Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 08:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Automatický sytič Favorita - výměna za manuál 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
jojo pod nastavenim sklonu svetiel. Ono to nemusis tahat stale, je to ako bypass, vypnuty mechanicky sytic znamena ze bezi automatika, a ked potiahnes paku, zablokujes automat v polohe vypnuty sytic. To ti ale neurobi 2l, iba ak ozaj stale mesto a kratke trasy. Skor ten ihlovy ventil, alebo aj nieco na co ste zabudli pri favo karb a to unavena membrana obohacovaca 1.stupna, ktora uz nezatvara ventil obohacovaca a tak sa stale obohacuje zmes. Predava sa cely obohacovac ako novy komplet, u nas som videl za 285sk.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.2.08, 14:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
septim: Aha, díky za info a za tip!

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


13.2.08, 14:31
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
První co musíš udělat aby jsi vyloučil špatnou funkci sytiče je se podívat jak je na tom vzduchová přívěra na horkém motoru... musí být otevřená dá se říct že by měla úplně kolmo k zemi pokud není je to chyba a to buď ve vratných pružinkách nebo v bimetalu. Stává se že se vzduchová přívěra "zalepí" nánosem olejových výparů z víka ventilů a pak její chod není volný takže že je dobré jí očistit technickým benzínem a její uložení prostříknout třeba WD.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


13.2.08, 15:09
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
K tomu obohacovači částečného zatížení... spíš se stává to že se membrána protrhne a jelikož je obohacovač kanálem spojený s plovákovou komorou tak všechno palivo vytéká přímo do sání ale to tvůj případ nebude protože volnoběh máš stabilní a nevalí se ti z výfuku černý kouř. Že by se membrána unavila to jsem ještě neslyšel... Moje zkušenosti jsou že buď je obohacovač v pořádku nebo je vadný... s něčím mezi tím jsem se nesetkal ale možné je všechno takže jeho kontrolou nic nezkazíš. Jinak je potřeba si uvědomit že obohacovač je nečinný jen do velmi malého otevření škrtící klapky kdy je z druhé strany membrány uzavíraný podtlakem ze sání jinak je ve všech režimech přítomný takže jeho podíl na zvýšený spotřeby pokud by byla membrána unavená by mohl být jen v pásmu od volnoběhu do nějakých cca 2000 otáček. Co by mohlo spotřebu ovlivnit aniž bys to významně poznal na chodu motoru je lehká odchylka v hladině paliva v plovákové komoře nebo nedovírající se škrtící klapka 2 stupně.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


Naposledy upravil Neex dne 13.2.08, 15:11, celkově upraveno 1



13.2.08, 15:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja myslím že manuál je krok v čase nazad, ak to veľa papká treba chybu hľadať inde ako v automatickej vzduchovej prívere, maximálne ju nastaviť, to sme tu už popísali ako...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.2.08, 15:09
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
slovacek.milos píše:
to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš
Jak česky na opravu? :D

ked sa postavis oproti autu tak na pravej strane na karburatore,
vyzera ako vykonovy trandik v puzdre, taky lichobeznik, na par skrutiek, das ho dole, nasadis novy za niekolko sto kč a hned to bere o 2l menej, vyskusane
a vola sa to oficialne ventil obohacovaca zmesi

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


13.2.08, 15:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
deekay píše:
Tuner#2 píše:
slovacek.milos píše:
to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš
Jak česky na opravu? :D

ked sa postavis oproti autu tak na pravej strane na karburatore,
vyzera ako vykonovy trandik v puzdre, taky lichobeznik, na par skrutiek, das ho dole, nasadis novy za niekolko sto kč a hned to bere o 2l menej, vyskusane


jen si musí dát pozor aby to dělal při studeném motoru... on proud paliva z plovákové komory přímo na horké saní by asi nebylo to nejlepší :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


13.2.08, 15:23
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
to nie veru :)
a odpojit baterku este pre istotu

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


13.2.08, 15:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
deekay píše:
Tuner#2 píše:
slovacek.milos píše:
to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš
Jak česky na opravu? :D

ked sa postavis oproti autu tak na pravej strane na karburatore,
vyzera ako vykonovy trandik v puzdre, taky lichobeznik, na par skrutiek, das ho dole, nasadis novy za niekolko sto kč a hned to bere o 2l menej, vyskusane
a vola sa to oficialne ventil obohacovaca zmesi
Ty jo to když sečtu manuální sytič, ten obohacovač a tenhle ventil obohacovace směsi, tak jezdím zadarmo :lol: díky za info, mrknu na to a příštý týden zajedu na seřízení.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


13.2.08, 15:27
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
deekay píše:
Tuner#2 píše:
slovacek.milos píše:
to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš
Jak česky na opravu? :D

ked sa postavis oproti autu tak na pravej strane na karburatore,
vyzera ako vykonovy trandik v puzdre, taky lichobeznik, na par skrutiek, das ho dole, nasadis novy za niekolko sto kč a hned to bere o 2l menej, vyskusane
a vola sa to oficialne ventil obohacovaca zmesi
Ty jo to když sečtu manuální sytič, ten obohacovač a tenhle ventil obohacovace směsi, tak jezdím zadarmo :lol: díky za info, mrknu na to a příštý týden zajedu na seřízení.


obohacovač a ventil obohacovače směsi je jedno a to samé... a správně se tomu nadává obohacovač částečného zatížení :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


13.2.08, 15:31
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Tuner#2 píše:
Ty jo to když sečtu manuální sytič, ten obohacovač a tenhle ventil obohacovace směsi, tak jezdím zadarmo :lol: díky za info, mrknu na to a příštý týden zajedu na seřízení.


co zadarmo, ono ti to bude benzin este aj vyrabat :lol: :lol:
ale nie, inac ten obohacovac ma najvacsi vplyv na spotrebu, potom ventil a potom az sytic ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


13.2.08, 15:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Neex píše:
obohacovač a ventil obohacovače směsi je jedno a to samé... a správně se tomu nadává obohacovač částečného zatížení :wink:

ja viem tak ze ventil je cast obohacovaca (teda ventil + teleso so spiralou = cely obohacovac)
tak?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


13.2.08, 15:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Neex: měl jsem napsáno jehlový ventil a pak jsem tam zkopíroval to co napsal deekay, pak jsem v tom ještě mazal a přepisoval to na češtinu a vzniknul z toho nesmysl. Myslel jsem jehlový ventil a pak to co psal deekay.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


Naposledy upravil Tuner#2 dne 13.2.08, 15:39, celkově upraveno 1



13.2.08, 15:38
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
deekay píše:
Neex píše:
obohacovač a ventil obohacovače směsi je jedno a to samé... a správně se tomu nadává obohacovač částečného zatížení :wink:

ja viem tak ze ventil je cast obohacovaca (teda ventil + teleso so spiralou = cely obohacovac)
tak?


je složený z membránky s ventilem a pružinky a pak samozřejmě ze samotného tělesa a těsnění .... jinak tady je můj popis funkce obohacovače kdyby to někoho zajímalo... http://www.skodafavorit.cz/index.php?sh ... &tema=3526 k popisu jenom doplním že záleží na velikosti protrhnutí membrány kdy při malém proudí větší část do trysky obohacovače a při velkém přímo do sání.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


13.2.08, 15:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ono je to s tými Fáčkami zaujímavé...aj kamarát mal také "zakliate" Fáčko...motor veľmi dobrý, vymenil karbec, rodeľovač, bežne jazdil, stále spotreba 9-10 l/100 km...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.2.08, 20:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz