Autor |
Zpráva |
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Couvací světla
Ahoj. Trápí mě problém, který bych chtěl vyřešit. Přestaly mi fungovat couvací světla. Mám Škodu 105L. Dneska jsem se na to díval a zjistil jsem, že u podvozku u převodovky se mi odpojil zelený drátek (který se používá na couvací světla). Tak jsem na to díval a dále jsem zjistil, že tam je více zelených drátků a dvě svorky, moc jsem tomu nedával pozornost, protože se mi zdálo, že jsou sice dvě, ale spojené. Tak jsem to zapojil, zapnul elektřinu, zařadil spátečku a nic. Pořád nesvítí. Je možné, že musí být nastartovaný motor? Nevím co s tím.
Dále bych se chtěl zeptat jestli by mi nedělal problém, vyměnit přístrojovou desku z té mé 105 a dát tam přístrojovku ze 120, která vypadá stejně, jenom má navíc otáčkoměr. Myslím, že to zapojení bude stejné, jenom tam navíc budou drátky z toho otáčkoměru, které budu muset nějak zapojit nejspíš na indučku. Jak na to?
PS: kdyby tu desku někdo měl naprodej, tak jsem zájemce.
Děkuji za rady.
|
25.2.08, 13:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Couvací světla
Funky.F píše: Ahoj. Trápí mě problém, který bych chtěl vyřešit. Přestaly mi fungovat couvací světla. Mám Škodu 105L. Dneska jsem se na to díval a zjistil jsem, že u podvozku u převodovky se mi odpojil zelený drátek (který se používá na couvací světla). Tak jsem na to díval a dále jsem zjistil, že tam je více zelených drátků a dvě svorky, moc jsem tomu nedával pozornost, protože se mi zdálo, že jsou sice dvě, ale spojené. Tak jsem to zapojil, zapnul elektřinu, zařadil spátečku a nic. Pořád nesvítí. Je možné, že musí být nastartovaný motor? Nevím co s tím.
spiatočky svietia iba pri zapnutom zapaľovaní, čiže pri bežiacom motore...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.2.08, 14:54 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Já měl zapnutou jenom elektřinu, tzn. klíček byl pouze na stupni 1. Tak možná proto jsem mi nesvítily. Určitě to vyzkouším.
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
25.2.08, 15:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Funky.F píše: Já měl zapnutou jenom elektřinu, tzn. klíček byl pouze na stupni 1. Tak možná proto jsem mi nesvítily. Určitě to vyzkouším.
kontrolky ti svietili?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.2.08, 15:01 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Jasně, ale motor nejel.
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
25.2.08, 15:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Funky.F píše: Jasně, ale motor nejel.
tak to bude chyba niekde inde, odmeraj či máš pri zapnutom zapaľovaní napätie na tom spínači...
a zapaľovanie bez bežiaceho motora nenechávaj dlho zapnuté - môže ti vybuchnúť indučka... ak teda nemáš Favo zapaľovanie.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.2.08, 15:16 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Nene, škodu 105. Já to klidně přeměřím. Není problém. Může to být i pojistkou?
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
25.2.08, 15:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Funky.F píše: Nene, škodu 105. Já to klidně přeměřím. Není problém. Může to být i pojistkou?
to by nešlo viacej vecí, ale už neviem presne čo je na tom okruhu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.2.08, 15:38 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Tak jo. Já se na to podívám. Kdyby byl špatný ten spínač, tak dá se koupit a vyměnit?
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
25.2.08, 15:42 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Na tom čidle jsou 2 kontakty a vedou tam dva dráty, připojené musí být obě (nekostří se to) tak najdi i ten druhý drátek, mel by pokud vím být vyvedený ze svazku někde zhruba před cívkou, zapoj je oba. Pojistkou to nebude, tohle všechno je na 2. pojistce a kdyby vyhořela tak ti nepojede asi tak 3/4 věcí na autě (to co je přes zapalování).
|
25.2.08, 15:55 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
K spnači na převodovce jdou celkem 3 zelené dráty, dva jsou v jednom fastonu a třetí je v druhém fastonu. Pojistkou by to mohlo být, ale to nefungovaly blikače, nedrželo by to volnoběh, nešel věták topení, stěrače atd... Zkus ty zelené dráty k sobě spojit a zapni zapalování.
Když to bude svítít, vyměn spínač.
Ty budíky - všechny přístrojovky jsou volně záměnné, jen budeš muset natáhnout přes auto drát od cívky, signálový na otáčkoměr. Jinak nic
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.2.08, 19:30 |
|
|
Funky.F
Příspěvky: 111
|
Šemik píše: K spnači na převodovce jdou celkem 3 zelené dráty, dva jsou v jednom fastonu a třetí je v druhém fastonu. Pojistkou by to mohlo být, ale to nefungovaly blikače, nedrželo by to volnoběh, nešel věták topení, stěrače atd... Zkus ty zelené dráty k sobě spojit a zapni zapalování. Když to bude svítít, vyměn spínač. Ty budíky - všechny přístrojovky jsou volně záměnné, jen budeš muset natáhnout přes auto drát od cívky, signálový na otáčkoměr. Jinak nic
Dobrý nápad spojit ty dva dráty. To mě nenapadlo. Jinak díky, myslím, že to zvládnu.
_________________ Škoda 105L 1985, AZNP742.10-MII, 33,1/4800 ISO...co dodat, prostě klasika.
|
26.2.08, 09:02 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Funky.F píše: Šemik píše: K spnači na převodovce jdou celkem 3 zelené dráty, dva jsou v jednom fastonu a třetí je v druhém fastonu. Pojistkou by to mohlo být, ale to nefungovaly blikače, nedrželo by to volnoběh, nešel věták topení, stěrače atd... Zkus ty zelené dráty k sobě spojit a zapni zapalování. Když to bude svítít, vyměn spínač. Ty budíky - všechny přístrojovky jsou volně záměnné, jen budeš muset natáhnout přes auto drát od cívky, signálový na otáčkoměr. Jinak nic Dobrý nápad spojit ty dva dráty. To mě nenapadlo. Jinak díky, myslím, že to zvládnu.
žárovky???
|
26.2.08, 12:06 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
v nejhorsim pripade to muze byt samotnou prevodovkou, proste uz na ten spinac vevnitr nedosahne
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
26.2.08, 13:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kachnis píše: v nejhorsim pripade to muze byt samotnou prevodovkou, proste uz na ten spinac vevnitr nedosahne
v takom prípade možno použiť tenšiu podložku, alebo ak svietia stále hrubšiu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.2.08, 20:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|