Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já ty přepínače u volantu ale neměnil. A bez táhel doběh jde, poznám to podle toho že když vypnu páčku stěračů bez namontovaných táhel tak motorek ještě chvilku jede než se zastaví. S táhly se zastaví hned.
|
14.2.06, 12:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Neco spatneho bude v prevodovce, tam jak jsou drahy dobehovych kontaktu a vlastni kontakty. Nejspis pri zatizeni tahly se to nejak hne a ztrati kontakt. Koupil jsem zachovaly motorek steracu do S120 pred 3 roky na inzerat z annonce za 200Kc. Co kdybyste udelal neco podobneho?
Kupovat novy je nesmysl, je silene drahy a stejne nevite, jestli to neni nejakej smejd, co se za mesic rozpadne.
|
14.2.06, 13:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jestli to dobře chápu, tak jsou li stěrače zvednuté, vše funguje a jsou-li v záběru, pak se nevracejí. Je-li tomu tak, pak musí být uvnitř na doběhovém kontaktu velký přechodový odpor.
|
14.2.06, 14:43 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Mrkni na to víčko.zda se nenadouvá.
|
14.2.06, 23:17 |
|
|
trestament
|
mno a kdybys nevěděl z které do které, tak si tam kup motorek z felicie je to sice trošku větší investice, ale myslím, že bude spolehlivější, možno o něco rychlejší.
|
15.2.06, 18:33 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Šemik píše: Já ty přepínače u volantu ale neměnil. A bez táhel doběh jde, poznám to podle toho že když vypnu páčku stěračů bez namontovaných táhel tak motorek ještě chvilku jede než se zastaví. S táhly se zastaví hned.
...a nemáš přidřený čepy stěračů (to, co prochází skry kastli)
Zkus, jestli se Ti ty čepy pohybují volně...
|
15.2.06, 18:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ten doběh jde když tam stěrače nejsou vůbec namontovaný k motorku tou maticí M8. A ty "klouby" na táhlech stěračů jsem mazal
|
18.2.06, 08:58 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Šemik píše: Ten doběh jde když tam stěrače nejsou vůbec namontovaný k motorku tou maticí M8. A ty "klouby" na táhlech stěračů jsem mazal
Nemyslel jsem ty klouby na táhlech, ale ty čepy, na kterých jsou nasazena ramínka stěračů - ty se rády přidíraj a zarezávaj.
Nahoře, když sundáš ramínka stěračů, jsou otočné čepy zajištěny kovovým kroužkem (pod plastovou prachovkou) a po sundání toho kroužku jdou vyklepnout (jako do karoserie - do toho prostoru jak jsou táhla stěračů a těleso topení).
Lepší je vytahnout táhla z auta i s těma čepama, co jsou přišroubovaný ke kastli a dělat to někde v teple ve svěráku...
Vše rozebrat (rozhýbat nestačí - zas by to zarezlo), vyčistit a narvat vazelínou (třeba A4kou).
Jo, a eště dát dohromady
|
19.2.06, 20:38 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Toto není výsadou poze 120tek, už jsem to rozebíral i u Oktávky, kde to zarezlo stejným způsobem - nejdřív šla jen jakoby jedna rychlost stěračů doprovázena divnými zvuky a pak stěrače zůstaly viset - a že má Oktávka poněkud silnější motorek
Pak jsem to mordoval hodinu kladivem ve svěráku, než se mi to podařilo vymlátit ...přežilo to...
No, už je to dva roky a táta si zatim na stěrače nestěžoval...
|
19.2.06, 20:51 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
no ja mam se steracema dost podobny problem. jednoho dne mi prestal fungovat dobeh, ale nechtelo se mi s tim delat, kdyz byly ty mrazy. Pak se zjistil ze mi jedou je na jednu rychlost, resp. jedou na obe ale nejaky rozdil v tom poznat neni a taky nejede cyklovac resp. slysim ze v cyklovaci cvakne, jako ze by ty sterace i pustil, ale ty mrchy se ani nehnou.
Ted posledni poznatek z vikendu - uz bylo celkem teplo tak sem to chtel dat dohromady tak sem ocistil vsechny kontakty, vystrikal je kontoxem, vsechny klouby se promazal, zkousel sem i seridit nejak ten dobeh, ale bez nejakeho vysledku. Jen sem prisel na to ze pri odpojenych tahlech motorek toci na obe rychlosti - na druhou o poznani vic, ale ten cyklovac nefunguje ani tak. Takze sterace mi stiraji jen jednou rychlosti a musim je ve spodni krajni poloze rucne vypnout.
|
20.2.06, 19:34 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Tak se tak dívám že tato závada dosti trápí. Napádá mě ještě jedna věc čím by to mohlo být a to jsou uhlíky.Podle toho co popisujete jde motor na prázdno v pohodě,ale jakmile jde do tahu,dělá si co chce.
|
20.2.06, 21:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ty čepy by to mohly být, to mě vůbec nenapadlo. Namažu je a uvidim. Jinak - víčko motorku se nenadouvá a uhlíky tam mam dobré
|
21.2.06, 08:31 |
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
A co treba spatna kostra?
|
21.2.06, 09:03 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Elektrické spoje na kostru sem očistil jemným šmirglem až na plech, pak postříkal kontaktolem a pod šrouby sem ještě dal korunové podložky. Zkusim ty čepy a uvidim. Snad to bude v nich
|
21.2.06, 09:18 |
|
|
Mirek Svoboda
Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Pockat, kostra u fava, aspon starsi model, je prece vedena vodicem s ockem na konci pod sroub, kterym je topeni chycene do karoserie v motorovem prostoru. Tam neni co smirglovat. Jinak kontaktol je fuj.
|
21.2.06, 22:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|