Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 00:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Cudo pod pakou 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
deekay píše:
Šemik píše:
Fakt nee :?: :shock: Fá je o tolik nižší? :shock:

u 742 s tím nemám problém, i když na taneční kreace tam prostor zrovna není :wink:

no neviem ci to je tym ze mam auto o 4 a 2 cm nizsie ale ja sa tam vojdem tak ze na mne auto lezi a hlavu mozem mat len bokom :lol: :lol:


Aha, to je trochu nepraktické :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.3.08, 20:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
pod favoritem se ležet nedá ani při sériový výšce, jako nacpu se tam, ale nezbyde manipulační prostor, na heveru se pak dá ale udělat všecko


2.3.08, 20:10
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Vít píše:
pod favoritem se ležet nedá ani při sériový výšce, jako nacpu se tam, ale nezbyde manipulační prostor, na heveru se pak dá ale udělat všecko

No ja to mam podobne .... dokazem sa tam natlacit ale nerobi mi to moc dobre a priestoru tiez neni na zbyt... racej hever ....

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.3.08, 20:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja keď leziem pod auto tak pod podbeh hodím dve kola na seba...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.3.08, 20:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
kokos... pod auto bez spalkov... toto keby videli od BOZP, tak az tak spod toho auta vytiahnu, tak to spravia len preto, aby ta potom mohli vlastnorucne zahlusit. Si to vyheveruj a hod pod to spalky (ak budes pouzivat spalky, tak musia byt minimalne tak siroke, ako budu vysoke), alebo tehly (2 tehly do jedneho radu, kazdy rad o 90 stupnov otoceny oproti spodnemu, nie viac ako 4 rady na seba, piaty treba uz zvazit, ci nezvacsit zakladnu) a na to polozit makku drevenu dosku. takto si auto podloz bud na styroch miestach pri kolesach (v Andrtovi je naznacene, kde sa to ma podkladat), alebo ak potrebujes len jednu stranu, tak na dvoch miestach na jednej strane karoserie.

Ja mam na zahrade este z casu na cas vyrobene najazdy z tehal a hrubych dosak (hrubka cca 8cm - dub). Kazdopadne vzdy ked auto hodim na spalky, alebo "rampu", tak pred tym, nez pod neho vlezem, spravim schlustest tym, ze donho z boku drgnem. Radsej nech sa zlozi auto zo spalkov vtedy, nez ked budem pod nim. Tiez nemam prave 2x rad stiesnene priestory, duplom nie, ak nadomnou visi 850 kg auto s potencialom odoslat ma byvat do 2D priestoru.

Inac by som na tvojom mieste skor skukol tie vole v kosti skor, nez by som sa dal do pitvania radiacej paky...
* kulisu znicit, na to treba mat specialne schopnosti
* gumena kost je dobre znamy problem a casto sposobuje to, co popisujes
* je lahsie pristupnejsia, co sa tyka diagnostiky

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


3.3.08, 20:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
ventYl píše:
kokos... pod auto bez spalkov... toto keby videli od BOZP, tak az tak spod toho auta vytiahnu, tak to spravia len preto, aby ta potom mohli vlastnorucne zahlusit.....
....Inac by som na tvojom mieste skor skukol tie vole v kosti skor, nez by som sa dal do pitvania radiacej paky...
* kulisu znicit, na to treba mat specialne schopnosti
* gumena kost je dobre znamy problem a casto sposobuje to, co popisujes
* je lahsie pristupnejsia, co sa tyka diagnostiky

Ja som myslel ze mi to nepadne :? ... BOZPaci by sa asi nepotesili .... ale co ... ved ma nezabilo :wink: ..
Ta kost ... to je ta vec pod tym plechom ? No ... dajme tomu ze sa mi ho podari dat dole...co uvidim ? predpokladam ze dekel s pipikom do ktoreho pojde tiahlo ... vac next ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


4.3.08, 21:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Jonny píše:
ventYl píše:
kokos... pod auto bez spalkov... toto keby videli od BOZP, tak az tak spod toho auta vytiahnu, tak to spravia len preto, aby ta potom mohli vlastnorucne zahlusit.....
....Inac by som na tvojom mieste skor skukol tie vole v kosti skor, nez by som sa dal do pitvania radiacej paky...
* kulisu znicit, na to treba mat specialne schopnosti
* gumena kost je dobre znamy problem a casto sposobuje to, co popisujes
* je lahsie pristupnejsia, co sa tyka diagnostiky

Ja som myslel ze mi to nepadne :? ... BOZPaci by sa asi nepotesili .... ale co ... ved ma nezabilo :wink: ..
Ta kost ... to je ta vec pod tym plechom ? No ... dajme tomu ze sa mi ho podari dat dole...co uvidim ? predpokladam ze dekel s pipikom do ktoreho pojde tiahlo ... vac next ?


Mysliet znamena ho**o vediet. Ani nemci si nemysleli, ze im vybuchne Zeppelin a stalo sa. Sic ta nezabilo teraz, ale moze ta dochramat skaredo nabuduce a ver, ze zlomena nejaka kost v hrudniku nie je ziadna sranda.

Ked das ten plech dole, uvidis na nom z vnutornej strany taky olejovo - pieskovo - prachovo - vsetkomozny nanos. Ten daj dole, ale neumyvaj to vodou ani saponatom, ten plech to konzervuje, nezhrdzaveje tak skoro. Na prevodovke smerom k radiacej pake uvidis taku gumenu kost. Vyzera to presne tak, ako ked v Disneyovkach nejaky pes obzuva kost, akurat je to cierne a je to z gumy. Vzhladom k tomu, ako tvoje auto vyzera, ze ho uz nejaky lajtovy tuner do ruky chytil, je mozno tato gumena kost uz vymenena za druhovyrobnu plastovu kost. Zozenies si pomocnika, ktory ti bude pomaly hybat radiacou pakou dopredu dozadu a do stran a budes sledovat, ci nema ta kost vole; rozumej: radiaca tyc sa hybe/otaca, ale chvilu trva, nez sa zacne hybat aj kyptik na prevodovke, pretoze guma je spuchrela a ma velke vole. Taktiez tym mozes overit vole v domceku radenia, ak ti komplic povie, ze zacal hybat a radiaca tyc sa nepohne, vies, ze je vola v domceku.

Vymenit tu gumenu kost nie je ziadna sranda....

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


5.3.08, 08:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
ventYl: Pořád ty tvoje bezpečnostní předpisy :D

Ale tak tohle je blbost bez ohledu na předpisy. Většina s vás je tady hubená, ale co mám říkat já? Kdysi jsem lezl pod škodovku která byla zvednutá jenom na jednu výšku heveru, nasoukal jsem se pod auto a potom jsem zjistil že nemůžu vylézt protože se mi o práh zasekl pupek :D naštěstí tam byl kámoš který mě vytáhl za nohy jinak nevím co bych dělal. Jinak na zvedání auta používám svařené ocelové nájezdy a pod kazdá z nich jako pojistku dám půlmetrový silný trámek, takže není absolutně žádná šance že se to převrhne.


5.3.08, 09:24
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
dik za informacie .... v dohladnej dobe sa donutim na to kuknut ak daco nebudem vedet pofotim ....

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


5.3.08, 19:19
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
:shock: :shock: Si měl tedy štěstí :!: :!: .......Já bych tam nedával ani špalky...po týhle zkušenosti a už vůbec né cihly,pokud půjdeš pod vůz,ale koupil bych si stavitelný kozičky....nestoji víc než dvě stovky jedna v českých korunách....A hlavně nemají snahu se svalit...když si dáš na každou stranu jednu,máš po starostech..Nikdy nevěř heveru,tím to pouze vyzdvihni,ale vždy podlož,třeba kola jsou dobrá,ale když je nemáš a nesundáváš není nic....Spoustu lidí to rozmačkalo na cihlách...dříve nebylo tolik věcí,jak si zajistit auto,tak použili všude se válející cihly,ty se smekly a je to hned....Tohle není prdel... :P :wink:


5.3.08, 21:43
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Pokud je vůle v řazení, je buď v čudu plastová kulička pod pákou, nebo uvolněné táhlo ve spoji v tunelu, nebo uvolněný červík na vstupu táhla do převodovky, nebo volný silentblok. SUndej víčko na tunelu a zkoušej jak na pohyby pákou reaguje táhlo, tak poznáš jestli je vůle v páce (kulička) nebo u převodovky.


10.3.08, 11:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz