Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 06:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 206 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
 Cyz - Škoda Forman LXi r.1994 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
elegant: Je to vidět dost - původní skla (nebyly origo) měly jedno kouzlo - čím větší bordel v autě tím mín tam bylo vidět :D

michalkatka: Bohužel je to skrz, prostě kyselina žrala a žrala až prožrala. Hned to bylo u karosáře, tak jsme se domluvili tak že zatím to obrousím ocelovým kartáčem na flexe, odrezovač, základovka a jak budu sundávat palubovku kvůli výměně odhlučnění (je tam jenom asi 1cm filcu z nejstaršího fáva) tak to dovezu, zrovna se odpojí vazek a vyvaří se to


3.1.08, 02:24
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tak se mi podařilo odstranit stříbřenku z motoru (mimo jiné jsem i odkarbonoval víko ventilů a dopnul lanko od plynu)

Obrázek Obrázek


14.2.08, 19:45
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
mas tam vela zvytocnych ciernych krabiciek, prec s tym :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.2.08, 19:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
těch "vela ciernych krabiciek" způsobuje že mám spotřebu v dnešním provozu o 1-2l/100km nižší a taky to že jsi mi na dálnici zmizel ve zpětném zrcátku :D


14.2.08, 22:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Ja tiež nemôžem dopustiť na otcovho Formana GLXI 94. To je proste perfektné auto. Teda samozrejme aj karbec je dobrý. Ale BMM o kúštik lepší.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


14.2.08, 22:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Co se týče dynamiky motoru mám radši karbec (136X rulez), 136B netáhne zase nějak dobře, ale chtěl jsem ho hlavně kvůli té úspoře paliva, při slušné jízdě se dá dostat na úroveň dieselu (těch cca 5-6l/100km) a hlavně když jedu jako prase tak karbec si vezme co mám vyzkoušené klidně 12, kdežto s BMM jsem se nikdy nedostal přes 8.


14.2.08, 22:15
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
my sme se s dýzlem nedostali přes 7,5 ale zase 101 koní 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.2.08, 22:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Tak keď chceš závodiť, tak určite karbec. Ale tak nevidím zmyseľ v tom závodiť s 50 kW motorom (aj keď troška závodim s mojim 37 kW motorom :oops: )

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


14.2.08, 22:18
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
elegant píše:
aj keď troška závodim s mojim 37 kW motorom :oops:
já taky závodil se 33KW 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.2.08, 22:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Sadra17: to je dost....ale ty menší diesely mají tak kolem těch 5-6 běžně, nekteré i míň.

Elegant: Tak na závody to není, ale rozdíl je v tom že karbec táhne i v malých otáčkách, BMM musíš dost točit, táhne až od 3 000, ale zase oproti karbecu výborně táhne ve vysokých. Nevím jestli těch pár stupňů na vačce dělá takový rozdíl....

Edit: Záleží na to s kým závodíš, když závodíš s blbcem který neumí řadit a vytáčí to svoje tédéíčko do otáček kde už jenom řve a neumí jezdit zatáčky tak ti říkám že ti neujede. Takových případů je spousta, jednou to byl známý s vochcáfkou ftédéíčku "brutálních 66kW", nemohl mě zaboha předjet :D potom jsem ho pustil a držel se ho a jenom jsem se bavil těma oblakama černého dýmu z výfuku :D


14.2.08, 22:21
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
cyz píše:
těch "vela ciernych krabiciek" způsobuje že mám spotřebu v dnešním provozu o 1-2l/100km nižší a taky to že jsi mi na dálnici zmizel ve zpětném zrcátku :D
zmizel ve zpětném zrcátku? pane jo... to to BMM jede o tolik lépe? Nikdy jsem to přímo nesrovnával, nebylo jak.


14.2.08, 22:47
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
cyz píše:
Sadra17: to je dost....ale ty menší diesely mají tak kolem těch 5-6 běžně, nekteré i míň.


při normálním ježdění 5 ale podle palubního PC se dá jezdit i za 3 :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.2.08, 22:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Vít píše:
cyz píše:
těch "vela ciernych krabiciek" způsobuje že mám spotřebu v dnešním provozu o 1-2l/100km nižší a taky to že jsi mi na dálnici zmizel ve zpětném zrcátku :D
zmizel ve zpětném zrcátku? pane jo... to to BMM jede o tolik lépe? Nikdy jsem to přímo nesrovnával, nebylo jak.


no aby to nebylo tim že cyz jel sám a deekay ve třech a půl lidech :) (ten největší by vydal za jeden a půl normálního :D )

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


14.2.08, 22:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Radic: Ticho :D

Vít: Mezí 135kou karbec a 136BMM je dost podstatný rozdíl který je nejspíš daný tím rozdílem 14° ve vačce, ta 135ka táhne krásně i při
2 000ot/min, kde BMM jenom hučí, zato na dálnici při 130km/ (cca 3700ot) když šlápneš na plyn tak to krásně zrychluje, kdežto 135ce se od 120 už moc nechce (aspoň teda těm ve kterých jsem jel)


14.2.08, 23:25
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Radic píše:
Vít píše:
cyz píše:
těch "vela ciernych krabiciek" způsobuje že mám spotřebu v dnešním provozu o 1-2l/100km nižší a taky to že jsi mi na dálnici zmizel ve zpětném zrcátku :D
zmizel ve zpětném zrcátku? pane jo... to to BMM jede o tolik lépe? Nikdy jsem to přímo nesrovnával, nebylo jak.


no aby to nebylo tim že cyz jel sám a deekay ve třech a půl lidech :) (ten největší by vydal za jeden a půl normálního :D )


a este plny kufor dielov na litrona :D

edit: jo a 135ka fakt taha tak od 1700 az do 3500 ale potom to dost umiera a na dialnici to obcas bez podradenia na 4 ani nejde rozbehnut :(

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


Naposledy upravil deekay dne 14.2.08, 23:47, celkově upraveno 2



14.2.08, 23:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 206 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz