Autor |
Zpráva |
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
OTACKOMER
kdyz motor prekroci otacky cca 3500ot/min tak si rucicka zacne delat co chce lita i do 8000 a k 0 co s tim???uklidni se to kdyz se motor toci cca 5000ot/min diky za rady
pouze vecne poznamky diky
|
25.2.08, 14:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tyjo takovej starej (sluzebne) uzivatel a nenapise co je to za auto ... coz to treba dat do podpisu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.2.08, 14:20 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
Matthes píše: Tyjo takovej starej (sluzebne) uzivatel a nenapise co je to za auto ... coz to treba dat do podpisu
tak kdyz jsem tak sluzebne starej tak urcite vis ze mam favo roku 1991
|
25.2.08, 14:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: OTACKOMER
fert.j píše: kdyz motor prekroci otacky cca 3500ot/min tak si rucicka zacne delat co chce lita i do 8000 a k 0 co s tim???uklidni se to kdyz se motor toci cca 5000ot/min diky za rady
pouze vecne poznamky diky
rozober prečisti a zlož kontakty na prístrojovke, kostry pod ňou, a aj tie okolo indučky... ak to nepomôže budeme bádať ďalej...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.2.08, 14:57 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: OTACKOMER
Jestli ho budeš celý vytahovat tak hlavně bacha na zapojení ať to potom nezapojíš jinak, tím ten otáčkoměr spolehlivě odpravíš tak jako já jednou
|
25.2.08, 16:41 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
Re: OTACKOMER
cyz píše: Jestli ho budeš celý vytahovat tak hlavně bacha na zapojení ať to potom nezapojíš jinak, tím ten otáčkoměr spolehlivě odpravíš tak jako já jednou
jsem elektrikar
|
25.2.08, 17:51 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: OTACKOMER
fert.j píše: cyz píše: Jestli ho budeš celý vytahovat tak hlavně bacha na zapojení ať to potom nezapojíš jinak, tím ten otáčkoměr spolehlivě odpravíš tak jako já jednou jsem elektrikar
Každej se může překouknout nebo splést neboj
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.2.08, 17:56 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
Re: OTACKOMER
Kristensen píše: fert.j píše: cyz píše: Jestli ho budeš celý vytahovat tak hlavně bacha na zapojení ať to potom nezapojíš jinak, tím ten otáčkoměr spolehlivě odpravíš tak jako já jednou jsem elektrikar Každej se může překouknout nebo splést neboj
ja vim delal sem si prdel zejtra na to kouknu
|
25.2.08, 18:04 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
Re: OTACKOMER
michalkatka píše: fert.j píše: kdyz motor prekroci otacky cca 3500ot/min tak si rucicka zacne delat co chce lita i do 8000 a k 0 co s tim???uklidni se to kdyz se motor toci cca 5000ot/min diky za rady
pouze vecne poznamky diky rozober prečisti a zlož kontakty na prístrojovke, kostry pod ňou, a aj tie okolo indučky... ak to nepomôže budeme bádať ďalej...
U Favorita, nebude příčina tohoto druhu kmitání pravděpodobně přímo v otáčkoměru ale nechci předbíhat a počkám až co v něm nejdeš.
_________________ Xxenon
|
25.2.08, 19:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
mam podobny problem
do 5 tisic ide uplne plynule a potom zastane a skoci rovno az na 6 tisic. je to dost blbe pretoze neviem kolko mam otacok prave v pasme v ktorom je kriticke to vediet aby som ho nepretocil
ta ostra vacka taha o dost vyssie a velmi sa jej lubi vytacanie. uplne prestal ten nesurody divny zvuk okolo 5 tisic. teraz to znie uplne krasne bez nejakych zvlastnych "MotorSaRozpada" zvukov len ten tockomer no....
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.3.08, 20:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tohle mě dělalo, když mi u ETZ poněkud ohnila kostra.. Opravilo se to jejím oškrábáním a namazání vazelínou
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.3.08, 20:39 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: Tohle mě dělalo, když mi u ETZ poněkud ohnila kostra.. Opravilo se to jejím oškrábáním a namazání vazelínou
ok skusim
este ma napadlo: nemoze nestihat rozdelovac?
teda ze je vymlety (on ma trochu volu ale velmi malu, ale pri vysokych otackach to uz moze byt markantne)
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.3.08, 21:30 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
deekay píše: Šemik píše: Tohle mě dělalo, když mi u ETZ poněkud ohnila kostra.. :oops: Opravilo se to jejím oškrábáním a namazání vazelínou :) ok skusim ;) este ma napadlo: nemoze nestihat rozdelovac? teda ze je vymlety (on ma trochu volu ale velmi malu, ale pri vysokych otackach to uz moze byt markantne)
pri tak velkej rychlosti by malo klzanie po kontaktoch vyrabat tak velky valivy odpor, ze by mal byt rozdelovac konstantne na jednom konci pasma volnosti a nemal by poskakovat. jedine, zeby si ho mal moc vyvyklany na jednu stranu a to by ti nejako sarpalo do predstihu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.3.08, 21:39 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ventYl píše: pri tak velkej rychlosti by malo klzanie po kontaktoch vyrabat tak velky valivy odpor, ze by mal byt rozdelovac konstantne na jednom konci pasma volnosti a nemal by poskakovat. jedine, zeby si ho mal moc vyvyklany na jednu stranu a to by ti nejako sarpalo do predstihu.
klzanie po kontaktoch? favo je bezkontakt
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.3.08, 21:48 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
deekay píše: ventYl píše: pri tak velkej rychlosti by malo klzanie po kontaktoch vyrabat tak velky valivy odpor, ze by mal byt rozdelovac konstantne na jednom konci pasma volnosti a nemal by poskakovat. jedine, zeby si ho mal moc vyvyklany na jednu stranu a to by ti nejako sarpalo do predstihu. klzanie po kontaktoch? favo je bezkontakt :)
a palec v strede nemas? ci co, jak?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.3.08, 22:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|