Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Karburator nebo střikačka 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek Karburator nebo střikačka
Mam Favorita r.v.91 EKOTRONIC s řizenym karburatorem a chtel bych se zeptat jestli se da předelat na střikačku a co by to obnašelo.Poradi nekdo?Diky.


13.8.06, 13:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Karburator nebo střikačka
Ekotronik bola neštastná volba u škodovky, najjednoduchšie je tam dať karburátor Pierburg 2E3, alebo Jikov, klasický Favoritový.

ak by to chcel prerobiť na BMM ( jednobodový vstrek ), potrebuješ jednotku, klapku, kabeláž, airbox, myslím že aj čerpadlo do nádrže, hallov snímač, a neviem čo všetko je tam ešte rozdielne.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.8.06, 14:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Na kolik vyjde novej karbec?


13.8.06, 14:26
Profil

Příspěvky: 20
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Na kolik vyjde novej karbec?

Nedávno jsem cthěl koupit nový karbec, ale cena byla cca 8000 Kč, tak mě to zas přešlo.


13.8.06, 14:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Tak to je vpr...


13.8.06, 14:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Je to drahé, ale približne toľko stojí aj klapka, aj jednotka, aj čerpadlo s plavákom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.8.06, 15:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Je u Fačka rozdil mezi karburatorem 135 a 136?


14.8.06, 12:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.8.06, 13:23
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
michalkatka píše:
myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory.

U 742.135 a 136 se lisi trysky.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.8.06, 13:38
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Viky píše:
michalkatka píše:
myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory.

U 742.135 a 136 se lisi trysky.


je to možné... neviem

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.8.06, 15:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Ja jsem si to myslel,protože u 105tek a 120tek byl taky rozdil v tryskach a v difuzerech.


14.8.06, 15:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
Favo 135 a 136 maji uplne stejne karby, jine otryskovani ma akorat 136x. 135 a 136 se od sebe lisi jen kompresi motoru a mozna i vackou. 136x ma ostrejsi vacku nez 136.
Ten karb na Favo za 8 je teda ranec, asi pred cca rokem jsem nekde videl novy okolo 4-5 tis. Zkusil bych nejaky vrakac, nebo Annonci-okolo 500 Kc by se mel dat koupit - vybrat nejaky rozumny a udelat na nem vymenu potrebnych veci+serizeni. Nebal bych se toho. ND na nej je porad dost.
Do 1-bodu bych urcite nesel :? (=problemy), vem ten karb, je to jednoduchy jako facka, nesype se to a aspon to trochu jede(136), 135 bude chcipak vzdycky a se vsim.


14.8.06, 21:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Diky za radu.Co všechno se tak musi povymenovat na použitym karburatoru?


15.8.06, 20:18
Profil

Příspěvky: 20
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Diky za radu.Co všechno se tak musi povymenovat na použitym karburatoru?

Příjde na to, kolik do toho chceš investovat. Rozhodně bych vyměnil trysky a vzdušníky a dále všechny membrány a gumové části. Na tom ostatním snad není co k pokažení, doufám.


15.8.06, 20:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
Ty trysky a vzdusniky asi staci jen vycistit, ale ty membrany a gumovy casti radsi vymen a kup novou gumu pod karb. Taky tesneni nad plovakovku. Nakonec prostrikni vsechny pohyblive ulozeni karbu lehce silikonovym olejem, tim nic nezkazis-pisou to i v nejake chytre knizce k Favu.


16.8.06, 08:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz