Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 17:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Teplota motoru max 80stupňů i po výměně termostatu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 53
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Teplota motoru max 80stupňů i po výměně termostatu
Zdar chlapi, mám problémy s teplotou motoru, teplota mi vždycky dosáhla max 80 stupňů, tak jsem dneska vyměnil termostat a nic to nepomohlo, pořád maximálně 80 stupňů, chci se teda zeptat jestli nemůže být problém v čidle teploty? Felicia 1.3mpi.


9.2.08, 18:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Tak tam ten termostat nedavej, zkus to bez nej a uvidis

_________________
Obrázek


9.2.08, 18:06
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
No a kolik bys tam chtěl mít? 80 je tak akorát.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


9.2.08, 19:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drak píše:
No a kolik bys tam chtěl mít? 80 je tak akorát.


tak tak, obvzláště teď když je ještě poměrně chladno.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


9.2.08, 22:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Ja som šiel z bratislavy do trnavy a ručička sa celú cestu nepohla z 80 stuňov. V týchto dňoch je to bežné.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


9.2.08, 22:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
mam takyto podobny problem. Mam fliciu 1.3 BMM rv96. Teplota na teplomery ukazuje max 75 aj po dlhsej jazde, ale kuri to silno. Vsimol som si zaujimavu vec, ze na BMM by mal byt termostat v hlinikovej komore a ja mam plast. To mali mat az mpi nie? A kdesi pisal milos ze su 3 druhy cidla. Jestli pak to predch majitel nemenil a dal zly typ? Farba cidla je modra. :roll: :?:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


12.2.08, 17:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já už jsem tady psal na 1.9 jsem dal druhý, pak nový ten jsem i vařil s teploměrem a OK, na teploměru max 70 nakonec jsem poladil teploměr protože jsem na nic nepřišel to jsem prováděl během roku kovářova kobyla, asi v listopadu minulého roku jsem koupil nový termostat a na budíku mám 110 a to jsme na ten předchozí při vaření s teploměrem čuměli dva zavařovací teploměr ve varné konvici a zjistili jsme ho**o miloš


12.2.08, 20:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
:lol: no to je teda .... co k tomu? Jazdi to, tak asi kaslat na to. Aj teraz v mraze to kuri super, len malo ukazuje, tak to necham tak.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.2.08, 08:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak tak....hlavně sleduj jestli se ta teplota drží na stejné úrovni....jestli se drží pořád stejně tak termostat nejspíš funguje tak jak má a blbě ukazuje ten budík. Horší je pokud ručička teploty jezdí pořád nahoru a dolů, to signalizuje nějaký problém.


13.2.08, 09:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
septim píše:
mam takyto podobny problem. Mam fliciu 1.3 BMM rv96. Teplota na teplomery ukazuje max 75 aj po dlhsej jazde, ale kuri to silno. Vsimol som si zaujimavu vec, ze na BMM by mal byt termostat v hlinikovej komore a ja mam plast. To mali mat az mpi nie? A kdesi pisal milos ze su 3 druhy cidla. Jestli pak to predch majitel nemenil a dal zly typ? Farba cidla je modra. :roll: :?:


Na to tvoje přijde se žlutým kroužkem, a jinak jak víš že to je 70 stupňů? Ono někdy jsou ty budíky tak dopr*aný že zjistíš že ukazuje o 10 stupňů míň než tam je.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


13.2.08, 10:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
75stup podla teplomera v palubke, motor ma viac urcite, lebo kuri riadne aj v mraze a motor sa rychlo zohreje. Podobny problem som mal pri favach kde nesedeli vs teplomery a cidla ale podla roku vyroby, lebo inak to zle ukazovalo. teplota nekolise, drzi sa stale pevne v kazdom rezime jazdy. Motor zohriaty asi do 5 min. Inak mi to obcas streli do sania (KD filter+LPG) :evil:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.2.08, 12:20
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
my mame na bmm taky ten plast misto hliniku a meli sme tam termostat nejak pootocenejprotoze v nem neco prasklo a tak nebyl nikdy uplne uzavrenej... teplota byla taky porad 70st..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


13.2.08, 12:23
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Vonku je -3, ja to teraz nebudem rozoberaaat :o

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.2.08, 12:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz