Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 06:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Problém se startovánim 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
brejd píše:
Zjistil jsem to že když sem rozsvítil tak baterka byla během chvíle vybytá. A zásuvka je zapojená podle schématu připojení. Pojstky jsem už kontroloval a jsou ok.

tak nevim...ale pokud si jen rozvitil...a baterka se vybila behem chvile tak bych rekl ze asi neni nejlepsi...co kabely ke starteru..kostrici kabely...svorky na baterce.....to jo OK vse


24.3.08, 10:51
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
brejd píše:
Zjistil jsem to že když sem rozsvítil tak baterka byla během chvíle vybytá. A zásuvka je zapojená podle schématu připojení. Pojstky jsem už kontroloval a jsou ok.


tak to tam mas potom niekde poriadny kratas. mozes byt rad, ze ti este auto nezhorelo do tla. aj keby si nechal zapnute dialkace, tak by im malo trvat nejake 2 - 3 hodiny, aby vytrieskali baterku. Bud mas ten konektor zapojeny zle, alebo si niekde predral izolaciu a mas svetelny okruh na kostre.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.3.08, 12:37
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 91
Příspěvek 
ale před připojením vozejku to bylo ok a najednou že by se udělal kratas ?????


24.3.08, 12:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
brejd píše:
ale před připojením vozejku to bylo ok a najednou že by se udělal kratas ?????


ked si to mal blbo zapojene, ze po pripojeni vozika si to niekde hodil do skratu, mohlo sa stat, ze sa niekde pretavila izolacia a spiekli sa ti 2 kable k sebe, alebo sa pripiekol kabel ku kostre. diagnostiku od stola nespravis. treba ist vonku, zapojit na baterku najprv voltmeter, aky je pokles napatia, potom ampermeter (hlavne ho pri tom samozrejme nespalit), vyzistit, ci vsetko okrem toho, ze to zere elektriku jak casticovy urychlovac, funguje spravne (v zmysle, ze svetla svietia tak, ako maju, svietia vsetky a nie su ine malfunkcie) a ked nepomoze ani to, tak sa treba uchylit k meraniu izolacnych odporov. ak sa na to necitis, tak to zavez do servisu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.3.08, 12:51
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 91
Příspěvek 
takže už sem to vyřešil vyčistil sem ten žlutej kabílek na starteru a už to startuje hned na 1 tak všem díky za radu


24.3.08, 13:17
Profil

Příspěvky: 28
Příspěvek 
Já mám podobný problém, mám Felicii 1,3Mpi, když tam dám klíček tak se kontrolky rozsvítí síce se mi zdá že svítí troch miň, pak tam něco cvakne asi nějaké relé tak se rozsvítí troška více a když to chci nastartovat tak to jen cvakne a stáhne proud že kontrolky zhasnou a nic startér se ani neprotočí. Tohle udělá i když je baterka nabytá, myslíte že je baterka KO anebo to může být i jiná závada?


20.4.08, 16:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
caba píše:
Já mám podobný problém, mám Felicii 1,3Mpi, když tam dám klíček tak se kontrolky rozsvítí síce se mi zdá že svítí troch miň, pak tam něco cvakne asi nějaké relé tak se rozsvítí troška více a když to chci nastartovat tak to jen cvakne a stáhne proud že kontrolky zhasnou a nic startér se ani neprotočí. Tohle udělá i když je baterka nabytá, myslíte že je baterka KO anebo to může být i jiná závada?


mínus na baterke, alebo ukostrenie s baterky na motor, možno aj plusový na baterke, keď to tak skúsiš, tak čo najrýchlejšie prebehni rukou všetky tie silové spoje a zistíš kde to je zlé, bude to teplé, ak sa s toho nebude náhodou aj dymiť....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.4.08, 20:44
Profil

Příspěvky: 28
Příspěvek 
Tak to zkusím, baterku jsem nechal nabíjet celou noc, ale po nabití má 11,5V není to nějak málo neměla by mít víc?


21.4.08, 07:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
caba píše:
Tak to zkusím, baterku jsem nechal nabíjet celou noc, ale po nabití má 11,5V není to nějak málo neměla by mít víc?


tesne po nabití by mala mať viac ako 12, niečo okolo 13,8.... zrejme už bude KO

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.4.08, 09:14
Profil

Příspěvky: 28
Příspěvek 
Tak to bylo baterkou, koupil jsem novou a vše bez problémů.


26.4.08, 18:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz