Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.9.24, 07:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 573 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 39  Další
 Dawid130 --> škoda Garde r.v. 1982 - Prodáno :-( 

Libí se Vám???
Ano líbí a je fajn že je tu Garde 81%  81%  [ 29 ]
Ne nelíbí je to hnusný. 6%  6%  [ 2 ]
Máš co dělat a moje rada co.......... 14%  14%  [ 5 ]
Celkem hlasů : 36

 Dawid130 --> škoda Garde r.v. 1982 - Prodáno :-( 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Dawid130 píše:

no to jo ale kde co a jak a proč se tak chová. Abych to upřesnil, starter točí motorem kontrolky svítí, motor ukostřen, cívka ukostřena, regler OK,


A jiskra není už od cívky nebo až za rozdělovačem ??? Věci jako palec a kladívko tam jsou doufám ??? 8) 8) 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


19.3.08, 20:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Dawid130 píše:

no to jo ale kde co a jak a proč se tak chová. Abych to upřesnil, starter točí motorem kontrolky svítí, motor ukostřen, cívka ukostřena, regler OK,


A jiskra není už od cívky nebo až za rozdělovačem ??? Věci jako palec a kladívko tam jsou doufám ??? 8) 8) 8)



JIskra není už od cívky...... Mám 100 chutí tam dát ze světal pustit světla a hned teď to ještě zkusit..... Jinak zapojení cívky mi v hlavě někdo oživí?


19.3.08, 20:26
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Nedá mi to jedu si ještě teď něco změřit.....


19.3.08, 20:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6571
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
napatie z hlavneho okruhu do cievky ide? si tam praskni 1W ziarovku namiesto cievky... a ked budes mat po ruke multimerak, tak si zober nejaky falat kabla, natiahni ho po vonku auta z toho isteho miesta, odkial ide zo zapalovacej skrinky kabel k cievke a zmeraj odpor toho okruhu... mal by byt blizky 0... ak bude nekonecno, je to prerusene nadobro, ak bude nejaky medzi tym, tak je ten kabel predraty... potom mozes skusit druhy koniec toho pridavneho kabla zvesit zo spinacej skrinky a ukostrit a premerat odpor tak.. mal by byt nekonecny, ak nebude nekonecny, tak je predrana izolacia... kabel sa ti uzemnuje a preto ti nejde stava do cievky.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.3.08, 20:29
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
ventYl píše:
napatie z hlavneho okruhu do cievky ide? si tam praskni 1W ziarovku namiesto cievky... a ked budes mat po ruke multimerak, tak si zober nejaky falat kabla, natiahni ho po vonku auta z toho isteho miesta, odkial ide zo zapalovacej skrinky kabel k cievke a zmeraj odpor toho okruhu... mal by byt blizky 0... ak bude nekonecno, je to prerusene nadobro, ak bude nejaky medzi tym, tak je ten kabel predraty... potom mozes skusit druhy koniec toho pridavneho kabla zvesit zo spinacej skrinky a ukostrit a premerat odpor tak.. mal by byt nekonecny, ak nebude nekonecny, tak je predrana izolacia... kabel sa ti uzemnuje a preto ti nejde stava do cievky.


NO a kolik mm na tý cívce naměřit???? Na tý starý jsem naměřil 10V na černým kabelu tuším..... cívka chodila 100% žlutý jsem vyloučil a červený je odkud???? ze starteru ne????


19.3.08, 21:15
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12115
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Dawid130 píše:
NO a kolik mm na tý cívce naměřit???? Na tý starý jsem naměřil 10V na černým kabelu tuším..... cívka chodila 100% žlutý jsem vyloučil a červený je odkud???? ze starteru ne????


Hmm... nejdriv je potreba vedet kterej typ civky mas. S predradnym odporem nebo bez?
Premosteni predradneho odporu se da obejit. Zakladni zapojeni je takove, ze kontakt blizsi k zadnimu celu ma mit +12V a na kontakt vzdalenejsi se pripoji silikonovy kablik (asi bily) od prerusovace.

Normalne ma tech 12V natvrdo pripojeno jenom pri startovani, ale vydrzi i pri normalnim chodu, takze ostatni kabely jsou zbytecny, pokud jenom testujes.

Teda jak normalne:
Na kontakt bliz k celu ma prijit kablik od starteru a na kontakt predradneho odporu ma prijit +12V. To zajisti ze je civka natvrdo pripojena k napajeni jenom kdyz startujes. Kdyz odpor nema, normalne je to testovaci zapojeni. :-)

Na jiskru ma krome civky vliv jeste prerusovani prerusovace a funkce kondenzatoru na rozdelovaci. Otestujes to tak, ze sundas viko rozdelovace a podivas se jestli pri toceni motorem skace jiskra v rozdelovaci.

Ten kondenzator odejde dost snadno, muzes zkusit vymenit.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


19.3.08, 21:43
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Viky píše:
Dawid130 píše:
NO a kolik mm na tý cívce naměřit???? Na tý starý jsem naměřil 10V na černým kabelu tuším..... cívka chodila 100% žlutý jsem vyloučil a červený je odkud???? ze starteru ne????


Hmm... nejdriv je potreba vedet kterej typ civky mas. S predradnym odporem nebo bez?
Premosteni predradneho odporu se da obejit. Zakladni zapojeni je takove, ze kontakt blizsi k zadnimu celu ma mit +12V a na kontakt vzdalenejsi se pripoji silikonovy kablik (asi bily) od prerusovace.

Normalne ma tech 12V natvrdo pripojeno jenom pri startovani, ale vydrzi i pri normalnim chodu, takze ostatni kabely jsou zbytecny, pokud jenom testujes.

Teda jak normalne:
Na kontakt bliz k celu ma prijit kablik od starteru a na kontakt predradneho odporu ma prijit +12V. To zajisti ze je civka natvrdo pripojena k napajeni jenom kdyz startujes. Kdyz odpor nema, normalne je to testovaci zapojeni. :-)

Na jiskru ma krome civky vliv jeste prerusovani prerusovace a funkce kondenzatoru na rozdelovaci. Otestujes to tak, ze sundas viko rozdelovace a podivas se jestli pri toceni motorem skace jiskra v rozdelovaci.

Ten kondenzator odejde dost snadno, muzes zkusit vymenit.


Takže upřesním, cívka s odporem na kontaktu blíž čela je necelých 11V. Dale kondík byl odzkoušenej a jel, ale vyměnil jsem ho. Dale rozdělovač vylčuji pač z cívky to nejiskří. a když vracim šroubovák do kladívek taky nic žádnej zkrat.... No zítra jde jiná spínačka, a pokus s okruhem ze světel....


19.3.08, 21:54
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12115
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Dawid130 píše:
Takže upřesním, cívka s odporem na kontaktu blíž čela je necelých 11V. Dale kondík byl odzkoušenej a jel, ale vyměnil jsem ho. Dale rozdělovač vylčuji pač z cívky to nejiskří. a když vracim šroubovák do kladívek taky nic žádnej zkrat.... No zítra jde jiná spínačka, a pokus s okruhem ze světel....


Kdyz mas na kontaktu 11V, tak prece nemuze bejt blba spinacka!
Druhej konec civky je pripojenej primo ke kondenzatoru, takze kdyz vrazis do kladivka sroubovak, tak to prece MUSI jiskrit.

To by znamenalo hledat chybu mezi civkou, kondikem a prerusovacem. Doporucuju zmerit napeti na opacnym konci civky. Jestli je to 11V, tak ti nevede neco u prerusovace.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


19.3.08, 22:11
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Viky píše:
Dawid130 píše:
Takže upřesním, cívka s odporem na kontaktu blíž čela je necelých 11V. Dale kondík byl odzkoušenej a jel, ale vyměnil jsem ho. Dale rozdělovač vylčuji pač z cívky to nejiskří. a když vracim šroubovák do kladívek taky nic žádnej zkrat.... No zítra jde jiná spínačka, a pokus s okruhem ze světel....


Kdyz mas na kontaktu 11V, tak prece nemuze bejt blba spinacka!
Druhej konec civky je pripojenej primo ke kondenzatoru, takze kdyz vrazis do kladivka sroubovak, tak to prece MUSI jiskrit.

To by znamenalo hledat chybu mezi civkou, kondikem a prerusovacem. Doporucuju zmerit napeti na opacnym konci civky. Jestli je to 11V, tak ti nevede neco u prerusovace.


No to jsem si taky říkal.... vyzkouším a dám info.


19.3.08, 22:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
Tady ti začíná být velmi zajímavé :lol:
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


19.3.08, 23:05
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Kalista píše:
Tady ti začíná být velmi zajímavé :lol:
:wink:



Nevim co je na tom zajimavého mě to teda pěkně štve.....


20.3.08, 07:14
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Zajímave to teda je


20.3.08, 07:24
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12115
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Ja mysim ze na 30cm kabliku se toho moc vymyslet neda, takze to proste fungovat musi. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


20.3.08, 07:25
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Viky píše:
Ja mysim ze na 30cm kabliku se toho moc vymyslet neda, takze to proste fungovat musi. :-)


Mělo by no, ale kde nic tu nic.


20.3.08, 13:09
Profil
rejpal

Příspěvky: 18220
Příspěvek 
Doposud jsem se domníval, že není nic jednoduššího, než nahodit stodvácový motor... :shock:


20.3.08, 13:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 573 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 39  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz