Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 15:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 forman na LPG nechytl ani omylem 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek forman na LPG nechytl ani omylem
forman na LPG nechytl ani omylem ani přepnutím na benál no sem tam vyjímka a na roztlačení chytl na drc baterky měřena zátěžákem v plné zátěži OK starter OK zkuste hádat co tomu bylo miloš


25.10.07, 20:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nejake problemy v eletrice, kdyz tocis starterem, hazi svicky jiskru? Nejaky maly zkrat pri startu ... :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.10.07, 20:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
přepojený drát od startéru k cívce.. :P byl na tom druhém kontaktu cívky a při startu šlo na cívku z obou konců primáru plus.

Ale mmnt, favo tenhle drát vlastně nemá co.. nebo má? :roll:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.10.07, 20:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: forman na LPG nechytl ani omylem
slovacek.milos píše:
forman na LPG nechytl ani omylem ani přepnutím na benál no sem tam vyjímka a na roztlačení chytl na drc baterky měřena zátěžákem v plné zátěži OK starter OK zkuste hádat co tomu bylo miloš


kostra motora... ten silný mínus čo ide s baterky cez kasňu na motor, tak na kasni to malo zlý kontakt...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.10.07, 21:44
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
no dete na to dobře jak v předchozích servisech kde to bylo, úbytek byl měřen na cívce 15 a kostra na kastli a napětí při startu bylo jak na baterce, dali ještě novou membránu 2 stuopně v redukdoru LPG a svíbčky brisk silver s odtrhem 0,55 a došlo ke zlepšení, kostry zkoumali taky odpor ve VN kabelech měřili taky, civku taky a TZ taky palec a víčko taky probádali a stav se jen časem horšil , LPG syčí benár z injektoru stříká tak si lamte hlavy stojí to za to já jsem to ještě neviděl a na dvojku drca a jelo jak raketa miloš


26.10.07, 12:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
no dete na to dobře jak v předchozích servisech kde to bylo, úbytek byl měřen na cívce 15 a kostra na kastli a napětí při startu bylo jak na baterce, dali ještě novou membránu 2 stuopně v redukdoru LPG a svíbčky brisk silver s odtrhem 0,55 a došlo ke zlepšení, kostry zkoumali taky odpor ve VN kabelech měřili taky, civku taky a TZ taky palec a víčko taky probádali a stav se jen časem horšil , LPG syčí benár z injektoru stříká tak si lamte hlavy stojí to za to já jsem to ještě neviděl a na dvojku drca a jelo jak raketa miloš


ja sa vzdávam... :cry:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.10.07, 15:47
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
mě to nechtělo chytit na benal,když mě zarostlo víko ac pumpy :roll: tak když jsem naposle slyšel drcu, mě prdla mebrána lpg :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


26.10.07, 16:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Stříkačka nebo karbec?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


26.10.07, 18:16
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Stříkačka nebo karbec?



karbec miloš


26.10.07, 19:02
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
no dete na to dobře jak v předchozích servisech kde to bylo, úbytek byl měřen na cívce 15 a kostra na kastli a napětí při startu bylo jak na baterce, dali ještě novou membránu 2 stuopně v redukdoru LPG a svíbčky brisk silver s odtrhem 0,55 a došlo ke zlepšení, kostry zkoumali taky odpor ve VN kabelech měřili taky, civku taky a TZ taky palec a víčko taky probádali a stav se jen časem horšil , LPG syčí benár z injektoru stříká tak si lamte hlavy stojí to za to já jsem to ještě neviděl a na dvojku drca a jelo jak raketa miloš


Vadná vložka spínačky při startu zmizlo napájení zapalka ??????


26.10.07, 20:12
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
petr petr píše:
slovacek.milos píše:
no dete na to dobře jak v předchozích servisech kde to bylo, úbytek byl měřen na cívce 15 a kostra na kastli a napětí při startu bylo jak na baterce, dali ještě novou membránu 2 stuopně v redukdoru LPG a svíbčky brisk silver s odtrhem 0,55 a došlo ke zlepšení, kostry zkoumali taky odpor ve VN kabelech měřili taky, civku taky a TZ taky palec a víčko taky probádali a stav se jen časem horšil , LPG syčí benár z injektoru stříká tak si lamte hlavy stojí to za to já jsem to ještě neviděl a na dvojku drca a jelo jak raketa miloš


Vadná vložka spínačky při startu zmizlo napájení zapalka ??????


ale to bys poznal když dáš multimetr na cívku že tam zmizne při startu napětí miloš


26.10.07, 20:16
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
možná je to hloupost ale co věnec na setrvačníku... uvolněný nebo vylámané zuby a startér nemá kde zabrat nebo zabírá nerovnoměrně... proto to roztlačit jde na první drc.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


26.10.07, 20:55
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Neex píše:
možná je to hloupost ale co věnec na setrvačníku... uvolněný nebo vylámané zuby a startér nemá kde zabrat nebo zabírá nerovnoměrně... proto to roztlačit jde na první drc.



nene motor točí jak je psáno v příručce z roku 1950 motor se protáčí ale nechce vskočit miloš


27.10.07, 11:32
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Neex píše:
možná je to hloupost ale co věnec na setrvačníku... uvolněný nebo vylámané zuby a startér nemá kde zabrat nebo zabírá nerovnoměrně... proto to roztlačit jde na první drc.



nene motor točí jak je psáno v příručce z roku 1950 motor se protáčí ale nechce vskočit miloš


já to beztak jen zkusil... :oops: ..jsem si říkal že třeba to je chyták že je to v sekci elektrika ale může to být mechanická závada... tak ne no :D

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


27.10.07, 11:40
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jedině, že by nějaký chuj zašrouboval ventil na lpg a bezin :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


27.10.07, 11:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz