Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
deekay píše: Šemik píše: Fakt nee Fá je o tolik nižší? u 742 s tím nemám problém, i když na taneční kreace tam prostor zrovna není no neviem ci to je tym ze mam auto o 4 a 2 cm nizsie ale ja sa tam vojdem tak ze na mne auto lezi a hlavu mozem mat len bokom
Aha, to je trochu nepraktické
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.3.08, 20:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
pod favoritem se ležet nedá ani při sériový výšce, jako nacpu se tam, ale nezbyde manipulační prostor, na heveru se pak dá ale udělat všecko
|
2.3.08, 20:10 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Vít píše: pod favoritem se ležet nedá ani při sériový výšce, jako nacpu se tam, ale nezbyde manipulační prostor, na heveru se pak dá ale udělat všecko
No ja to mam podobne .... dokazem sa tam natlacit ale nerobi mi to moc dobre a priestoru tiez neni na zbyt... racej hever ....
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
2.3.08, 20:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja keď leziem pod auto tak pod podbeh hodím dve kola na seba...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.3.08, 20:39 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
kokos... pod auto bez spalkov... toto keby videli od BOZP, tak az tak spod toho auta vytiahnu, tak to spravia len preto, aby ta potom mohli vlastnorucne zahlusit. Si to vyheveruj a hod pod to spalky (ak budes pouzivat spalky, tak musia byt minimalne tak siroke, ako budu vysoke), alebo tehly (2 tehly do jedneho radu, kazdy rad o 90 stupnov otoceny oproti spodnemu, nie viac ako 4 rady na seba, piaty treba uz zvazit, ci nezvacsit zakladnu) a na to polozit makku drevenu dosku. takto si auto podloz bud na styroch miestach pri kolesach (v Andrtovi je naznacene, kde sa to ma podkladat), alebo ak potrebujes len jednu stranu, tak na dvoch miestach na jednej strane karoserie.
Ja mam na zahrade este z casu na cas vyrobene najazdy z tehal a hrubych dosak (hrubka cca 8cm - dub). Kazdopadne vzdy ked auto hodim na spalky, alebo "rampu", tak pred tym, nez pod neho vlezem, spravim schlustest tym, ze donho z boku drgnem. Radsej nech sa zlozi auto zo spalkov vtedy, nez ked budem pod nim. Tiez nemam prave 2x rad stiesnene priestory, duplom nie, ak nadomnou visi 850 kg auto s potencialom odoslat ma byvat do 2D priestoru.
Inac by som na tvojom mieste skor skukol tie vole v kosti skor, nez by som sa dal do pitvania radiacej paky...
* kulisu znicit, na to treba mat specialne schopnosti
* gumena kost je dobre znamy problem a casto sposobuje to, co popisujes
* je lahsie pristupnejsia, co sa tyka diagnostiky
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.3.08, 20:02 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
ventYl píše: kokos... pod auto bez spalkov... toto keby videli od BOZP, tak az tak spod toho auta vytiahnu, tak to spravia len preto, aby ta potom mohli vlastnorucne zahlusit..... ....Inac by som na tvojom mieste skor skukol tie vole v kosti skor, nez by som sa dal do pitvania radiacej paky... * kulisu znicit, na to treba mat specialne schopnosti * gumena kost je dobre znamy problem a casto sposobuje to, co popisujes * je lahsie pristupnejsia, co sa tyka diagnostiky
Ja som myslel ze mi to nepadne ... BOZPaci by sa asi nepotesili .... ale co ... ved ma nezabilo ..
Ta kost ... to je ta vec pod tym plechom ? No ... dajme tomu ze sa mi ho podari dat dole...co uvidim ? predpokladam ze dekel s pipikom do ktoreho pojde tiahlo ... vac next ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
4.3.08, 21:50 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Jonny píše: ventYl píše: kokos... pod auto bez spalkov... toto keby videli od BOZP, tak az tak spod toho auta vytiahnu, tak to spravia len preto, aby ta potom mohli vlastnorucne zahlusit..... ....Inac by som na tvojom mieste skor skukol tie vole v kosti skor, nez by som sa dal do pitvania radiacej paky... * kulisu znicit, na to treba mat specialne schopnosti * gumena kost je dobre znamy problem a casto sposobuje to, co popisujes * je lahsie pristupnejsia, co sa tyka diagnostiky Ja som myslel ze mi to nepadne :? ... BOZPaci by sa asi nepotesili .... ale co ... ved ma nezabilo :wink: .. Ta kost ... to je ta vec pod tym plechom ? No ... dajme tomu ze sa mi ho podari dat dole...co uvidim ? predpokladam ze dekel s pipikom do ktoreho pojde tiahlo ... vac next ?
Mysliet znamena ho**o vediet. Ani nemci si nemysleli, ze im vybuchne Zeppelin a stalo sa. Sic ta nezabilo teraz, ale moze ta dochramat skaredo nabuduce a ver, ze zlomena nejaka kost v hrudniku nie je ziadna sranda.
Ked das ten plech dole, uvidis na nom z vnutornej strany taky olejovo - pieskovo - prachovo - vsetkomozny nanos. Ten daj dole, ale neumyvaj to vodou ani saponatom, ten plech to konzervuje, nezhrdzaveje tak skoro. Na prevodovke smerom k radiacej pake uvidis taku gumenu kost. Vyzera to presne tak, ako ked v Disneyovkach nejaky pes obzuva kost, akurat je to cierne a je to z gumy. Vzhladom k tomu, ako tvoje auto vyzera, ze ho uz nejaky lajtovy tuner do ruky chytil, je mozno tato gumena kost uz vymenena za druhovyrobnu plastovu kost. Zozenies si pomocnika, ktory ti bude pomaly hybat radiacou pakou dopredu dozadu a do stran a budes sledovat, ci nema ta kost vole; rozumej: radiaca tyc sa hybe/otaca, ale chvilu trva, nez sa zacne hybat aj kyptik na prevodovke, pretoze guma je spuchrela a ma velke vole. Taktiez tym mozes overit vole v domceku radenia, ak ti komplic povie, ze zacal hybat a radiaca tyc sa nepohne, vies, ze je vola v domceku.
Vymenit tu gumenu kost nie je ziadna sranda....
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
5.3.08, 08:42 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
ventYl: Pořád ty tvoje bezpečnostní předpisy
Ale tak tohle je blbost bez ohledu na předpisy. Většina s vás je tady hubená, ale co mám říkat já? Kdysi jsem lezl pod škodovku která byla zvednutá jenom na jednu výšku heveru, nasoukal jsem se pod auto a potom jsem zjistil že nemůžu vylézt protože se mi o práh zasekl pupek naštěstí tam byl kámoš který mě vytáhl za nohy jinak nevím co bych dělal. Jinak na zvedání auta používám svařené ocelové nájezdy a pod kazdá z nich jako pojistku dám půlmetrový silný trámek, takže není absolutně žádná šance že se to převrhne.
|
5.3.08, 09:24 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
dik za informacie .... v dohladnej dobe sa donutim na to kuknut ak daco nebudem vedet pofotim ....
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
5.3.08, 19:19 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Si měl tedy štěstí .......Já bych tam nedával ani špalky...po týhle zkušenosti a už vůbec né cihly,pokud půjdeš pod vůz,ale koupil bych si stavitelný kozičky....nestoji víc než dvě stovky jedna v českých korunách....A hlavně nemají snahu se svalit...když si dáš na každou stranu jednu,máš po starostech..Nikdy nevěř heveru,tím to pouze vyzdvihni,ale vždy podlož,třeba kola jsou dobrá,ale když je nemáš a nesundáváš není nic....Spoustu lidí to rozmačkalo na cihlách...dříve nebylo tolik věcí,jak si zajistit auto,tak použili všude se válející cihly,ty se smekly a je to hned....Tohle není prdel...
|
5.3.08, 21:43 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Pokud je vůle v řazení, je buď v čudu plastová kulička pod pákou, nebo uvolněné táhlo ve spoji v tunelu, nebo uvolněný červík na vstupu táhla do převodovky, nebo volný silentblok. SUndej víčko na tunelu a zkoušej jak na pohyby pákou reaguje táhlo, tak poznáš jestli je vůle v páce (kulička) nebo u převodovky.
|
10.3.08, 11:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|