Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
elegant: Je to vidět dost - původní skla (nebyly origo) měly jedno kouzlo - čím větší bordel v autě tím mín tam bylo vidět
michalkatka: Bohužel je to skrz, prostě kyselina žrala a žrala až prožrala. Hned to bylo u karosáře, tak jsme se domluvili tak že zatím to obrousím ocelovým kartáčem na flexe, odrezovač, základovka a jak budu sundávat palubovku kvůli výměně odhlučnění (je tam jenom asi 1cm filcu z nejstaršího fáva) tak to dovezu, zrovna se odpojí vazek a vyvaří se to
|
3.1.08, 02:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak se mi podařilo odstranit stříbřenku z motoru (mimo jiné jsem i odkarbonoval víko ventilů a dopnul lanko od plynu)
|
14.2.08, 19:45 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
mas tam vela zvytocnych ciernych krabiciek, prec s tym
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
14.2.08, 19:52 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
těch "vela ciernych krabiciek" způsobuje že mám spotřebu v dnešním provozu o 1-2l/100km nižší a taky to že jsi mi na dálnici zmizel ve zpětném zrcátku
|
14.2.08, 22:05 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja tiež nemôžem dopustiť na otcovho Formana GLXI 94. To je proste perfektné auto. Teda samozrejme aj karbec je dobrý. Ale BMM o kúštik lepší.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
14.2.08, 22:10 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Co se týče dynamiky motoru mám radši karbec (136X rulez), 136B netáhne zase nějak dobře, ale chtěl jsem ho hlavně kvůli té úspoře paliva, při slušné jízdě se dá dostat na úroveň dieselu (těch cca 5-6l/100km) a hlavně když jedu jako prase tak karbec si vezme co mám vyzkoušené klidně 12, kdežto s BMM jsem se nikdy nedostal přes 8.
|
14.2.08, 22:15 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
my sme se s dýzlem nedostali přes 7,5 ale zase 101 koní
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.2.08, 22:17 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Tak keď chceš závodiť, tak určite karbec. Ale tak nevidím zmyseľ v tom závodiť s 50 kW motorom (aj keď troška závodim s mojim 37 kW motorom )
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
14.2.08, 22:18 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
elegant píše: aj keď troška závodim s mojim 37 kW motorom já taky závodil se 33KW
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.2.08, 22:20 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Sadra17: to je dost....ale ty menší diesely mají tak kolem těch 5-6 běžně, nekteré i míň.
Elegant: Tak na závody to není, ale rozdíl je v tom že karbec táhne i v malých otáčkách, BMM musíš dost točit, táhne až od 3 000, ale zase oproti karbecu výborně táhne ve vysokých. Nevím jestli těch pár stupňů na vačce dělá takový rozdíl....
Edit: Záleží na to s kým závodíš, když závodíš s blbcem který neumí řadit a vytáčí to svoje tédéíčko do otáček kde už jenom řve a neumí jezdit zatáčky tak ti říkám že ti neujede. Takových případů je spousta, jednou to byl známý s vochcáfkou ftédéíčku "brutálních 66kW", nemohl mě zaboha předjet potom jsem ho pustil a držel se ho a jenom jsem se bavil těma oblakama černého dýmu z výfuku
|
14.2.08, 22:21 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
cyz píše: těch "vela ciernych krabiciek" způsobuje že mám spotřebu v dnešním provozu o 1-2l/100km nižší a taky to že jsi mi na dálnici zmizel ve zpětném zrcátku zmizel ve zpětném zrcátku? pane jo... to to BMM jede o tolik lépe? Nikdy jsem to přímo nesrovnával, nebylo jak.
|
14.2.08, 22:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
cyz píše: Sadra17: to je dost....ale ty menší diesely mají tak kolem těch 5-6 běžně, nekteré i míň.
při normálním ježdění 5 ale podle palubního PC se dá jezdit i za 3
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.2.08, 22:51 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Vít píše: cyz píše: těch "vela ciernych krabiciek" způsobuje že mám spotřebu v dnešním provozu o 1-2l/100km nižší a taky to že jsi mi na dálnici zmizel ve zpětném zrcátku zmizel ve zpětném zrcátku? pane jo... to to BMM jede o tolik lépe? Nikdy jsem to přímo nesrovnával, nebylo jak.
no aby to nebylo tim že cyz jel sám a deekay ve třech a půl lidech (ten největší by vydal za jeden a půl normálního )
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
14.2.08, 22:56 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Radic: Ticho
Vít: Mezí 135kou karbec a 136BMM je dost podstatný rozdíl který je nejspíš daný tím rozdílem 14° ve vačce, ta 135ka táhne krásně i při
2 000ot/min, kde BMM jenom hučí, zato na dálnici při 130km/ (cca 3700ot) když šlápneš na plyn tak to krásně zrychluje, kdežto 135ce se od 120 už moc nechce (aspoň teda těm ve kterých jsem jel)
|
14.2.08, 23:25 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Radic píše: Vít píše: cyz píše: těch "vela ciernych krabiciek" způsobuje že mám spotřebu v dnešním provozu o 1-2l/100km nižší a taky to že jsi mi na dálnici zmizel ve zpětném zrcátku zmizel ve zpětném zrcátku? pane jo... to to BMM jede o tolik lépe? Nikdy jsem to přímo nesrovnával, nebylo jak. no aby to nebylo tim že cyz jel sám a deekay ve třech a půl lidech (ten největší by vydal za jeden a půl normálního )
a este plny kufor dielov na litrona
edit: jo a 135ka fakt taha tak od 1700 az do 3500 ale potom to dost umiera a na dialnici to obcas bez podradenia na 4 ani nejde rozbehnut
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
Naposledy upravil deekay dne 14.2.08, 23:47, celkově upraveno 2
|
14.2.08, 23:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|