Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.9.24, 09:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Chester.8- Škoda 105L "Luciiinka" 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Podle toho co pise, tak uz ji ma. Na kolik vysla, jestli je to ten original

_________________
Obrázek


29.2.08, 16:46
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 176
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Matthes píše:
Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ...


Ahoj. Už ji mám doma na stole, nestála nic. Jen dlouholeté kamaradství s jedním zavodníkem.

_________________
Škoda 105L r.v. 1977. Karoserie 120, upravy podvozku, nový lak, sedačky z eRka, chystám nový motor, spousta lakování... nápravy atd. Více v GARÁŽI


29.2.08, 16:49
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Matthes píše:
Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ...


Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...

Řezání tlumičů ??? Co to je to neznám... :roll:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


29.2.08, 16:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Bydliště: Chrudim
Příspěvek 
Nj, to ma nekdo stesti, zrovna dneska mi rikal znamej, kdyz me vez na benzinku, ze nakej jeho kamos sehnal rapida se vstrikovanim z rakouska za 12000 a prej celkem peknyho, btw. martine uz vim jakou to ma ted spotrebu

_________________
Obrázek


29.2.08, 16:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 176
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Matthes píše:
Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ...


Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...

Řezání tlumičů ??? Co to je to neznám... :roll:


Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...// Já ti dám ty sráči :lol: Kua až tam budu mít sání z formule tak si dáme ještě závod na srazu :lol: ale dikes že píšeš Martine.

A řekni mi že jsi ještě neviděl uřezaná pružiny... nevím přesný název pro mě to je jako celek prostě tlumiče.

_________________
Škoda 105L r.v. 1977. Karoserie 120, upravy podvozku, nový lak, sedačky z eRka, chystám nový motor, spousta lakování... nápravy atd. Více v GARÁŽI


29.2.08, 16:55
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Dej fotku ty hlavy, este sem ji na vlastni oci nevidel :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.2.08, 16:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Zase sráč ??? ...už si tě mažu... :roll: :| :evil:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


29.2.08, 16:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
Chester.8 píše:
Martin 007 píše:
Matthes píše:
Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ...


Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...

Řezání tlumičů ??? Co to je to neznám... :roll:


Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...// Já ti dám ty sráči :lol: Kua až tam budu mít sání z formule tak si dáme ještě závod na srazu :lol: ale dikes že píšeš Martine.

A řekni mi že jsi ještě neviděl uřezaná pružiny... nevím přesný název pro mě to je jako celek prostě tlumiče.

Nepřháníš to už? Pokud vím už se tu sprostota řešila ale asi to nebylo nic platné. :(

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


29.2.08, 17:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 176
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Josef.Radocha píše:
Chester.8 píše:
Martin 007 píše:
Matthes píše:
Ty chces sehnat 8 kanalovou hlavu? Hodne stesti, bylo jen nekolik prototypu ...


Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...

Řezání tlumičů ??? Co to je to neznám... :roll:


Sem tam na virtu je palice za pár tisíc...po GO i pár desítek tisíc...a doufat že není prasklá...a doufat že se dotyčný nechlubí ale prodává...// Já ti dám ty sráči :lol: Kua až tam budu mít sání z formule tak si dáme ještě závod na srazu :lol: ale dikes že píšeš Martine.

A řekni mi že jsi ještě neviděl uřezaná pružiny... nevím přesný název pro mě to je jako celek prostě tlumiče.

Nepřháníš to už? Pokud vím už se tu sprostota řešila ale asi to nebylo nic platné. :(


Tak promiň ale já jsem to myslel jen ze srandy. Martin je jinak v pohodě, moc se mi líbí jeho Rapid a jeho práce.

_________________
Škoda 105L r.v. 1977. Karoserie 120, upravy podvozku, nový lak, sedačky z eRka, chystám nový motor, spousta lakování... nápravy atd. Více v GARÁŽI


29.2.08, 18:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
S tim stabilizátorem bacha. Když budeš mít moc silnej, tak ti bude působit opačně.
On, tim že se zkrucuje, přitlačuje v zatáčce vnitřní kolo k silnici. Ale když bude moc tuhej, tak se nezkroutí a naopak to kolo bude zvedat stejně jako vnější kolo. Jestli mi rozumíš.
Jinak barvičky moc pěkný. :-)
Hele a ta barva je průhledná co máš na nádržce na chladící kapalinu?
Edit: K tomu natřenýmu motoru - podle mě konstruktéři i mysleli na proudící vzduch. Nebude se teď hůř chladit tim vzduchem? Třeba i olej. Ten je chlazenej vzduchem někdy.

_________________
http://fb.com/BJpolepy


1.3.08, 10:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6571
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
S tim stabilizátorem bacha. Když budeš mít moc silnej, tak ti bude působit opačně.
On, tim že se zkrucuje, přitlačuje v zatáčce vnitřní kolo k silnici. Ale když bude moc tuhej, tak se nezkroutí a naopak to kolo bude zvedat stejně jako vnější kolo. Jestli mi rozumíš.
Jinak barvičky moc pěkný. :-)
Hele a ta barva je průhledná co máš na nádržce na chladící kapalinu?
Edit: K tomu natřenýmu motoru - podle mě konstruktéři i mysleli na proudící vzduch. Nebude se teď hůř chladit tim vzduchem? Třeba i olej. Ten je chlazenej vzduchem někdy.


No pozor. Ako moze stabilizator pritlacat vnutorne koleso v zakrute dole, ak jeho sameho dole okrem toho kolesa nic netlaci? Stabilizator funguje presne opacne. Vytlaca vonkajsie holeso smerom k ceste, resp. vnutorne smerom od cesty. Vzhladom k tomu, ze ale ma nejaku torznu pruznost, vnutorne koleso z cesty obvykle nezdvihne. Tym znizuje snahu auta k bocnemu naklonu a pritvrdzuje pruzenie. S tvrdsim stabilizatorom sa mu stane akurat to, ze mu to bude bud menej naklanat auto, alebo skor dostane vnutorne koleso v zakrute do luftu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.3.08, 15:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
Já si právě myslim - a tak sme se to i učili ve škole, že jakoby se zkrucuje.
Jedno kolo, se ti "zamáčkne" a stabilizátor tlačí proti, takže pomáhá ho tlačit na silnici - to je jasný. To druhý se odlehčí a stabilizátor ho taky drží na silnici.
Jenomže když budeš mít tvrdej stabilizátor, tak se ti to vnější kolo v zatáčce nezamáčkne, auto se ti jakoby nakloní do strany a to vnitřní kolo se ti i s autem zvedne. Nebude schopný dosáhnout na silnici... Takže o jednu podpěru míň a vnější kola ti budou muset přenášet všechny síly a zhorší se ti stabilita.

ventYl píše:
alebo skor dostane vnutorne koleso v zakrute do luftu.

To je právě to co myslim... Bude to pak jako neodpružený.

_________________
http://fb.com/BJpolepy


1.3.08, 19:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
No ja si myslim... nikdo me to tak neucil.... ze je to takhle....kazdej stabilizator je jen pruzne propojeni obou ramen pokud jej odpojis od obou stran auta tak s nim muzes volne pohybovat nahoru a dolu... kdyz pomines odpor v silentblokach takze sam o sobe nemuze nikam ani tlacit ani tahnout ... pri prujezdu zatackou se auto nakloni a vlivem zmacknuti vnejsi ho kola dojde pres stabilizator ke castecnemu zmacknuti i vnitrniho kola.. tim cele auto sedne niz k silnici a snizi se teziste pri prujezdu zatackou... coz ma za vysledek lepsi stabilitu a vlivem jakesi tuhosti stabilizatoru.. se auto tolik nenaklani... a pruzny musi byt pro to.. aby pri normalni jizde kdyz jedno kolo prejede nerovnost mohlo pruzit samostatne... kdyby byl pevny... tak tezko... dostalo by ranu i druhe kolo nebo spise by se neco utrhlo... tot muj nazor... kdyz tak me opravte


1.3.08, 19:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek 
Jiri píše:
No ja si myslim... nikdo me to tak neucil.... ze je to takhle....kazdej stabilizator je jen pruzne propojeni obou ramen pokud jej odpojis od obou stran auta tak s nim muzes volne pohybovat nahoru a dolu... kdyz pomines odpor v silentblokach takze sam o sobe nemuze nikam ani tlacit ani tahnout ... pri prujezdu zatackou se auto nakloni a vlivem zmacknuti vnejsi ho kola dojde pres stabilizator ke castecnemu zmacknuti i vnitrniho kola.. tim cele auto sedne niz k silnici a snizi se teziste pri prujezdu zatackou... coz ma za vysledek lepsi stabilitu a vlivem jakesi tuhosti stabilizatoru.. se auto tolik nenaklani... a pruzny musi byt pro to.. aby pri normalni jizde kdyz jedno kolo prejede nerovnost mohlo pruzit samostatne... kdyby byl pevny... tak tezko... dostalo by ranu i druhe kolo nebo spise by se neco utrhlo... tot muj nazor... kdyz tak me opravte

Ten stabilizátor je tam pevně ne?

_________________
http://fb.com/BJpolepy


1.3.08, 19:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
bany.xf.cz píše:
Jiri píše:
No ja si myslim... nikdo me to tak neucil.... ze je to takhle....kazdej stabilizator je jen pruzne propojeni obou ramen pokud jej odpojis od obou stran auta tak s nim muzes volne pohybovat nahoru a dolu... kdyz pomines odpor v silentblokach takze sam o sobe nemuze nikam ani tlacit ani tahnout ... pri prujezdu zatackou se auto nakloni a vlivem zmacknuti vnejsi ho kola dojde pres stabilizator ke castecnemu zmacknuti i vnitrniho kola.. tim cele auto sedne niz k silnici a snizi se teziste pri prujezdu zatackou... coz ma za vysledek lepsi stabilitu a vlivem jakesi tuhosti stabilizatoru.. se auto tolik nenaklani... a pruzny musi byt pro to.. aby pri normalni jizde kdyz jedno kolo prejede nerovnost mohlo pruzit samostatne... kdyby byl pevny... tak tezko... dostalo by ranu i druhe kolo nebo spise by se neco utrhlo... tot muj nazor... kdyz tak me opravte

Ten stabilizátor je tam pevně ne?

neni pevne.. u nekterych aut chodi uplne volne.. teda po dopojeni na obou koncich... nekde je v silentblokach tak to jde ztuha s nim hybat ale nemuze byt napevno.. nebo sem to teda nikde nevidel u stodvacy ho mas taky ve dvou silentblokach a pak v ramenech .. a nikde jinde...


1.3.08, 20:01
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz