Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
hele a uvažuju správně, že když na jedné straně do víčka palec děla rýhu, tak na druhý straně asi bude od víčka dost daleko? To pak nemůže mít pořádnou jiskru
|
26.3.08, 12:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejlepší by možná bylo černé víčko z vrakoviště
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.3.08, 13:37 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Řeknu ti jedno... tak zvané originální palce a víka jsou dost těžko k sehnání takže někdy jsem nucenej někomu dát i ty za 80 Kč. A víš co? Nic... žádný problémy s nima zatím nebyly... Já tady samozřejmě nechci shazovat důležitost víka a palce ale podle mě v tom ty problém nemáš pokud máš jen problém se studeným startem a jinak máš běh pravidelný bez cukání a vynechávání, volnoběh bez problému a stejně tak teplé starty na drc. Tohle se mi nechce věřit... Tak a teď se do mě třeba Miloši pusť Ale tohle jsou zase moje zkušenosti a takhle to vidím já nemůžu si pomoct
Edit: Jinak pokud se nepletu tak palce a víka Hanhart které se dají považovat za originál se dají koupit na http://www.evv.cz/ ...Hanhart patří mezi jejich obchodní partnery.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
26.3.08, 14:11 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
tak já sem to přestal řešit...víčko sem šel vrátit a v pohodě..ještě tam měl nějaký červený ale na to sem se vybod...jinak sem zjistil, že po výměně palce (dřív to pocukávalo pod 2000 otáček sem tam) se cukání uplně vytratilo a možná mám jen zdání ale líp to táhne (předešlej palec byl určitě origo byl černý se značkou PAL a neměl překrytý odpor takže byl vidět..nový je oranžový bez značení)..jinak na ten karbec se dneska asi nestihnu podívat..hned jak bude čas tak to nafotim..
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
26.3.08, 14:56 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Podívej se na něj... jak sundáš airbox tak musíš vidět jestli když aktivuješ sytič táhlem a prošlápneš plyn u studenýho motrou tak se ti jednak musí uzavřít vzduchová přívěra a jednak se musí opřít šroub o stupňovitou vačku. Jestli ano a opře se pak je to v pořádku jestli ne pak je to celej kámen úrazu protože zvýšenej volnoběh je pro studenej motor životně důležitej jinak ti bude chcípat. Dokud se na to nepodíváš tak jsou to všechno jen dohady a domněnky. Když tak se na to podívej do andrta aby jsi věděl jak stupňovitá vačka vypadá a kde je a který šroub myslím.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
26.3.08, 15:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to je pravda originálne viečka aj palce si strážim, ke to kvalitá uverená rokmi, to isté platí aj o VN kábloch od roku 93...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.3.08, 18:00 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
|
28.3.08, 12:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
hneď prvá fotka nasvedčuje o tom že na zohriaty motor sa klapka otvorila, takže zrejme funguje, pozri ešte ten obohacovač, preventívne ho vymeň za nový, nič iné tam byť zlé nemôže, je to ten kovový bazmek na 2 skrutkách na 5tej fotke...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.3.08, 13:55 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Přívěra sice otevřená je ale vačka stupni nahoru normální teda není... Když se podíváte tak i když máte přívěru otevřenou a zvýšený volnoběh deaktivovaný tak stupně vačky vidět nejsou. Tahle je úplně vzhůru nohama... Tohle není úplně normální i když je to manuál. Zkus ten sytič aktivovat (tzn. při studeným motoru dát táhlo do polohy aktivovaného sytiče a prošlápnout plyn) a podívat se jestli ten šroub dosedá na stupně vačky. A jestli musíš sahat na pružinky aby se ti přívěra zavřela úplně tak je to špatně.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
28.3.08, 15:32 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
s tim ručnim sytičem sem to zkoušel..je tam jak když neni..vůbec nic to nědělá..ten obohacovač vyměním hned jak budou peníze..ale radši bych teď aby šel ten sytič (automatickej) no..
|
28.3.08, 15:41 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
pjdefort píše: s tim ručnim sytičem sem to zkoušel..je tam jak když neni..vůbec nic to nědělá..ten obohacovač vyměním hned jak budou peníze..ale radši bych teď aby šel ten sytič (automatickej) no..
Jestli máš možnost a máš náhradní karb. jak jsi psal vyměň jen víko karburátoru... celý mechanický převod je jen na něm. Hned se tak zbavíš manuálu bez toho abys musel mít větší znalosti...prostě rychle a jednoduše
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
28.3.08, 15:46 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
možná bych si na to i troufnul ale měl sem ho jen pučenej..a nevypadal nejlíp..takže už tu možnost nemám
|
28.3.08, 15:52 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Musel bych to vidět a mít v ruce, ale co mě tam nesedí je ta vačka stupni nahoru jakoby jsi to měl celé přetočené... Manuál jsem teda zatím nedělal protože nikdo v mým okolí ho nemá, ale přijde mi že i když teda sytič táhlem aktivuješ a prošlápneš plyn tak ti vačka nemůže na šroub dosedat jestli je až takhle stupni nahoru. A jestli si to už zkoušel a šroub na vačku opravdu nedosedá a přívěra se dovře jen když drbneš do pružinek tak je to celý jádro problému.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
28.3.08, 16:00 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
takže řikáš sehnat nějakym způsobem to víko karburátoru ? a jak poznám že je v pořádku abych nevzal zas nějakej bazmek? a jak se to vůbec mění? pár šroubků nebo větší složitosti? pro mě bude největší problém to sehnat..nikde žádnej vrakáč..no uvidim jak dopadnu..
|
28.3.08, 16:08 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pjdefort píše: takže řikáš sehnat nějakym způsobem to víko karburátoru ? a jak poznám že je v pořádku abych nevzal zas nějakej bazmek? a jak se to vůbec mění? pár šroubků nebo větší složitosti? pro mě bude největší problém to sehnat..nikde žádnej vrakáč..no uvidim jak dopadnu..
skús niekoho v okolí s Favom a porovnávaj... alebo niekoho kto sa tomu rozumie v okolí, takto nadiaľku ti moc neporadíme...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.3.08, 16:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|