Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Spotřeba 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek Spotřeba
Dobrý den, mohl by mi prosím někdo vysvětlit proč ukazuje palubní počítač u motoru se vstřikováním při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí aktuální spotřebu 0 litrů a na neutrál cca 1,5 litru (asi závisí na rychlosti)? A funguje to takto i u motorů s karburátorem? Předem děkuji za odpovědi. :)


23.3.08, 10:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: Spotřeba
Lenny píše:
Dobrý den, mohl by mi prosím někdo vysvětlit proč ukazuje palubní počítač u motoru se vstřikováním při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí aktuální spotřebu 0 litrů a na neutrál cca 1,5 litru (asi závisí na rychlosti)? A funguje to takto i u motorů s karburátorem? Předem děkuji za odpovědi. :)


U motoru s karburatorem to tak nefunguje. Kdyz jedes z kopce se zarazenou rychlosti a bez plynu, tak palubni pocitac z polohy pedalu pozna ze nezrychlujes a odstavi vstrikovani paliva, tudis ti jde do motoru jen vzduch a motor se pak chova jako kompresor. :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


23.3.08, 11:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Protoze kdyz mas zarazenou rychlosttak vlastne motorem brzdis a nepotrebuje zadne palivo proto jej jednotka odstavi..kdyz vyradis tak potrebuje nejake mnozstvi aby se udrzel na volnobeh.. to je prave tak asi tech 1.5 litru..pokud by si jel hodne pomalu...tak by to pak melo prudce narust...skoro ale az pri zastaveni....u motoru s karburatorem nevim ...tusim ze nejake ziguliky meli takovehle odstavovani....mozna nejake posledni karburatory...nevim...take sem nekde videl nekdo si to delal do skodovky pri brzdeni motorem to odstavilo volnobezny vemtil...ale nevim vysledek....jestli snizeni spotreby bylo nejak viditelne


23.3.08, 11:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Ten výsledek tam určitě byl (pokud s tím dotyčný umí jezdit) ale továrně se to do žádných škodovek nikdy nedávalo, vím akorát o těch žigulech.


23.3.08, 14:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
delal to nekdo na edsr tusim...kde je volnobeznej ventil nahore..u sedru kde je dole byl problem ten ze tam je vetsi plocha toho tesniciho trnu a kdyz to za jizdy zavrelo tak se to podtlakem prisalo a uz to pak samo neotevrelo......tak na sedr davali jeste jeden ventil nahoru...myslim ze se tam jen zasroubuje misto zatky no a fungovalo to tak ze pomoci elektronickeho obvodu pripojeneho k rozdelovaci pokud mel motor vice jak asi 1500otacek...a zavrena skrtici klapka...tak ventil zavrel..jak mile se pridal plyn nebo spadly otacky pod 1500tak zase otevrel...ale zajimalo by me to treba na favu...tam i tak je spotreba celkem priznva...tak s timhle...by sla treba jeste kousek dolu...


23.3.08, 15:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nepér si s tím hrál, ale myslím, že mu to moc nefungovalo.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.3.08, 16:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
hral sa s tym, ale ked moc rychlo padali otacky, tak sa nestihol dost rychlo zaplnit kanal benzinom a motor zdochol

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.3.08, 19:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
s tema otackyma taky nekdo rikal no...ze byli problemy...jestli se to nakonec podarilo neomu vychytat...nevim


23.3.08, 20:39
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
To vypínání volnoběžného ventilu jsem měl (momentálně nezapojeno) taky, nepodařilo se mi vychytat nastavení, občas to zlobilo.


23.3.08, 22:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
fatal píše:
To vypínání volnoběžného ventilu jsem měl (momentálně nezapojeno) taky, nepodařilo se mi vychytat nastavení, občas to zlobilo.


Teda ty máš takový tríčky :shock: , že až pojedu do Havru (za příbuzenstvem) tak se snad musíme potkat. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


23.3.08, 22:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3
Příspěvek 
Já mám Favorita r.v. 1992 s karburátorem tak by mě právě zajímalo, jestli je výhodnější jezdit z kopce se zařezenou rychlostí nebo s vyřazenou


24.3.08, 19:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Lenny píše:
Já mám Favorita r.v. 1992 s karburátorem tak by mě právě zajímalo, jestli je výhodnější jezdit z kopce se zařezenou rychlostí nebo s vyřazenou


No zalezi na provoze a co ty zrovna potrebujes - pokud chces z kopce lehce pribrzdovat, tak tam nech rychlost, pokud nechces pribrzdovat a jen se nechat vest setrvacnosti, tak vyrad. - kdyz brzdis motorem, tak min opotrebovavas pneumatiky. Ono vsechno souvis se vsim takze asi tak. jinak palivo asi neusetris ani jednim zpusobem - jednine ze bys z toho kopce vypinal motor coz muze byt kolikrat o hubu :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


24.3.08, 19:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Já jsem to naladil, ale hranice zavírání ventilu volnoběhu je až na 2000rpm, když jsem šel níž, nestíhalo to po vyřazení těsně nad touto hranící "chytnout". A žere mi to pořád stejně. Nicméně jsem to tam nechal, když to funguje...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


24.3.08, 19:58
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Nepér píše:
Já jsem to naladil, ale hranice zavírání ventilu volnoběhu je až na 2000rpm, když jsem šel níž, nestíhalo to po vyřazení těsně nad touto hranící "chytnout".


Měl jsem podobné problémy, snažil jsem se to naladit na co nejnižší otáčky, jednou jsem se přiblížil k optimálnímu nastavení, při zařazení neutrálu a poklesu otáček na volnoběh to elegantně luplo do výfuku a jelo se dále. :) Mám takové podezření, že se mi tam hýbaly i pracovní body tranzistorů, takže se to zahřáté chovalo trošku jinak. Když bude čas, tak to ještě prozkouším. A možná se to na techwebu někdy objeví jako článek. :)


24.3.08, 21:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ono by mozno slo poriesit nieco take, ze pri vyradeni tesne nad hranicou 2000 otacok by to streklo cez akceleracnu pumpu trocha benzinu... nieco podobne mal jeden typ pri spusteni spojky klimy na 1000 MB, aby mu motor na volnobehu nezdochol, ked zapol klimu, a fungovalo mu to dobre.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.3.08, 23:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz