|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
pecár
|
svítí mazání
Zdarec potřebuju radu, dělal jsem upravený motor 120 LS, naprosto vyčištěný. Na záběh jsem zvolil minerál 10W/40, a asi po 200 km a pak po ohřátí motoru mi kolem 1000 /min bliká a svítímazání, vyměnil jsem olej za polosyntetiku, pak začlo blikat kolem 700 /min, vyměnil jsem čidlo ze staré a mazání přestalo svítit ůplně, jenomže nesvití ani po vypnutí motoru, až druhý den, v čem je chyba dikec.
|
29.8.06, 08:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
při vyšších otáčkách to nedělá ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
29.8.06, 09:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: svítí mazání
pecár píše: Zdarec potřebuju radu, dělal jsem upravený motor 120 LS, naprosto vyčištěný. Na záběh jsem zvolil minerál 10W/40, a asi po 200 km a pak po ohřátí motoru mi kolem 1000 /min bliká a svítímazání, vyměnil jsem olej za polosyntetiku, pak začlo blikat kolem 700 /min, vyměnil jsem čidlo ze staré a mazání přestalo svítit ůplně, jenomže nesvití ani po vypnutí motoru, až druhý den, v čem je chyba dikec.
Vyměn ještě jednou to čidlo, dnes jsou ty nová čidla ve valné většině nespolehlivé šmejdy. Já s tím mám bohaté zkušenosti, mohl bych ti dlouze povídat... Teď tam mám nějaké francouzské a zdá se, že to bude dobré.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.8.06, 09:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
btw, ty jsi dělal tomu motoru GO Jestli jo, a tu kontrolku jsi poté zkoušel rozsvítit neprodleně po vypnutí motoru po jízdě, tak opravdu svítit nemusí protože se tam stále nějakou vteřinu drží předepsaný tlak oleje jak to je všecko nový a těsní to. Když ale po jízdě počkáš 20s a pak to zkusíš rozsvítit tak to už musí být na 100procent bez tlaku oleje a kontrolka se ti rozsvítí
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.8.06, 09:19 |
|
|
pecár
|
Sadra17 píše: při vyšších otáčkách to nedělá ?
při vyšších ne, pokud je motor studenej tak ani při 250 min (odzkoušeno)
|
29.8.06, 12:38 |
|
|
pecár
|
Re: svítí mazání
Šemik píše: pecár píše: Zdarec potřebuju radu, dělal jsem upravený motor 120 LS, naprosto vyčištěný. Na záběh jsem zvolil minerál 10W/40, a asi po 200 km a pak po ohřátí motoru mi kolem 1000 /min bliká a svítímazání, vyměnil jsem olej za polosyntetiku, pak začlo blikat kolem 700 /min, vyměnil jsem čidlo ze staré a mazání přestalo svítit ůplně, jenomže nesvití ani po vypnutí motoru, až druhý den, v čem je chyba dikec. Vyměn ještě jednou to čidlo, dnes jsou ty nová čidla ve valné většině nespolehlivé šmejdy. Já s tím mám bohaté zkušenosti, mohl bych ti dlouze povídat... Teď tam mám nějaké francouzské a zdá se, že to bude dobré.
Jak to zjistíš, máš tam budík na tlak?
|
29.8.06, 12:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Zober čidlo niekomu, komu sa na voľnobeh nerozsvecuje....ale na voľnobeh je to normálne...tiež sa mi to stalo a to mám 70 000 km najazdených. Ale tú polosyntetiku by som tam ozaj nedával...najprv vymeň to čidlo a ak to nepomôže a tá kontrolka ťa bude znervózňovať, použi minerál 15W40, alebo 15W50...vieš, GO, hm, čo takto vydraté čapy vačkovice (resp. vydraté osadenie vačkovice...)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.8.06, 20:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: svítí mazání
pecár píše: Šemik píše: pecár píše: Zdarec potřebuju radu, dělal jsem upravený motor 120 LS, naprosto vyčištěný. Na záběh jsem zvolil minerál 10W/40, a asi po 200 km a pak po ohřátí motoru mi kolem 1000 /min bliká a svítímazání, vyměnil jsem olej za polosyntetiku, pak začlo blikat kolem 700 /min, vyměnil jsem čidlo ze staré a mazání přestalo svítit ůplně, jenomže nesvití ani po vypnutí motoru, až druhý den, v čem je chyba dikec. Vyměn ještě jednou to čidlo, dnes jsou ty nová čidla ve valné většině nespolehlivé šmejdy. Já s tím mám bohaté zkušenosti, mohl bych ti dlouze povídat... Teď tam mám nějaké francouzské a zdá se, že to bude dobré. Jak to zjistíš, máš tam budík na tlak?
Ne, mám tam v pořadí už asi 8. čidlo...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.8.06, 07:14 |
|
|
pecár
|
ferrari píše: Zober čidlo niekomu, komu sa na voľnobeh nerozsvecuje....ale na voľnobeh je to normálne...tiež sa mi to stalo a to mám 70 000 km najazdených. Ale tú polosyntetiku by som tam ozaj nedával...najprv vymeň to čidlo a ak to nepomôže a tá kontrolka ťa bude znervózňovať, použi minerál 15W40, alebo 15W50...vieš, GO, hm, čo takto vydraté čapy vačkovice (resp. vydraté osadenie vačkovice...)
To čidlo jsem vzal ze svýho motoru, kterej tam byl dřív a bylo to ok, ale teď prostě nesvítí, nevím čemu mám věřit, chtělo by to zjistit skutečný tlak.
Proč mi nedoporučuješ tu polosyntetiku, a ty vydřený čepy to můžou být na vačkovce, ale výrazná vůle tam nebyla, nechce se mi měnit celý blok a vyvložkování by asi bylo drahý.
|
30.8.06, 09:13 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
pecár píše: ferrari píše: Zober čidlo niekomu, komu sa na voľnobeh nerozsvecuje....ale na voľnobeh je to normálne...tiež sa mi to stalo a to mám 70 000 km najazdených. Ale tú polosyntetiku by som tam ozaj nedával...najprv vymeň to čidlo a ak to nepomôže a tá kontrolka ťa bude znervózňovať, použi minerál 15W40, alebo 15W50...vieš, GO, hm, čo takto vydraté čapy vačkovice (resp. vydraté osadenie vačkovice...) To čidlo jsem vzal ze svýho motoru, kterej tam byl dřív a bylo to ok, ale teď prostě nesvítí, nevím čemu mám věřit, chtělo by to zjistit skutečný tlak. Proč mi nedoporučuješ tu polosyntetiku, a ty vydřený čepy to můžou být na vačkovce, ale výrazná vůle tam nebyla, nechce se mi měnit celý blok a vyvložkování by asi bylo drahý.
čo ti poviem, vymeň to čidlo s niekým, komu bez problémov funguje...tú vačku som iba tipol, to môže byť "haluz"...a preto doporučujem minerál...minerál je určite hustejší a mám kamaráta, kt. od novoti leje do Š120 M8AD, mení ho vždy po 5000 km, motor je ako nový (má 140 000 km), spotreba oleja je cca 01l/100km, motor je zvnútra čistý...
a pokiaľ to svieti ozaj iba na voľnobeh, pusť to z hlavy...alebo pre kľud svedomia to daj pomerať...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
30.8.06, 15:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|