kostru motoru sem neproveroval-ale vse funguje tak jak ma, jen to proste neutahne vic jak jednu svicku, kdyby byla spatna kostra motoru, tak jsou problemy i ze starterem, ne?
petr petr> co bys kde presne meril? Co by to znamenalo kdyby tam slo malo proudu, zavada je kde?? Taky bych mohl trafo napojit primo na baterku tedy + a - a uvidim, ne?
|
1.5.10, 21:37 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Celkem bych to tipoval na nejakej upadlej drat.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
1.5.10, 21:42 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Dusche píše: Kristensen>snimac otacek mam spravnej pro BMM, kostru motoru sem neproveroval-ale vse funguje tak jak ma, jen to proste neutahne vic jak jednu svicku, kdyby byla spatna kostra motoru, tak jsou problemy i ze starterem, ne?
petr petr> co bys kde presne meril? Co by to znamenalo kdyby tam slo malo proudu, zavada je kde?? Taky bych mohl trafo napojit primo na baterku tedy + a - a uvidim, ne?
Dobrý nápad s tou baterkou a pokud pojede, tak už jen hledat kde se to ztrácí, nemáš tam náhodou nějaký imobilizér ?
|
1.5.10, 21:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
S tou kostrou to nemusí být tak jak píšeš, protože samotnej modul když není dobře přišroubovanej ke kastli tak moc chodit nechce, alespoň když jsem ho zkoušel na svým tak dokud jsem ho nepřišrouboval tak to nemakalo
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.5.10, 22:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud skáče otáčkoměr je to pravděpodobně vadné čidlo otáček, v paměti závat řj by mělo být snímač otáček KO miloš
|
1.5.10, 22:59 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
zahada vyresena (O: Restartovana (odpojeni baterky, zapnuti klicku a seslapnuti brzdoveho pedalu ) ridici jednotka a vse chodi jak ma. Pri prvni vymene cidla otacek jsem omylem pouzil cidlo z MPI, pak sem tam dal uz spravne z BMM ale asi to hodilo nakou chybu do pameti co delala ty problemy.
|
2.5.10, 08:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
čidlo otáček BMM a MPI je jedno čidlo ničím se neliší maximálně vzhledem, pořád to sníma úhel 40-44 stupnů a v řídécí jednotce zobrazuje obdélník miloš
|
2.5.10, 08:55 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak nejdříve napíše, že čidlo je správné a potom najednou že dal čidlo z MPi a pak teprve z BMM? Navíc mě se zdá že čidlo z MPi normálně u BMM funguje.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.5.10, 09:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|