Autor |
Zpráva |
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
Slabá baterka kvůli rádiu ?
Od koupi nového rádia mi začala rychle slábnout baterka....i po koupi nové baterky jde nějak rychle do kytek....mám dotaz...většina mých kámošů co má favorita mají na žlutém drátu do rádia váleček - asi odpor...já tam nic nemám...drát byl ustřiženej.....může to být tím ? žlutý drát má sloužit jako nějaká záloha či co tak může způsobovat vybíjení baterky ? jeslti jo nemůžete prosím někdo napsat co to tam za odpor má být ? dík
|
6.4.08, 11:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Re: Slabá baterka kvůli rádiu ?
sharpers píše: ... mají na žlutém drátu do rádia váleček - asi odpor...já tam nic nemám...
Ten žlutý váleček určitě není odpor, ale spíše pojistka. Mrkni se sem:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?p=113090
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2436
|
6.4.08, 11:24 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš
|
6.4.08, 11:36 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
slovacek.milos píše: já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš
A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani.
Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.4.08, 12:31 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.4.08, 13:16 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Martin píše: A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)?
Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám). Stačí vypnout ten jeden, protože když budeš vypínat oba tak ta paměť se smaže a po každém zapnutí musíš vše nastavovat. Když auto stojí asi 14dní a více, tak to pochopitelně dá trochu zabrat a nemusí to chytnout . Když s tím pravidelně jezdíš tak je to v pohodě.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
6.4.08, 15:25 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
p20k píše: Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám). Stačí vypnout ten jeden, protože když budeš vypínat oba tak ta paměť se smaže a po každém zapnutí musíš vše nastavovat. Když auto stojí asi 14dní a více, tak to pochopitelně dá trochu zabrat a nemusí to chytnout . Když s tím pravidelně jezdíš tak je to v pohodě.
Tak to nevím jak to mám zapojené já zítra nato kouknu...akorát vím že když ráno přidu k autu tak to sotva startuje...po dvou třech dnech bez ježdění není šance startnout
|
6.4.08, 17:26 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
p20k píše: Martin píše: A jak máš ty dráty zapojený (žlutý a červený)? Červený mám zapojený na přímo k baterce a žlutý mám přes vypínač (aspoň co si vzpomínám).... JJ toto je spravne zapojenie ale ja mam cerveny a zlty spolu lebo casto pocuvam radio a ak by som mal dlho zapnute zapalovanie...papa indukcka ..... zatial problem s baterkou neni ,co ak ma sharpers spatne radio ?
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
6.4.08, 17:50 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.4.08, 20:23 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin píše: Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku.
No to je proste problem lowendovych radii ... Zerou strasne moc proudu i v rezimu standby. Ted treba mam se symphony a centralem staly odber z baterky 12mA ... Akorat je mi divny ze po pripojeni baterky se zajiskri a kdyz sem to meril Ametrem tak kdyz pripojim aku tak do site okamzik tece 300mA a hned se to srazi na 12mA ... nevim co to dela
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.4.08, 20:26 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Matthes píše: ... nevim co to dela
Nabíjí se kondenzátory. Mi to dělá taky.
|
6.4.08, 20:56 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Martin píše: Správně by měl být žlutý na baterku a červený přes vypínač, případně na spínačku.
Taky záleží jak je to rádio staré. Když jsem koupil auto, tak tam bylo to rádio takové starší asi jedno z prvních s ISO konektory a ještě kazeťák. A tam asi bývalému majiteli vadil odběr pár mA a tak oba dráty (červený a žlutý) zapojil pro jistotu na vypínač, aby odběr nebyl žádný. Já jsem nikdy problém neměl, že by mě rádio vybylo baterku. Akorát když už teď mám baterku v horším stavu a trochu venku mrzne a auto stojí třeba těch 14dní tak to už nenastartuju, ale to bych asi nenastartoval ani tak, protože baterka má větší samovybíjení . Ale pár dní když auto nejede tak problém by nastat neměl.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
6.4.08, 22:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Matthes píše: slovacek.milos píše: já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani. Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta.
máš tam zas určitě pamět a jak zapneš musíš zase znova nastavit prostě problém, ještě některé to mají tak že když sděláš panel nežere miloš
|
7.4.08, 11:09 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
slovacek.milos píše: Matthes píše: slovacek.milos píše: já znám pár lidí co skočili u vypínače prostě některé rádia žerou miloš A nebo pripojit vse na spinacku, ale nejde radio bez zaplyho zapalovani. Ja to resil tovarnim radiem ktery je primo delany do auta. máš tam zas určitě pamět a jak zapneš musíš zase znova nastavit prostě problém, ještě některé to mají tak že když sděláš panel nežere miloš
To je pravda když dáš pryč panel tak mě tam bliká jen led a je živená jen paměť nic jiného.
_________________ Favorit 135L rok výroby 1991.
|
7.4.08, 14:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já mám taky problém na Fáčku s rádiem. Když jsem přes vánoce tyden dovolenkoval tak jsem po týdnu taky nenatočil. Nabil jsem baterii a v pohodě. Pak jsem zase týden nejezdil a zase prázdná. Tak jsem odpojil rádio a vše je v pohodě. I po 14 dnech natočím. Když jsem se díval jak tam minulý majitel zapojoval rádio, tak se mi chtělo zvracet. Až bude pěkně venku a bude trošku čas, tak si to zapojím celé znova. Já mám taky žlutý přímo na baterku a červený na spínačku.
|
7.4.08, 17:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|