snížení spotřeby za každou cenu
Autor |
Zpráva |
Mick
Příspěvky: 37 Bydliště: Praha
|
Lukas píše: Šemik píše: Co místo vody tam lejt trochu M2T? myslel si jako k te vode na "spalovani"? myslis, ze by to zabranilo te korozi? voda se prece s olejem nemisi. (tohle sem nemysle ironicky - jen se ptam )
a i kdyby se ti to nějak povedlo smíchat dohromady, tak byti to čoudilo jako blázen hustej bílo modrej kouř a to se moc lidem nelíby
|
20.8.06, 12:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Šemik píše: Co místo vody tam lejt trochu M2T?
A co tak jít a strčit hlavu pod studenou vodu?
_________________ J.
|
20.8.06, 12:55 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
M2T patri do dvojtaktov, tak neviem o com tu vymyslate. Uprava karb je v pohode ak sa robi s rozumom. V tom nesuhlasim celkom s panom Cechom.(Nic v zlom-respekt) Ale s upravenym karb som isiel plne nalozeny po dialnici155kmh(S105-motor136), Na 1komoru Fa som siel 145kmh. Akceleracia slabsia, ale ako student som rad ked usetrim kazdy liter. A mam spraveny sytic na mechaniku.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
20.8.06, 20:26 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Jenže jízda po dálnici je neco jiného, než akcelerace a spotřebu jsi měl v této rychlosti větší díky větším pumpovním ztrátám seškrceným sáním. Jen na jednu komoru skutečných asi 132 km/h s tímto motorem nepovažuji za nic mimořádného, to mi 120 L na jednu komoru také 130 na tachometru ukázalo...
_________________ J.
|
20.8.06, 20:30 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Praveze spotreba bola celkom super a nie vyssia. Rychlost nebola vynimocna to netvrdim.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
20.8.06, 20:36 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Spotřeba v ten okamžik byla vyšší, ale to jsi nebyl schopný nijak zjistit, protože nemáš v autě průtokoměr na měření omkamžité spotřeby.
_________________ J.
|
20.8.06, 21:09 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
To J. Cech:
To je pravda. Ale kto chce setrit, nema jazdit 150 ani 130km/h. Teraz mam Fa LPG, takze to su ine problemy zase. Cital som vo vasom clanku o LPG, ze odporucate kompresiu pri LPG aspon 9:1 a optimum 10:1 ak dobre viem. Kolko by bolo maximum? Ja mam 136-106000km, r.v. 89 a cca 13atm tlaky. Rozmyslam ci znizit hlavu alebo nie. Nerobil som ziadne zasahy do motora, je original! Mam KD filter siska a zadny sportovy vyfuk.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
21.8.06, 08:07 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Jestli je to 136, tak má kompresi 9,7:1, což na LPG stačí. Spíše si hrej s předstihem, zkus třeba 16 - 20°... na motor nechytej, nech ho tak jak je, jenm ho občas prožeň na benzín.
_________________ J.
|
21.8.06, 16:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|