Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Vymena tesnenia pod hlavou - problemy 
Autor Zpráva

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek Vymena tesnenia pod hlavou - problemy
Ahojte fachmani,
mam problem, a to dal som vymenit tesnenie pod hlavou, pretoze mi tlacilo olej do vody. Po vymene som si bol po auto a vsimol som si ze nebolo zohriate na 90st. Ked som siel domov nahrial sa a zacalo to. Otacky na volnobez nedrzi kolisaju auto skube a pod. podla mna bude OK ak vycistim klapku a zakladne nastavenie...
No a dalsi problem je ze ak na 4prev. stupni idem 70km/h pridam plyn zacnu klepat ventily...alebo 5prev. stup. 100km/h zase stlacim akcelelator a zase klepu...

Neviem kde by som mal hladat problem, najprv urobim tu klapku a potom uvidim co bude dalej..

Ak by ste vedeli co a ako.. dajde vediet

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


31.3.08, 12:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Vymena tesnenia pod hlavou - problemy
Zajímavé - já bych řekl že rovnali hlavu při čemž vyhodili ventily, jak je dávali zpátky tak nezabrousili sedla a do toho je neseřídili, protože seřídit ventily na OHV se v servisech pomalu stává zapomenutým uměním.


31.3.08, 13:44
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... :wink:


31.3.08, 14:28
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... :wink:


Nebo dokonce s rozvodama....což klidně mohli...podívej se na značku rozvodovýho kola a řemenice,zda-li je to správně :wink:


31.3.08, 14:30
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... :wink:


nastavenie predstihu asi doma neurobim pomocou VAGCOMu... je potrebna aj stroboskopicka lampa ci nie??
no zistil som podla VISu ze stroboskop je potrebny :
Obrázek
- snimac klepania najdem kde, niekde v motore??

Urobil som precitanie zavad a vyslo toto:
1 Nalezeny chyby:
01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky

- - - toto mi pisalo aj predtym ked mi menili tesnenie.. cize toto vylucujem.

DIK[/quote]

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


Naposledy upravil superflo dne 31.3.08, 17:51, celkově upraveno 2



31.3.08, 17:22
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
patrik-hp píše:
patrik-hp píše:
Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... :wink:


Nebo dokonce s rozvodama....což klidně mohli...podívej se na značku rozvodovýho kola a řemenice,zda-li je to správně :wink:


este som na rozvody nepozeral no nieje to tak ze ked su spatne dane rozvody auto nestartuje a pod??

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


31.3.08, 17:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Vymena tesnenia pod hlavou - problemy
cyz píše:
Zajímavé - já bych řekl že rovnali hlavu při čemž vyhodili ventily, jak je dávali zpátky tak nezabrousili sedla a do toho je neseřídili, protože seřídit ventily na OHV se v servisech pomalu stává zapomenutým uměním.


jestli dobře čtu má 1.6 tam to umění zas tolik nepotřebujou miloš


31.3.08, 19:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
superflo píše:
patrik-hp píše:
patrik-hp píše:
Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... :wink:


Nebo dokonce s rozvodama....což klidně mohli...podívej se na značku rozvodovýho kola a řemenice,zda-li je to správně :wink:


este som na rozvody nepozeral no nieje to tak ze ked su spatne dane rozvody auto nestartuje a pod??



jestli máš problém s rozvodama tak to reklamuj nespravuj něco co druhý skurvil, oni ti ani nemuseli hnout s rozdělovačem, změnila se i délka řemenu a tím i předstih se zvětší, předstih se ladí na vag je na to program dle vis máš velký předstih miloš


31.3.08, 19:13
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
superflo píše:
patrik-hp píše:
patrik-hp píše:
Snímač klepání a jeho zapojení a taky nastavení předstihu...jestli nehnuli s rozdělovačem... :wink:


Nebo dokonce s rozvodama....což klidně mohli...podívej se na značku rozvodovýho kola a řemenice,zda-li je to správně :wink:


este som na rozvody nepozeral no nieje to tak ze ked su spatne dane rozvody auto nestartuje a pod??



jestli máš problém s rozvodama tak to reklamuj nespravuj něco co druhý skurvil, oni ti ani nemuseli hnout s rozdělovačem, změnila se i délka řemenu a tím i předstih se zvětší, předstih se ladí na vag je na to program dle vis máš velký předstih miloš


no takze predstih si dokazem urobit doma pomocou VAGu?? nieje potrebny stroboskop??
VIS mam a v nom je pisane ze je potrebna srobo lampa na nastavenie 6+- 1st.
ano je to 1,6MPi
dik

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


31.3.08, 19:50
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Zdravim
Kolik máš prosím najeto km, že jsi musel měnit těsnění pod hlavou ventilů? Je to jen pro mou představu, protože také jezdím v 1,6tce a těsnění je původní. Popř. jaký je předepsaný výměný interval u tohoto motoru- nikde jsem se s tím totiž nesetkal.

Díky Vlastik


31.3.08, 22:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
A co kontrétně myslíš tím těsněním pod hlavou ventilů? Ventilový sedlo? :shock:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


31.3.08, 22:28
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
Vlastik píše:
Zdravim
Kolik máš prosím najeto km, že jsi musel měnit těsnění pod hlavou ventilů? Je to jen pro mou představu, protože také jezdím v 1,6tce a těsnění je původní. Popř. jaký je předepsaný výměný interval u tohoto motoru- nikde jsem se s tím totiž nesetkal.

Díky Vlastik


mam nalietane 140000km musel som menit tesnenie pod hlavouu z dovodu ze sa mi dostaval olej do vody... a bolo to podfunute tesnenie pod hlavou

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


2.4.08, 18:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz