Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
brejd píše: Zjistil jsem to že když sem rozsvítil tak baterka byla během chvíle vybytá. A zásuvka je zapojená podle schématu připojení. Pojstky jsem už kontroloval a jsou ok.
tak nevim...ale pokud si jen rozvitil...a baterka se vybila behem chvile tak bych rekl ze asi neni nejlepsi...co kabely ke starteru..kostrici kabely...svorky na baterce.....to jo OK vse
|
24.3.08, 10:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
brejd píše: Zjistil jsem to že když sem rozsvítil tak baterka byla během chvíle vybytá. A zásuvka je zapojená podle schématu připojení. Pojstky jsem už kontroloval a jsou ok.
tak to tam mas potom niekde poriadny kratas. mozes byt rad, ze ti este auto nezhorelo do tla. aj keby si nechal zapnute dialkace, tak by im malo trvat nejake 2 - 3 hodiny, aby vytrieskali baterku. Bud mas ten konektor zapojeny zle, alebo si niekde predral izolaciu a mas svetelny okruh na kostre.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
24.3.08, 12:37 |
|
|
brejd
Příspěvky: 91
|
ale před připojením vozejku to bylo ok a najednou že by se udělal kratas ?????
|
24.3.08, 12:46 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
brejd píše: ale před připojením vozejku to bylo ok a najednou že by se udělal kratas ?????
ked si to mal blbo zapojene, ze po pripojeni vozika si to niekde hodil do skratu, mohlo sa stat, ze sa niekde pretavila izolacia a spiekli sa ti 2 kable k sebe, alebo sa pripiekol kabel ku kostre. diagnostiku od stola nespravis. treba ist vonku, zapojit na baterku najprv voltmeter, aky je pokles napatia, potom ampermeter (hlavne ho pri tom samozrejme nespalit), vyzistit, ci vsetko okrem toho, ze to zere elektriku jak casticovy urychlovac, funguje spravne (v zmysle, ze svetla svietia tak, ako maju, svietia vsetky a nie su ine malfunkcie) a ked nepomoze ani to, tak sa treba uchylit k meraniu izolacnych odporov. ak sa na to necitis, tak to zavez do servisu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
24.3.08, 12:51 |
|
|
brejd
Příspěvky: 91
|
takže už sem to vyřešil vyčistil sem ten žlutej kabílek na starteru a už to startuje hned na 1 tak všem díky za radu
|
24.3.08, 13:17 |
|
|
caba
Příspěvky: 28
|
Já mám podobný problém, mám Felicii 1,3Mpi, když tam dám klíček tak se kontrolky rozsvítí síce se mi zdá že svítí troch miň, pak tam něco cvakne asi nějaké relé tak se rozsvítí troška více a když to chci nastartovat tak to jen cvakne a stáhne proud že kontrolky zhasnou a nic startér se ani neprotočí. Tohle udělá i když je baterka nabytá, myslíte že je baterka KO anebo to může být i jiná závada?
|
20.4.08, 16:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
caba píše: Já mám podobný problém, mám Felicii 1,3Mpi, když tam dám klíček tak se kontrolky rozsvítí síce se mi zdá že svítí troch miň, pak tam něco cvakne asi nějaké relé tak se rozsvítí troška více a když to chci nastartovat tak to jen cvakne a stáhne proud že kontrolky zhasnou a nic startér se ani neprotočí. Tohle udělá i když je baterka nabytá, myslíte že je baterka KO anebo to může být i jiná závada?
mínus na baterke, alebo ukostrenie s baterky na motor, možno aj plusový na baterke, keď to tak skúsiš, tak čo najrýchlejšie prebehni rukou všetky tie silové spoje a zistíš kde to je zlé, bude to teplé, ak sa s toho nebude náhodou aj dymiť....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.4.08, 20:44 |
|
|
caba
Příspěvky: 28
|
Tak to zkusím, baterku jsem nechal nabíjet celou noc, ale po nabití má 11,5V není to nějak málo neměla by mít víc?
|
21.4.08, 07:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
caba píše: Tak to zkusím, baterku jsem nechal nabíjet celou noc, ale po nabití má 11,5V není to nějak málo neměla by mít víc?
tesne po nabití by mala mať viac ako 12, niečo okolo 13,8.... zrejme už bude KO
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.4.08, 09:14 |
|
|
caba
Příspěvky: 28
|
Tak to bylo baterkou, koupil jsem novou a vše bez problémů.
|
26.4.08, 18:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|