Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 13:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Slabá baterka kvůli rádiu ? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek Slabá baterka kvůli rádiu ?
Od koupi nového rádia mi začala rychle slábnout baterka....i po koupi nové baterky jde nějak rychle do kytek....mám dotaz...většina mých kámošů co má favorita mají na žlutém drátu do rádia váleček - asi odpor...já tam nic nemám...drát byl ustřiženej.....může to být tím ? žlutý drát má sloužit jako nějaká záloha či co tak může způsobovat vybíjení baterky ? jeslti jo nemůžete prosím někdo napsat co to tam za odpor má být ? dík


6.4.08, 11:14
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18275
Příspěvek Re: Slabá baterka kvůli rádiu ?
sharpers píše:
... mají na žlutém drátu do rádia váleček - asi odpor...já tam nic nemám...


Ten žlutý váleček určitě není odpor, ale spíše pojistka. Mrkni se sem:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=113090
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2436


6.4.08, 11:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš


6.4.08, 11:36
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš


A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani.

Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.4.08, 12:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


6.4.08, 13:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Martin píše:
A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)?


Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám). Stačí vypnout ten jeden, protože když budeš vypínat oba tak ta paměť se smaže a po každém zapnutí musíš vše nastavovat. Když auto stojí asi 14dní a více, tak to pochopitelně dá trochu zabrat a nemusí to chytnout :) . Když s tím pravidelně jezdíš tak je to v pohodě.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.4.08, 15:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
p20k píše:
Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám). Stačí vypnout ten jeden, protože když budeš vypínat oba tak ta paměť se smaže a po každém zapnutí musíš vše nastavovat. Když auto stojí asi 14dní a více, tak to pochopitelně dá trochu zabrat a nemusí to chytnout :) . Když s tím pravidelně jezdíš tak je to v pohodě.



Tak to nevím jak to mám zapojené já zítra nato kouknu...akorát vím že když ráno přidu k autu tak to sotva startuje...po dvou třech dnech bez ježdění není šance startnout


6.4.08, 17:26
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
p20k píše:
Martin píše:
A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)?


Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám)....
JJ toto je spravne zapojenie ale ja mam cerveny a zlty spolu lebo casto pocuvam radio a ak by som mal dlho zapnute zapalovanie...papa indukcka ..... zatial problem s baterkou neni ,co ak ma sharpers spatne radio ?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


6.4.08, 17:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


6.4.08, 20:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Martin píše:
Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku.


No to je proste problem lowendovych radii ... Zerou strasne moc proudu i v rezimu standby. Ted treba mam se symphony a centralem staly odber z baterky 12mA ... Akorat je mi divny ze po pripojeni baterky se zajiskri a kdyz sem to meril Ametrem tak kdyz pripojim aku tak do site okamzik tece 300mA a hned se to srazi na 12mA ... nevim co to dela :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.4.08, 20:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18275
Příspěvek 
Matthes píše:
... nevim co to dela :shock:


Nabíjí se kondenzátory. :) Mi to dělá taky.


6.4.08, 20:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Martin píše:
Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku.


Taky záleží jak je to rádio staré. Když jsem koupil auto, tak tam bylo to rádio takové starší asi jedno z prvních s ISO konektory a ještě kazeťák. A tam asi bývalému majiteli vadil odběr pár mA a tak oba dráty (červený a žlutý) zapojil pro jistotu na vypínač, aby odběr nebyl žádný. Já jsem nikdy problém neměl, že by mě rádio vybylo baterku. Akorát když už teď mám baterku v horším stavu a trochu venku mrzne a auto stojí třeba těch 14dní tak to už nenastartuju, ale to bych asi nenastartoval ani tak, protože baterka má větší samovybíjení :D . Ale pár dní když auto nejede tak problém by nastat neměl.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


6.4.08, 22:54
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Matthes píše:
slovacek.milos píše:
já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš


A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani.

Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta.


máš tam zas určitě pamět a jak zapneš musíš zase znova nastavit prostě problém, ještě některé to mají tak že když sděláš panel nežere miloš


7.4.08, 11:09
Profil

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Matthes píše:
slovacek.milos píše:
já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš


A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani.

Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta.


máš tam zas určitě pamět a jak zapneš musíš zase znova nastavit prostě problém, ještě některé to mají tak že když sděláš panel nežere miloš


To je pravda když dáš pryč panel tak mě tam bliká jen led a je živená jen paměť nic jiného.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


7.4.08, 14:30
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já mám taky problém na Fáčku s rádiem. Když jsem přes vánoce tyden dovolenkoval tak jsem po týdnu taky nenatočil. Nabil jsem baterii a v pohodě. Pak jsem zase týden nejezdil a zase prázdná. Tak jsem odpojil rádio a vše je v pohodě. I po 14 dnech natočím. Když jsem se díval jak tam minulý majitel zapojoval rádio, tak se mi chtělo zvracet. Až bude pěkně venku a bude trošku čas, tak si to zapojím celé znova. Já mám taky žlutý přímo na baterku a červený na spínačku.


7.4.08, 17:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz