|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Separátor - filter na odvetranie motora
Autor |
Zpráva |
wildo
Příspěvky: 30 Bydliště: Surany
|
Separátor - filter na odvetranie motora
Poradte, čo by bolo dobré - vložiť nejaký filter na hadicu , ktorá má za úlohu odvetrávať klukovú skriňu a hadica vedie do čističa nad karburátorom /škoda 130/. Bol som skúšobne na EK a bolo zistené, že keď karburátor nenasáva priamo cez hadicu z veka motora hodnoty boli celkom iné ako keď je hadica pripojená a motor nasáva priamo z odvetrania.
|
16.8.06, 18:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nemas v riti pistni krouzky spaliny by se dostavaly do vany a posleze se znovu nasavaly do karbu a znova spalovaly ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.8.06, 18:53 |
|
|
wildo
Příspěvky: 30 Bydliště: Surany
|
Nemám v riti pístné krúžky, chcem vedieľ názor a nie doľahovaľ sa o riti!!
|
16.8.06, 20:07 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tiež by ma to zaujímalo, otcovi to vždy zasere karbec.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.8.06, 20:21 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
wildo píše: Nemám v riti pístné krúžky, chcem vedieľ názor a nie doľahovaľ sa o riti!!
Proc se rozcilujes? Ja chtel poukazat na skutecnost ze kdyby ty hodnoty, jak pises, byly prilis rozdilne podle zapojeni/vypojeni hadice, tak by mohla byt chyba v motoru
Pokud tam date filtr tak se snizi pruchodnost tou hadici a odvetrani nebude tak ucinne jak ma byt. A jestli to nekomu zasira karbec tak ted by to zasiralo filtr, ten je sice snadne vymenit (lepci nez cistit karb), ale neznaci tou naky problem v motoru
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.8.06, 20:41 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ak je motor v dobrom stave, tak sa z toho odvetravania nasava minimum. Ak ti to zasiera karbec, motor je zrely na GO.
|
16.8.06, 21:13 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Odvětrávání klikové skříně nasává olejovou mlhu, která se za běhu motoru vytváří, a ta zasírá karburátor a sání obecně (a to i u nového motoru nebo motoru po GO). Pokud tohle chceš vyřešit, tak buď se dá koupit speciální filtřík, který se mezi odvětrání klikovky a sání namontuje (a jednou za čas se musí vyměnit nebo vyčistit, protože bude plný oleje), nebo se dá koupit tzv. "plechovka", která funguje jako chytač oleje. Nemůžu si momentálně vzpomenout na správný název, ale funguje to tak, že odvětrání klikovky je přivedeno hadicí do této nádoby, z ní pak vede další hadice do sání. Vevnitř je to myslim udělaný tak, že vzduch z klikovky tam proudí takovým labyrintem a olej z něj přitom kondenzuje na stěnách. Víceméně čistý vzduch jde pak do sání. Jednou za čas je třeba nachytaný olej z "plechovky" vylít.
|
17.8.06, 08:19 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
|
17.8.06, 08:33 |
|
|
paca
Příspěvky: 128
|
najjednoduchšie riešenie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 Odpoj hadicu od veka aj od filtra /nevyhadzuj na STK ešte bude dobré/
2 na filtri najdi spôsob na zaslepenie prípojky
3 Na veko daj dlhšiu hadicu a napoj na filter.
4 nastav volnobeh
Ked som to skušal nemal som filter ani som nikdi nepoužíval ale hadicu som zaviedol do starého obalu od oleja do ktoreho vyvrtal 4 dieri cca 5 mm priemeru.
Vyhodil som aj klapku na reguláciu teploty vzduchu
|
17.8.06, 13:06 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no priznam se, ze mam nejneekologictejsi a nejjednodussi reseni : hadici vzit delsi, od vicka ji natahnout pod auto a na filtrboxu tu diru zalepit.... predtim sem to mel delany tak, ze sem tam vetrel sklenici od presnidavky, naplnil sem ji dratenkou od nadobi, privodni hadici sem natah az ke dnu sklenici a hadici do fitrboxu sem nechal tesne pod vickem .. taky to pomohlo...od ty doby, co to nemam na primo nemam zasranej karbec a to ze je motor zralej na GO je zavadejici... spis zalezi jak ho tocis a tak... a to mi nëvyvratite, pac ta sklenicka byla pruhledna, taxem mel moznost to vypozorovat taky zalezi na vlhkosti vzduchu, okolni teplote...v zime se to zasiralo vic.... ale to byla spis mastna voda...jinak s tou sklenickou to mam na www.greendevil.wz.cz tam to nekde je ..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.8.06, 14:14 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Heeeeej, ja veľmi dobre viem, načo tam to odvetranie je. Takisto viem, že motor je už nie celkom OK (ale bol som s tým autom v Chorvátsku, motor má najzdených cca 210 000 km, spotreba benzínu je okolo 7l kombinovaná, nikto na ňom nebude robiť GO
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.8.06, 19:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|