Kde si nechat seřídit motor (jak seřídit motor)?
Autor |
Zpráva |
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Do ucha by som si ziadne hadicky nedaval - moze ti to roztrhnut bubienok. Podtlakova regulacia sa skusa tak ze cez hadicku cucnes rozdelovac a zakladna doska s kontaktmi sa musi pootocit. Ak sa nepohne, je to zaseknute alebo mas deravu membranu.
|
28.7.06, 13:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
stinker
Příspěvky: 23
|
Tak jsem sosal a hýbalo se to vevnitř Ale nejsem si jistý, že správně...je tam taková ocelová kulička pod prohnutým plíškem (ložisko?) a podle drážky pro ní to vypadá, že se může celý vnitřek rozdělovače otáčet cca 5mm (na poloměru u kuličky). Jenže ať saju jak shci tak se mi to otáčí max 2mm. Má to tak být? Promintě za to názvosloví...rozdělovač jsem zevnitř předtím nikdy neviděl...
|
30.7.06, 20:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vono to takhle měřit není asi to nejlepší. Každej umí cucnout různě silně
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.7.06, 07:12 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
ty wole, já teda koukám... hadičku do ucha...
Když si uvědomím, že nejmaldší škodule je stará 16 let, tak toho na karbu už moc neseřídíš a rozdělovač už toho bude mít také za sebou dost... Střílení do výfuku je netěsností, někde máš špatně utěsněný výfuk, nebo je někde dírka, pak to stříli. Dost často praskají trubky hned pod přírubou, není to vidět, ale při bezdění motorem to pak střílí...
_________________ J.
|
31.7.06, 23:00 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
stinker píše: Tak jsem sosal a hýbalo se to vevnitř Ale nejsem si jistý, že správně...je tam taková ocelová kulička pod prohnutým plíškem (ložisko?) a podle drážky pro ní to vypadá, že se může celý vnitřek rozdělovače otáčet cca 5mm (na poloměru u kuličky). Jenže ať saju jak shci tak se mi to otáčí max 2mm. Má to tak být? Promintě za to názvosloví...rozdělovač jsem zevnitř předtím nikdy neviděl...
Hlavne ze sa to hybe, tak vidis, ze to funguje. Pokial je tam problem, tak sa to nehybe vobec, pripadne je dierka v membrane. Sosnut tak silne ako karbec ustami nemas sancu.
|
1.8.06, 07:46 |
|
|
brozicek
Příspěvky: 2 Bydliště: Studénka
|
Dám měřič předstihu, úhlu sepnutí, otáček a napětí nabíjení.
Nechce někdo doma vyrobený stroboskop na kontrolu předstihu. Je v něm i měřič úhlu sepnutí kladívka, otáčkoměr a voltmetr, kterým kontroluje napětí nabíjení. Používal jsem ho dávno u Moskviče 1500 (412) a také na dědovou Š100. Teď 15 let visí v nečinně v garáži.
Základní nastavení předstihu je nutno udělat samozřejmě ručně při stopnutém motoru, ale pak je stroboskopem vidět jak se předstih skokem zvětší při prudkém sešlápnutí plynu (podtlaková regulace) a jak se zvětšuje s rostoucími otáčkami (otáčková regulace). Pokud je k dispozici charakteristika rozdělovače (přírůstek předstihu na otáčkách), lze ji ve spojení s vestavěným otáčkoměrem ověřit. Při chodu bez zatížení se podtlak moc neuplatňuje, vliv podtlakové regulace je patrný až při jízdě v zátěži (s motorem na speciální měřící brzdě, autem na brzděných válcích apod.- amatérky nemožné zajistit), ale stroboskop ukazuje otáčkovou regulaci u nezatíženého motoru dost přesně. Zařízení se napájí přímo z 12 voltů v autě, není pořeba 220 V. Vysoké napětí pro spínání výbojky se bere přímo ze svíčky 1. válce přes adaptér, který je součásti přístroje.
Činnost podtlakové regulace lze částečně ověřit i sáním pusou, jak se zde píše, ale otáčkovou regulaci se bez stroboskopu ověřit nedá.
Dám zdarma, nutno přijet - Studénka u Ostravy. Netlačte se všichni, přístroj není určen pro úplné laiky.
|
10.8.06, 05:26 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Re: Dám měřič předstihu, úhlu sepnutí, otáček a napětí nabíj
brozicek píše: Nechce někdo doma vyrobený stroboskop na kontrolu předstihu. Je v něm i měřič úhlu sepnutí kladívka, otáčkoměr a voltmetr, kterým kontroluje napětí nabíjení. Používal jsem ho dávno u Moskviče 1500 (412) a také na dědovou Š100. Teď 15 let visí v nečinně v garáži. Základní nastavení předstihu je nutno udělat samozřejmě ručně při stopnutém motoru, ale pak je stroboskopem vidět jak se předstih skokem zvětší při prudkém sešlápnutí plynu (podtlaková regulace) a jak se zvětšuje s rostoucími otáčkami (otáčková regulace). Pokud je k dispozici charakteristika rozdělovače (přírůstek předstihu na otáčkách), lze ji ve spojení s vestavěným otáčkoměrem ověřit. Při chodu bez zatížení se podtlak moc neuplatňuje, vliv podtlakové regulace je patrný až při jízdě v zátěži (s motorem na speciální měřící brzdě, autem na brzděných válcích apod.- amatérky nemožné zajistit), ale stroboskop ukazuje otáčkovou regulaci u nezatíženého motoru dost přesně. Zařízení se napájí přímo z 12 voltů v autě, není pořeba 220 V. Vysoké napětí pro spínání výbojky se bere přímo ze svíčky 1. válce přes adaptér, který je součásti přístroje. Činnost podtlakové regulace lze částečně ověřit i sáním pusou, jak se zde píše, ale otáčkovou regulaci se bez stroboskopu ověřit nedá.
Dám zdarma, nutno přijet - Studénka u Ostravy. Netlačte se všichni, přístroj není určen pro úplné laiky.
Ahoj, jestli ho jeste mas, tak bych ho bral. Napis kdyztak mejla kdy jsi doma, ja jsem ve Studence temer denne. kdoasi@email.cz
|
10.8.06, 08:45 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Šemik píše: stinker píše: Btw. na co je ten červík na té "trubce" na které ja naražený rozdělovač? (jde vidět ned shora, předpokládám M6) Červík na trubce? Já si vybavuji v tomto místě jediný červík a to ten v "noze" rozdělovače přes kterou prochází jeho osa. Je tam proto, že po jeho vyšroubování se přes jeho závit olejem ručně namaže osa rozdělovače
Tak, tak, to je to mazací místo, o kterém málokdo ví, a pak ty rozdělovače vypadají...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.8.06, 09:51 |
|
|
stinker
Příspěvky: 23
|
Jiří Čech píše: ty wole, já teda koukám... hadičku do ucha... Když si uvědomím, že nejmaldší škodule je stará 16 let, tak toho na karbu už moc neseřídíš a rozdělovač už toho bude mít také za sebou dost... Střílení do výfuku je netěsností, někde máš špatně utěsněný výfuk, nebo je někde dírka, pak to stříli. Dost často praskají trubky hned pod přírubou, není to vidět, ale při bezdění motorem to pak střílí...
Výfukem to nebude...nový. Měl jsem problémy s namontováním, páč jsem musel řezat nové závity do sběrného potrubí. Ale teď sedí úplně výborně. Střílení bude něčím jiným...
|
18.8.06, 16:34 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
V kterém momentě to střelí do výfuku? V jakém režimu motoru se to stává?
_________________ J.
|
18.8.06, 16:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
stinker píše: Jiří Čech píše: ty wole, já teda koukám... hadičku do ucha... Když si uvědomím, že nejmaldší škodule je stará 16 let, tak toho na karbu už moc neseřídíš a rozdělovač už toho bude mít také za sebou dost... Střílení do výfuku je netěsností, někde máš špatně utěsněný výfuk, nebo je někde dírka, pak to stříli. Dost často praskají trubky hned pod přírubou, není to vidět, ale při bezdění motorem to pak střílí... Výfukem to nebude...nový. Měl jsem problémy s namontováním, páč jsem musel řezat nové závity do sběrného potrubí. Ale teď sedí úplně výborně. Střílení bude něčím jiným...
já mam taky novej vejfuk a střílí to
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.8.06, 16:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|