Automatický sytič Favorita - výměna za manuál
Autor |
Zpráva |
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
jojo pod nastavenim sklonu svetiel. Ono to nemusis tahat stale, je to ako bypass, vypnuty mechanicky sytic znamena ze bezi automatika, a ked potiahnes paku, zablokujes automat v polohe vypnuty sytic. To ti ale neurobi 2l, iba ak ozaj stale mesto a kratke trasy. Skor ten ihlovy ventil, alebo aj nieco na co ste zabudli pri favo karb a to unavena membrana obohacovaca 1.stupna, ktora uz nezatvara ventil obohacovaca a tak sa stale obohacuje zmes. Predava sa cely obohacovac ako novy komplet, u nas som videl za 285sk.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
13.2.08, 14:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
septim: Aha, díky za info a za tip!
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.08, 14:31 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
První co musíš udělat aby jsi vyloučil špatnou funkci sytiče je se podívat jak je na tom vzduchová přívěra na horkém motoru... musí být otevřená dá se říct že by měla úplně kolmo k zemi pokud není je to chyba a to buď ve vratných pružinkách nebo v bimetalu. Stává se že se vzduchová přívěra "zalepí" nánosem olejových výparů z víka ventilů a pak její chod není volný takže že je dobré jí očistit technickým benzínem a její uložení prostříknout třeba WD.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
13.2.08, 15:09 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
K tomu obohacovači částečného zatížení... spíš se stává to že se membrána protrhne a jelikož je obohacovač kanálem spojený s plovákovou komorou tak všechno palivo vytéká přímo do sání ale to tvůj případ nebude protože volnoběh máš stabilní a nevalí se ti z výfuku černý kouř. Že by se membrána unavila to jsem ještě neslyšel... Moje zkušenosti jsou že buď je obohacovač v pořádku nebo je vadný... s něčím mezi tím jsem se nesetkal ale možné je všechno takže jeho kontrolou nic nezkazíš. Jinak je potřeba si uvědomit že obohacovač je nečinný jen do velmi malého otevření škrtící klapky kdy je z druhé strany membrány uzavíraný podtlakem ze sání jinak je ve všech režimech přítomný takže jeho podíl na zvýšený spotřeby pokud by byla membrána unavená by mohl být jen v pásmu od volnoběhu do nějakých cca 2000 otáček. Co by mohlo spotřebu ovlivnit aniž bys to významně poznal na chodu motoru je lehká odchylka v hladině paliva v plovákové komoře nebo nedovírající se škrtící klapka 2 stupně.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
Naposledy upravil Neex dne 13.2.08, 15:11, celkově upraveno 1
|
13.2.08, 15:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja myslím že manuál je krok v čase nazad, ak to veľa papká treba chybu hľadať inde ako v automatickej vzduchovej prívere, maximálne ju nastaviť, to sme tu už popísali ako...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.2.08, 15:09 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Tuner#2 píše: slovacek.milos píše: to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš Jak česky na opravu?
ked sa postavis oproti autu tak na pravej strane na karburatore,
vyzera ako vykonovy trandik v puzdre, taky lichobeznik, na par skrutiek, das ho dole, nasadis novy za niekolko sto kč a hned to bere o 2l menej, vyskusane
a vola sa to oficialne ventil obohacovaca zmesi
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
13.2.08, 15:20 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
deekay píše: Tuner#2 píše: slovacek.milos píše: to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš Jak česky na opravu? ked sa postavis oproti autu tak na pravej strane na karburatore, vyzera ako vykonovy trandik v puzdre, taky lichobeznik, na par skrutiek, das ho dole, nasadis novy za niekolko sto kč a hned to bere o 2l menej, vyskusane
jen si musí dát pozor aby to dělal při studeném motoru... on proud paliva z plovákové komory přímo na horké saní by asi nebylo to nejlepší
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
13.2.08, 15:23 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
to nie veru
a odpojit baterku este pre istotu
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
13.2.08, 15:27 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
deekay píše: Tuner#2 píše: slovacek.milos píše: to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš Jak česky na opravu? ked sa postavis oproti autu tak na pravej strane na karburatore, vyzera ako vykonovy trandik v puzdre, taky lichobeznik, na par skrutiek, das ho dole, nasadis novy za niekolko sto kč a hned to bere o 2l menej, vyskusane a vola sa to oficialne ventil obohacovaca zmesi Ty jo to když sečtu manuální sytič, ten obohacovač a tenhle ventil obohacovace směsi, tak jezdím zadarmo díky za info, mrknu na to a příštý týden zajedu na seřízení.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
13.2.08, 15:27 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Tuner#2 píše: deekay píše: Tuner#2 píše: slovacek.milos píše: to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš Jak česky na opravu? ked sa postavis oproti autu tak na pravej strane na karburatore, vyzera ako vykonovy trandik v puzdre, taky lichobeznik, na par skrutiek, das ho dole, nasadis novy za niekolko sto kč a hned to bere o 2l menej, vyskusane a vola sa to oficialne ventil obohacovaca zmesi Ty jo to když sečtu manuální sytič, ten obohacovač a tenhle ventil obohacovace směsi, tak jezdím zadarmo díky za info, mrknu na to a příštý týden zajedu na seřízení.
obohacovač a ventil obohacovače směsi je jedno a to samé... a správně se tomu nadává obohacovač částečného zatížení
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
13.2.08, 15:31 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Tuner#2 píše: Ty jo to když sečtu manuální sytič, ten obohacovač a tenhle ventil obohacovace směsi, tak jezdím zadarmo díky za info, mrknu na to a příštý týden zajedu na seřízení.
co zadarmo, ono ti to bude benzin este aj vyrabat
ale nie, inac ten obohacovac ma najvacsi vplyv na spotrebu, potom ventil a potom az sytic
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
13.2.08, 15:32 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Neex píše: obohacovač a ventil obohacovače směsi je jedno a to samé... a správně se tomu nadává obohacovač částečného zatížení
ja viem tak ze ventil je cast obohacovaca (teda ventil + teleso so spiralou = cely obohacovac)
tak?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
13.2.08, 15:33 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Neex: měl jsem napsáno jehlový ventil a pak jsem tam zkopíroval to co napsal deekay, pak jsem v tom ještě mazal a přepisoval to na češtinu a vzniknul z toho nesmysl. Myslel jsem jehlový ventil a pak to co psal deekay.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
Naposledy upravil Tuner#2 dne 13.2.08, 15:39, celkově upraveno 1
|
13.2.08, 15:38 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
deekay píše: Neex píše: obohacovač a ventil obohacovače směsi je jedno a to samé... a správně se tomu nadává obohacovač částečného zatížení ja viem tak ze ventil je cast obohacovaca (teda ventil + teleso so spiralou = cely obohacovac) tak?
je složený z membránky s ventilem a pružinky a pak samozřejmě ze samotného tělesa a těsnění .... jinak tady je můj popis funkce obohacovače kdyby to někoho zajímalo... http://www.skodafavorit.cz/index.php?sh ... &tema=3526 k popisu jenom doplním že záleží na velikosti protrhnutí membrány kdy při malém proudí větší část do trysky obohacovače a při velkém přímo do sání.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
13.2.08, 15:39 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ono je to s tými Fáčkami zaujímavé...aj kamarát mal také "zakliate" Fáčko...motor veľmi dobrý, vymenil karbec, rodeľovač, bežne jazdil, stále spotreba 9-10 l/100 km...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.2.08, 20:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|