|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Teplota motoru max 80stupňů i po výměně termostatu
Autor |
Zpráva |
pnd23
Příspěvky: 53 Bydliště: Olomouc
|
Teplota motoru max 80stupňů i po výměně termostatu
Zdar chlapi, mám problémy s teplotou motoru, teplota mi vždycky dosáhla max 80 stupňů, tak jsem dneska vyměnil termostat a nic to nepomohlo, pořád maximálně 80 stupňů, chci se teda zeptat jestli nemůže být problém v čidle teploty? Felicia 1.3mpi.
|
9.2.08, 18:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
madmax
Příspěvky: 451 Bydliště: Chrudim
|
Tak tam ten termostat nedavej, zkus to bez nej a uvidis
_________________
|
9.2.08, 18:06 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
No a kolik bys tam chtěl mít? 80 je tak akorát.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
9.2.08, 19:07 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: No a kolik bys tam chtěl mít? 80 je tak akorát.
tak tak, obvzláště teď když je ještě poměrně chladno.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
9.2.08, 22:03 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja som šiel z bratislavy do trnavy a ručička sa celú cestu nepohla z 80 stuňov. V týchto dňoch je to bežné.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
9.2.08, 22:20 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
mam takyto podobny problem. Mam fliciu 1.3 BMM rv96. Teplota na teplomery ukazuje max 75 aj po dlhsej jazde, ale kuri to silno. Vsimol som si zaujimavu vec, ze na BMM by mal byt termostat v hlinikovej komore a ja mam plast. To mali mat az mpi nie? A kdesi pisal milos ze su 3 druhy cidla. Jestli pak to predch majitel nemenil a dal zly typ? Farba cidla je modra.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
12.2.08, 17:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já už jsem tady psal na 1.9 jsem dal druhý, pak nový ten jsem i vařil s teploměrem a OK, na teploměru max 70 nakonec jsem poladil teploměr protože jsem na nic nepřišel to jsem prováděl během roku kovářova kobyla, asi v listopadu minulého roku jsem koupil nový termostat a na budíku mám 110 a to jsme na ten předchozí při vaření s teploměrem čuměli dva zavařovací teploměr ve varné konvici a zjistili jsme ho**o miloš
|
12.2.08, 20:30 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
no to je teda .... co k tomu? Jazdi to, tak asi kaslat na to. Aj teraz v mraze to kuri super, len malo ukazuje, tak to necham tak.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
13.2.08, 08:42 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak tak....hlavně sleduj jestli se ta teplota drží na stejné úrovni....jestli se drží pořád stejně tak termostat nejspíš funguje tak jak má a blbě ukazuje ten budík. Horší je pokud ručička teploty jezdí pořád nahoru a dolů, to signalizuje nějaký problém.
|
13.2.08, 09:33 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
septim píše: mam takyto podobny problem. Mam fliciu 1.3 BMM rv96. Teplota na teplomery ukazuje max 75 aj po dlhsej jazde, ale kuri to silno. Vsimol som si zaujimavu vec, ze na BMM by mal byt termostat v hlinikovej komore a ja mam plast. To mali mat az mpi nie? A kdesi pisal milos ze su 3 druhy cidla. Jestli pak to predch majitel nemenil a dal zly typ? Farba cidla je modra.
Na to tvoje přijde se žlutým kroužkem, a jinak jak víš že to je 70 stupňů? Ono někdy jsou ty budíky tak dopr*aný že zjistíš že ukazuje o 10 stupňů míň než tam je.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
13.2.08, 10:53 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
75stup podla teplomera v palubke, motor ma viac urcite, lebo kuri riadne aj v mraze a motor sa rychlo zohreje. Podobny problem som mal pri favach kde nesedeli vs teplomery a cidla ale podla roku vyroby, lebo inak to zle ukazovalo. teplota nekolise, drzi sa stale pevne v kazdom rezime jazdy. Motor zohriaty asi do 5 min. Inak mi to obcas streli do sania (KD filter+LPG)
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
13.2.08, 12:20 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
my mame na bmm taky ten plast misto hliniku a meli sme tam termostat nejak pootocenejprotoze v nem neco prasklo a tak nebyl nikdy uplne uzavrenej... teplota byla taky porad 70st..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.2.08, 12:23 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Vonku je -3, ja to teraz nebudem rozoberaaat
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
13.2.08, 12:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|