Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Martin píše: Tak to máš 42A, ten podle mne na volnoběh dobíjí lépe než 55A, ale stejně tomu ta menší řemenice dost znatelně pomůže.
Není to žádná velá sláva na volnoběh ta 42A oproti 55A. Pastelka ji má /pořád / a při potkávacích světlech potřebuje alespoň 1000rpm k tomu aby byla schopná dodat potřebný výkon do sítě, při potkávacích světlech a ventilátoru na pomalejší chod se musí vytočit na 1500rpm aby začala dobíjet, jak se to v ten okamžik chytne lze otáčky snížit někam ke 1250rpm a dobíjí to stále..
Ale v žádném případě si na ni nestěžuji Když člověk ví co si může a nemůže dovolit kdy zapnout je to zcela v pořádku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
Naposledy upravil Šemik dne 2.2.08, 21:40, celkově upraveno 1
|
2.2.08, 21:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Martin píše: Tak to máš 42A, ten podle mne na volnoběh dobíjí lépe než 55A, ale stejně tomu ta menší řemenice dost znatelně pomůže.
dobre teda .... dam vysustruzit remenicu ( z Fe alebo Al ? ) kym nezozeniem daky silnejsi altik
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
2.2.08, 21:40 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
Je to u škodovek normální, pamatuju, že jsem v roce 1987, když jsem tohle auto kupoval reklamoval v Mototechně blikání světel při volnoběhu, nic s tím neudělali, a mžourám / je to minimálně, ale já to vidím/ do dneska i když jsem nedávno vyměnil alternátor za repasovaný 55Ah a i rele funglovku, pořád mrká, pořád mrká. Porblém to dělalo i když jsem dával automatiku na rozsvěcení světel, který makalo na principu zvýšení napětí. Na semaforech jsem na protijedoucí mrkal. Tak jsem musel dát spínač s časovým rele.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
2.2.08, 21:45 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Silnější altík (55A) ti nepomůže, to bys musel použít už z Fava nebo výš. Řemenici bych vytočil spíš z Fe.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
2.2.08, 21:45 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
co vsetko mozem zapnut na 42A altik ? bo planujem pridat : hmlovky ,dialky , dozadu este jednu hmlovku , podsvietenie , a vela inych vymozenosti ) tak aby mi nezhorel
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
2.2.08, 21:46 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Určitě ti neshoří, ale nebude stíhat. To si opravdu radši sežeň alespoň tu 55A.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
2.2.08, 21:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
On neshoří, ale nedokáže pokrýt žádaný výkon - bude pomáhat akumulátor bude se vybíjet. Na velké úpravy elektriky je 42A nevhodný (I když já jsem asi ten poslední kdo má co říkat, no ale znáte to - kovářova kobyla... ), sežeň 55A.
Edit : pozdě
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.2.08, 21:49 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Martin píše: Určitě ti neshoří, ale nebude stíhat. To si opravdu radši sežeň alespoň tu 55A.
Ok takze zatial remenicu a casom altik facko/ fikcka
O kolko mam bat urobit tu remenicu mensiu ? aby sa nerozpadla ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
2.2.08, 21:52 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
1cm na průměru.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
2.2.08, 21:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Alternátorem z Fa si nepomůžeš o nic víc nž kdybys sehnal altík ze 742, 55A. Většina Fá altíků je taky 55A, a mají poněkud jiné zapojení než klasické alternátory ze 742, je to zbytečná práce navíc její výsledek by mohl být i záporný v případě nějaké chyby při montáži.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.2.08, 21:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Mám pocit, že Fa dobíjí na volnoběh lépe, ale možná ne, nevím.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
2.2.08, 21:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
samotný mlhovky zvládá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.2.08, 21:59 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Alternátorem z Fa si nepomůžeš o nic víc nž kdybys sehnal altík ze 742, 55A. Většina Fá altíků je taky 55A, a mají poněkud jiné zapojení než klasické alternátory ze 742, je to zbytečná práce navíc její výsledek by mohl být i záporný v případě nějaké chyby při montáži.
A filcka ? to bude asi este horsie ci nie ? Filcky maju aky altik ? 70A aj viac ci nie ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
2.2.08, 21:59 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Dehtožrouty snad i 90A, ovšem instalace tohoto alternátoru /i toho 70A/ už je podmíněna výměnou silového kabelu od alternátoru, nový MINIMÁLNĚ 10mm2 (doporučuji spíše 16mm2) a na koncích pořádná připájená očka, ne ty ubožáčky z elektronických potřeb.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.2.08, 22:03 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Šemik píše: Dehtožrouty snad i 90A, ovšem instalace tohoto alternátoru /i toho 70A/ už je podmíněna výměnou silového kabelu od alternátoru, nový MINIMÁLNĚ 10mm2 (doporučuji spíše 16mm2) a na koncích pořádná připájená očka, ne ty ubožáčky z elektronických potřeb.
90A to je narez ako pojizdna elektrarna a vyresil by sa tym problem s elektrikou pri nizkych otackach ? a tie ocka vyrobit ? z 5 mm pasoviny ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
2.2.08, 22:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|