Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI
Autor |
Zpráva |
goja
Příspěvky: 5
|
Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu.
|
24.2.08, 20:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
setrvacnik se tu resil.. a je jiny.ten by si musel vymenit mozna nevim jestli ma ten motor vzadu zavit pro snimac klepani...jinak by to asi ...... slo...
|
24.2.08, 21:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
plus čerpadlo v nádrži, mpi má vačší tlak a plavák je iný...
neviem či aj lambáda nie je iná?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.2.08, 06:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI
goja píše: Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu.
setrvák se nemění, prostě to vytahej z MPi komplet i s vnitřní elektroinstalací a imobilizerém a přetahej to do svého BMM, jak něco začneě kombinovat tak si naděláš problémy, taky domysli jak budeš řešit STK, jedná se o zásah do konstrukce vozidla závada C miloš
|
25.2.08, 07:28 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI
slovacek.milos píše: goja píše: Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu. setrvák se nemění, prostě to vytahej z MPi komplet i s vnitřní elektroinstalací a imobilizerém a přetahej to do svého BMM, jak něco začneě kombinovat tak si naděláš problémy, taky domysli jak budeš řešit STK, jedná se o zásah do konstrukce vozidla závada C miloš
Jak je to teda s tim setrvakem... uz se to tu resilo.... ja je mel vedle sebe.. a byli jine
|
25.2.08, 20:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI
Jiri píše: slovacek.milos píše: goja píše: Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu. setrvák se nemění, prostě to vytahej z MPi komplet i s vnitřní elektroinstalací a imobilizerém a přetahej to do svého BMM, jak něco začneě kombinovat tak si naděláš problémy, taky domysli jak budeš řešit STK, jedná se o zásah do konstrukce vozidla závada C miloš Jak je to teda s tim setrvakem... uz se to tu resilo.... ja je mel vedle sebe.. a byli jine
tak když z toho dělá MPi s motorem MPi tak nic nemění, setrváky BMM a Mpi jsou jiné, pokud dáš motor BMM musíš dát setrvák z MPi, pokud bude výsledný efekt MPi, prolém nastane po příjezdu na STK tam se jim nějaké záměny moc nelíbí miloš
|
25.2.08, 21:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
michalkatka píše: plus čerpadlo v nádrži, mpi má vačší tlak a plavák je iný...
neviem či aj lambáda nie je iná?
michale já jsem měl MPi rok výroby 1995 felicia, vžádném případě nemohlo jít o poskládané auto, jednalo se prvního majitele telecom a čerpadlo v nádrži bylo BMM, i první MPi 1997 mají čerpadlo BMM, před výměnou je lépe se podívat pak je člověk nemile překvapen a lambáda je jiná, by mě zajímalo v čem, jedině v ceně běžně je prohazuji a na vagu nevidím rozdíl miloš
|
25.2.08, 21:36 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja mel za to ze ma auto BMM... a motor s kabelazi .. Mpi.. tak pokud by tam dal celej motor takjo... ja to pochopil ze chce motor nechat tak jak je.. a jen vstrikovani predelat.. pak by musel menit setrvak...
|
25.2.08, 21:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiri píše: ja mel za to ze ma auto BMM... a motor s kabelazi .. Mpi.. tak pokud by tam dal celej motor takjo... ja to pochopil ze chce motor nechat tak jak je.. a jen vstrikovani predelat.. pak by musel menit setrvak...
přesně miloš
|
26.2.08, 06:38 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI
goja píše: Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu.
Ja som sa stretol len s tymito problemami:
prichytenie cidla klepania, zotrvacnik, vymenit jednotku imobilizeru za tu z Mpi.
+ predlzit palivove hadicky. (BMM koncia palivove rurky vpravo, MPI a karbec vlavo).
Cerpadlo som nemenil.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
26.2.08, 12:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nejvíc bych se v mém případě bál elektroinstalace a na motor BMM není čidlo klepání...jinak je lepší sehnat celej motor MPI, má vyšší kompresi, jinačí hlavu a čidlo klepání je origoš...jinak miloši, MPI se v 1995 nedělalo....začalo se dělat v roce 1996 ..takže ses buďto splet, nebo bastl v telekomu :D:D
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.2.08, 21:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: nejvíc bych se v mém případě bál elektroinstalace a na motor BMM není čidlo klepání...jinak je lepší sehnat celej motor MPI, má vyšší kompresi, jinačí hlavu a čidlo klepání je origoš...jinak miloši, MPI se v 1995 nedělalo....začalo se dělat v roce 1996 ..takže ses buďto splet, nebo bastl v telekomu :D:D
bohužel 1995 podle skel i podle TP MPi, modrá barva, taky jsem na to čuměl jak z jara, první majitel spt telecom, bral jsem feldu jako druhý majitel, asi nejaký ptototyp, u toho čidla klepání tam jde jen o pevný kontakt s blokem, závitnikýk a M 6 miloš
|
27.2.08, 07:26 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
slovacek.milos píše: Ondras83 píše: nejvíc bych se v mém případě bál elektroinstalace a na motor BMM není čidlo klepání...jinak je lepší sehnat celej motor MPI, má vyšší kompresi, jinačí hlavu a čidlo klepání je origoš...jinak miloši, MPI se v 1995 nedělalo....začalo se dělat v roce 1996 ..takže ses buďto splet, nebo bastl v telekomu :D:D bohužel 1995 podle skel i podle TP MPi, modrá barva, taky jsem na to čuměl jak z jara, první majitel spt telecom, bral jsem feldu jako druhý majitel, asi nejaký ptototyp, u toho čidla klepání tam jde jen o pevný kontakt s blokem, závitnikýk a M 6 miloš
ty vole, tak neim ....osobně, kdyby ta přestavba byla jednoduchá, už to tady mám, ale ta elektrika mě sere no :-(:-(....mechaničina OK, ale elektrika to je sviňa
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
27.2.08, 14:53 |
|
|
goja
Příspěvky: 5
|
Ahoj, děkuji Všem za rady mám v plánu tam nechat motor stejný 1,3BMM a dát tam vše ostatní z MPI.
Jestli jsem to dobře pochopil tak musím vyměnit setrvačník. Komplet elektriku, sací potrubí komplet se vstřik. ventily a nastavovačem, řídící jednotku, udělat nějaké dobré uchycení přímo na bloku pro snímač otřesů, vysokonapěťový modul plus ostatní nezbytné úkony. Nemusím měnit palivové čerpadlo a lambda sondu. Za vše ještě jednou děkuji.
|
28.2.08, 21:21 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
goja píše: Ahoj, děkuji Všem za rady mám v plánu tam nechat motor stejný 1,3BMM a dát tam vše ostatní z MPI. Jestli jsem to dobře pochopil tak musím vyměnit setrvačník. Komplet elektriku, sací potrubí komplet se vstřik. ventily a nastavovačem, řídící jednotku, udělat nějaké dobré uchycení přímo na bloku pro snímač otřesů, vysokonapěťový modul plus ostatní nezbytné úkony. Nemusím měnit palivové čerpadlo a lambda sondu. Za vše ještě jednou děkuji.
Este nejake drobnosti co sa mi vynorili v hlave:
Sanie z Mpi sa na hlavu chyta dvoma sktukami + 4 styfty (narozdiel od BMM = 6x styft)
Ked budes vrtat dieru do bloku na snimac klepania daj si dole vanu, moze sa to hodit aj pri povolovani zotrvacnika.
Vela zdaru.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
29.2.08, 12:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|