Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
2/4takt
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
31.3.08, 16:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.3.08, 16:13 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Já někde četl že japonci prej udělali 2taktní diesel.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
31.3.08, 16:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
WIO 46 píše: Já někde četl že japonci prej udělali 2taktní diesel.
väčšina lokomotív, aj lodné motory sú dvojtaktný diesel.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.3.08, 16:43 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.3.08, 16:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to jo, ale ten ventil by sa mi v izbe páčil ako konferenčný stolík....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.3.08, 16:53 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
michalkatka píše: to jo, ale ten ventil by sa mi v izbe páčil ako konferenčný stolík....
No právě...nebo stylovej deštník až na hmotnost no
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.3.08, 16:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
aspoň by sa ten stolík neprekotil, a keby sa to podarilo, nechcel by som tam mať nohu....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.3.08, 16:56 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Sem zas za blbce nóó.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
31.3.08, 16:57 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
WIO 46 píše: Já někde četl že japonci prej udělali 2taktní diesel.
daihatsu : http://news.auto.cz/technika/dvoudoby-t ... a-iaa.html
a to je do auta
|
31.3.08, 16:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
WIO 46 píše: Sem zas za blbce nóó.
ono, jak u benzínu tak u nafty keď je vačka nahradená variabilným časovaním ventilov pomocou elektromagnrtického otvárania ventilov, tak dvojtakt je iba otázka softu a odpadá mazanie kľukovky atď prostredníctvom zmesi, keď RJ musí riadiť nielen vstrekovanie, ale aj otváranie ventilov, veľkým problémom je veľkosť a sila elektromagnetu a kotvy ktorá otvára ventil ako aj energetická náročnosť, ale japonci povedia Nič nieje nemožné
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.3.08, 17:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
WIO 46 píše: Já někde četl že japonci prej udělali 2taktní diesel. To ale neni nic novýho, už před půl stoletím se to používalo v lodích a malotraktorech.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
31.3.08, 17:29 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
michalkatka píše: WIO 46 píše: Sem zas za blbce nóó. ono, jak u benzínu tak u nafty keď je vačka nahradená variabilným časovaním ventilov pomocou elektromagnrtického otvárania ventilov, tak dvojtakt je iba otázka softu a odpadá mazanie kľukovky atď prostredníctvom zmesi, keď RJ musí riadiť nielen vstrekovanie, ale aj otváranie ventilov, veľkým problémom je veľkosť a sila elektromagnetu a kotvy ktorá otvára ventil ako aj energetická náročnosť, ale japonci povedia Nič nieje nemožné
Hlavne jedna konkrétna automobilka...
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
31.3.08, 18:32 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Stary no
Uz je hodne motoru ...
2takt
3takt
4takt
5takt
To staci ne?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.3.08, 20:07 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Matthes píše: Stary no Uz je hodne motoru ... 2takt 3takt 4takt 5takt To staci ne?
waaaaaaaaaaaaaaau ukázat ukázat ukázat
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
31.3.08, 20:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|