Dawid130 --> škoda Garde r.v. 1982 - Prodáno :-(
Dawid130 --> škoda Garde r.v. 1982 - Prodáno :-(
Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Dawid130 píše: no to jo ale kde co a jak a proč se tak chová. Abych to upřesnil, starter točí motorem kontrolky svítí, motor ukostřen, cívka ukostřena, regler OK,
A jiskra není už od cívky nebo až za rozdělovačem ??? Věci jako palec a kladívko tam jsou doufám ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
19.3.08, 20:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Martin 007 píše: Dawid130 píše: no to jo ale kde co a jak a proč se tak chová. Abych to upřesnil, starter točí motorem kontrolky svítí, motor ukostřen, cívka ukostřena, regler OK,
A jiskra není už od cívky nebo až za rozdělovačem ??? Věci jako palec a kladívko tam jsou doufám ???
JIskra není už od cívky...... Mám 100 chutí tam dát ze světal pustit světla a hned teď to ještě zkusit..... Jinak zapojení cívky mi v hlavě někdo oživí?
|
19.3.08, 20:26 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Nedá mi to jedu si ještě teď něco změřit.....
|
19.3.08, 20:29 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6571 Bydliště: Kosice
|
napatie z hlavneho okruhu do cievky ide? si tam praskni 1W ziarovku namiesto cievky... a ked budes mat po ruke multimerak, tak si zober nejaky falat kabla, natiahni ho po vonku auta z toho isteho miesta, odkial ide zo zapalovacej skrinky kabel k cievke a zmeraj odpor toho okruhu... mal by byt blizky 0... ak bude nekonecno, je to prerusene nadobro, ak bude nejaky medzi tym, tak je ten kabel predraty... potom mozes skusit druhy koniec toho pridavneho kabla zvesit zo spinacej skrinky a ukostrit a premerat odpor tak.. mal by byt nekonecny, ak nebude nekonecny, tak je predrana izolacia... kabel sa ti uzemnuje a preto ti nejde stava do cievky.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.3.08, 20:29 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
ventYl píše: napatie z hlavneho okruhu do cievky ide? si tam praskni 1W ziarovku namiesto cievky... a ked budes mat po ruke multimerak, tak si zober nejaky falat kabla, natiahni ho po vonku auta z toho isteho miesta, odkial ide zo zapalovacej skrinky kabel k cievke a zmeraj odpor toho okruhu... mal by byt blizky 0... ak bude nekonecno, je to prerusene nadobro, ak bude nejaky medzi tym, tak je ten kabel predraty... potom mozes skusit druhy koniec toho pridavneho kabla zvesit zo spinacej skrinky a ukostrit a premerat odpor tak.. mal by byt nekonecny, ak nebude nekonecny, tak je predrana izolacia... kabel sa ti uzemnuje a preto ti nejde stava do cievky.
NO a kolik mm na tý cívce naměřit???? Na tý starý jsem naměřil 10V na černým kabelu tuším..... cívka chodila 100% žlutý jsem vyloučil a červený je odkud???? ze starteru ne????
|
19.3.08, 21:15 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12115 Bydliště: Tynec n.L.
|
Dawid130 píše: NO a kolik mm na tý cívce naměřit???? Na tý starý jsem naměřil 10V na černým kabelu tuším..... cívka chodila 100% žlutý jsem vyloučil a červený je odkud???? ze starteru ne????
Hmm... nejdriv je potreba vedet kterej typ civky mas. S predradnym odporem nebo bez?
Premosteni predradneho odporu se da obejit. Zakladni zapojeni je takove, ze kontakt blizsi k zadnimu celu ma mit +12V a na kontakt vzdalenejsi se pripoji silikonovy kablik (asi bily) od prerusovace.
Normalne ma tech 12V natvrdo pripojeno jenom pri startovani, ale vydrzi i pri normalnim chodu, takze ostatni kabely jsou zbytecny, pokud jenom testujes.
Teda jak normalne:
Na kontakt bliz k celu ma prijit kablik od starteru a na kontakt predradneho odporu ma prijit +12V. To zajisti ze je civka natvrdo pripojena k napajeni jenom kdyz startujes. Kdyz odpor nema, normalne je to testovaci zapojeni.
Na jiskru ma krome civky vliv jeste prerusovani prerusovace a funkce kondenzatoru na rozdelovaci. Otestujes to tak, ze sundas viko rozdelovace a podivas se jestli pri toceni motorem skace jiskra v rozdelovaci.
Ten kondenzator odejde dost snadno, muzes zkusit vymenit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
19.3.08, 21:43 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Viky píše: Dawid130 píše: NO a kolik mm na tý cívce naměřit???? Na tý starý jsem naměřil 10V na černým kabelu tuším..... cívka chodila 100% žlutý jsem vyloučil a červený je odkud???? ze starteru ne???? Hmm... nejdriv je potreba vedet kterej typ civky mas. S predradnym odporem nebo bez? Premosteni predradneho odporu se da obejit. Zakladni zapojeni je takove, ze kontakt blizsi k zadnimu celu ma mit +12V a na kontakt vzdalenejsi se pripoji silikonovy kablik (asi bily) od prerusovace. Normalne ma tech 12V natvrdo pripojeno jenom pri startovani, ale vydrzi i pri normalnim chodu, takze ostatni kabely jsou zbytecny, pokud jenom testujes. Teda jak normalne: Na kontakt bliz k celu ma prijit kablik od starteru a na kontakt predradneho odporu ma prijit +12V. To zajisti ze je civka natvrdo pripojena k napajeni jenom kdyz startujes. Kdyz odpor nema, normalne je to testovaci zapojeni. Na jiskru ma krome civky vliv jeste prerusovani prerusovace a funkce kondenzatoru na rozdelovaci. Otestujes to tak, ze sundas viko rozdelovace a podivas se jestli pri toceni motorem skace jiskra v rozdelovaci. Ten kondenzator odejde dost snadno, muzes zkusit vymenit.
Takže upřesním, cívka s odporem na kontaktu blíž čela je necelých 11V. Dale kondík byl odzkoušenej a jel, ale vyměnil jsem ho. Dale rozdělovač vylčuji pač z cívky to nejiskří. a když vracim šroubovák do kladívek taky nic žádnej zkrat.... No zítra jde jiná spínačka, a pokus s okruhem ze světel....
|
19.3.08, 21:54 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12115 Bydliště: Tynec n.L.
|
Dawid130 píše: Takže upřesním, cívka s odporem na kontaktu blíž čela je necelých 11V. Dale kondík byl odzkoušenej a jel, ale vyměnil jsem ho. Dale rozdělovač vylčuji pač z cívky to nejiskří. a když vracim šroubovák do kladívek taky nic žádnej zkrat.... No zítra jde jiná spínačka, a pokus s okruhem ze světel....
Kdyz mas na kontaktu 11V, tak prece nemuze bejt blba spinacka!
Druhej konec civky je pripojenej primo ke kondenzatoru, takze kdyz vrazis do kladivka sroubovak, tak to prece MUSI jiskrit.
To by znamenalo hledat chybu mezi civkou, kondikem a prerusovacem. Doporucuju zmerit napeti na opacnym konci civky. Jestli je to 11V, tak ti nevede neco u prerusovace.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
19.3.08, 22:11 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Viky píše: Dawid130 píše: Takže upřesním, cívka s odporem na kontaktu blíž čela je necelých 11V. Dale kondík byl odzkoušenej a jel, ale vyměnil jsem ho. Dale rozdělovač vylčuji pač z cívky to nejiskří. a když vracim šroubovák do kladívek taky nic žádnej zkrat.... No zítra jde jiná spínačka, a pokus s okruhem ze světel.... Kdyz mas na kontaktu 11V, tak prece nemuze bejt blba spinacka! Druhej konec civky je pripojenej primo ke kondenzatoru, takze kdyz vrazis do kladivka sroubovak, tak to prece MUSI jiskrit. To by znamenalo hledat chybu mezi civkou, kondikem a prerusovacem. Doporucuju zmerit napeti na opacnym konci civky. Jestli je to 11V, tak ti nevede neco u prerusovace.
No to jsem si taky říkal.... vyzkouším a dám info.
|
19.3.08, 22:17 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Tady ti začíná být velmi zajímavé
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
19.3.08, 23:05 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Kalista píše: Tady ti začíná být velmi zajímavé
Nevim co je na tom zajimavého mě to teda pěkně štve.....
|
20.3.08, 07:14 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Zajímave to teda je
|
20.3.08, 07:24 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12115 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja mysim ze na 30cm kabliku se toho moc vymyslet neda, takze to proste fungovat musi.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
20.3.08, 07:25 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Viky píše: Ja mysim ze na 30cm kabliku se toho moc vymyslet neda, takze to proste fungovat musi.
Mělo by no, ale kde nic tu nic.
|
20.3.08, 13:09 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18220
|
Doposud jsem se domníval, že není nic jednoduššího, než nahodit stodvácový motor...
|
20.3.08, 13:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|