Autor |
Zpráva |
Yara
Příspěvky: 24
|
Naladit motor
Zdar škodováci.Mám motor z fáva ve škůdce vačka 280/280,hlava asi 1,5 mm dole od originálu,odlehčenej setrvačník asi o 3kg,rychloprůchozí výfuk.Karbec zatim origo a rozdelovac taky jen mam odpojenou podtlakovou regulaci.to je snad vše Potreboval bych nejakej postrech o predstihu.Já osobně si myslím že má bejt někde mezi 0-5°.Karbec má pořád základní nastavení ze 120-tky.Laboroval jsem s ním ale celkem zádnej výsledek.Nějáká rada od profíků??
|
16.8.06, 21:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Naladit motor
Yara píše: Zdar škodováci.Mám motor z fáva ve škůdce vačka 280/280,hlava asi 1,5 mm dole od originálu,odlehčenej setrvačník asi o 3kg,rychloprůchozí výfuk.Karbec zatim origo a rozdelovac taky jen mam odpojenou podtlakovou regulaci.to je snad vše Potreboval bych nejakej postrech o predstihu.Já osobně si myslím že má bejt někde mezi 0-5°.Karbec má pořád základní nastavení ze 120-tky.Laboroval jsem s ním ale celkem zádnej výsledek.Nějáká rada od profíků??
No, Š120 má tabulkovou hodnotu 5stupňů, takže bych zkusil nastavit někde mezi 5 a 10 stupni a pak dorafičit podle dojmů z jízdy (škubání, klepání)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.8.06, 10:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Btw, z jakého důvodu máš odpojenou podtlakovou regulaci
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.8.06, 10:49 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Bez podtlakovy regulace nema moc cenu hrabat se v predstihu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.8.06, 11:14 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
S odpojenou podtlakovou regulaciou mas o az 1l vyssiu spotrebu. Na vykon to nema ziadny vplyv, nakolko tato sa uplatnuje len v rezime ciastocneho zatazenia. Predstih by mal vyhovovat niekde od 5~10 stupnov. Pravdepodobne 7. Palivo BA 98. Pre BA 95 - pri znizenej hlave nevhodne - nastavit najvyssiu hodnotu pri ktorej motor neklepe.
|
17.8.06, 16:23 |
|
|
wildo
Příspěvky: 30 Bydliště: Surany
|
Naladiť motor?
Dobrý deň.
Mám tiež prerobenú škodu 105, namontoval som motor favorit 136 so zapalovaním favorit, 5-stupňová prevodovka, karburátor š-130 -má väčšie trysky na sanie vzduchu, nápravy š-130, otvorený vzduchový filter, spotreba na 100km - 4,5-5,2l, podľa spôsobu jazdy pri športovej jazde na 100km - 6L, je to malé žihadlo.
|
17.8.06, 17:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Naladiť motor?
wildo píše: Dobrý deň. Mám tiež prerobenú škodu 105, namontoval som motor favorit 136 so zapalovaním favorit, 5-stupňová prevodovka, karburátor š-130 -má väčšie trysky na sanie vzduchu, nápravy š-130, otvorený vzduchový filter, spotreba na 100km - 4,5-5,2l, podľa spôsobu jazdy pri športovej jazde na 100km - 6L, je to malé žihadlo.
No, ja budem mať onedlho to isté, dokonca motor bude 136 s vačkou 254/254...som zvedavý na tú spotrebu...táto čo píšeš sa mi zdá veľmi optimistická (až utopistická). Ako si ju meral?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.8.06, 19:43 |
|
|
wildo
Příspěvky: 30 Bydliště: Surany
|
Meral som spotrebu tak ako sa správne merá - plná nadrž - prejdené KM - a znovu dotankovať do plna.
|
17.8.06, 21:02 |
|
|
Yara
Příspěvky: 24
|
Odpojená podtlak. regulace je na sport. rozdělovačích tak jsem to zkusil i na svém motůrku a vono to fakt bylo celkem dost znát.Dle mé úvahy je u upraveného motoru daleko lepší průběh výkonové křivky.Předstih nad 5° u mě moc výsledky neměl spíš jsem čekal že mi někdo poradí zápornej např. -2°,jako že jsem ho až tak moc nezkoušel.Momentálně točím 6500 ot. a zátah je cítit až od 4000 ot. na jakýkoliv kvalt při předstihu 3°.Jestli někdo máte zkušenosti z tím záporným předstihem, rád bych si přečetl nějáký komentáře.
|
17.8.06, 23:23 |
|
|
pecár
|
Yara píše: Odpojená podtlak. regulace je na sport. rozdělovačích tak jsem to zkusil i na svém motůrku a vono to fakt bylo celkem dost znát.Dle mé úvahy je u upraveného motoru daleko lepší průběh výkonové křivky.Předstih nad 5° u mě moc výsledky neměl spíš jsem čekal že mi někdo poradí zápornej např. -2°,jako že jsem ho až tak moc nezkoušel.Momentálně točím 6500 ot. a zátah je cítit až od 4000 ot. na jakýkoliv kvalt při předstihu 3°.Jestli někdo máte zkušenosti z tím záporným předstihem, rád bych si přečetl nějáký komentáře.
Motor 120 LS jiný časování, jiná hlava, zapalování fav.,
zajel jsem na seřízení do servisu a ten typek mi vzal 3tí válec (nedival jsem se mu pod ruku) nastavil mi předstih asi -15 nebo -20 už nevím, motor kupodivu běžel, ale divně, na výfuku jsem neudržel ruku jak to bylo rozžhavený, a nechtělo to zaboha jet předstih za horní úvratí je blbost, musí se docílit ve správný čas (ten správný tlak ten správný okamžik jiskra), jenom to vyzkoušej a uvidíš co to bude dělat, jo a zapomněl jsem, že když jsem vypnul motor tak se asi 3sec sám zapaloval a dokonce se začal točit na druhou stranu , tak sem si pořídil strob. lampu a po několika pokusech tam mám 10 stupňů před HÚ a je to OK.
Hodně zdaru a zkoušej
jo a zapomněl jsem na tu odstředivou regulaci, je potřepa zkoušet pružinky, třeba i z jinýho motoru a na lampě je odzkoušet v různých ot. motoru, o podtlaku nemluvě, je to drbačka, ale stojí to zato.
|
31.8.06, 11:48 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Aby se ti s tím záporným předstihem neroztočil motor obráceně
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
31.8.06, 12:00 |
|
|
pecár
|
Nepér píše: Aby se ti s tím záporným předstihem neroztočil motor obráceně
Přesně tak každej servisman je jenom člověk, ten motor se záporným předstihem je kravina a to se stane
|
31.8.06, 12:08 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, niežeby som chcel zapárať, ale nie je práve ten predstih, ktorý nastavujeme záporný, však je to HU -5 st (teda ešte pred HÚ)... zapaľovanie až po HÚ je blbosť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.8.06, 19:22 |
|
|
Yara
Příspěvky: 24
|
No hoši moturek už je redy.Konečně jede podle představ, vyřešil to pořádnej karbec (1,7 ze žigula )-zátah od spodu až někde za 6000, nikde žádná mezera.Fakt celkem mazec.O tom předstihu uz psát nebudu páč mám pocit že by to bylo zbytečny školeni.Ať se vám daří!!
|
8.9.06, 08:05 |
|
|
pecár
|
Yara píše: No hoši moturek už je redy.Konečně jede podle představ, vyřešil to pořádnej karbec (1,7 ze žigula )-zátah od spodu až někde za 6000, nikde žádná mezera.Fakt celkem mazec.O tom předstihu uz psát nebudu páč mám pocit že by to bylo zbytečny školeni.Ať se vám daří!!
Zajímalo by mě kolik ti to žere a jestli to má cenu, tipuju tak 13 na sto.
|
11.9.06, 10:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|