Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
dnes sa mi stalo ze kontrolka oleja zhasla az chvilu po dobijani, co sa mi teda niekdy predtym nestalo (bola to doba asi 2s)
obavam sa dacoho neprijemneho (zrejme to tak aj bude ), celkovo sa ta kontrolka rozsvecuje neskor ako zvykla.
skontrolujem olej a ked je ho dost tak co s tym? predtym zhasla vzdy v momente, skor ako dobijanie.
co s tym?
viem ze to tu uz bolo pisane ale neviem to najst.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
5.4.08, 22:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: dnes sa mi stalo ze kontrolka oleja zhasla az chvilu po dobijani, co sa mi teda niekdy predtym nestalo (bola to doba asi 2s) obavam sa dacoho neprijemneho (zrejme to tak aj bude ), celkovo sa ta kontrolka rozsvecuje neskor ako zvykla. skontrolujem olej a ked je ho dost tak co s tym? predtym zhasla vzdy v momente, skor ako dobijanie. co s tym? viem ze to tu uz bolo pisane ale neviem to najst.
pokiaľ zhasne tak je dobre...
zlé je ak po dlhšej jazde začne preblikávať na voľnobeh...
možno stačí vymeniť iba baroskop...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.4.08, 09:52 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ne ne, nesvieti, len mu dlhsie trva kym zhasne, moze to byt zasratym sacim kosom?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.4.08, 09:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: ne ne, nesvieti, len mu dlhsie trva kym zhasne, moze to byt zasratym sacim kosom?
mohlo by...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.4.08, 09:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
A co filtr, ten je ještě před tlakoměrem, ne?
|
6.4.08, 10:13 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Mě například po nastartování ten motoř chrastí a kontrolka svítí asi 2s, pak zhasne a zvuk je klasicky Favoriťácký...je to špatně?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.4.08, 11:12 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
gokralik píše: Mě například po nastartování ten motoř chrastí a kontrolka svítí asi 2s, pak zhasne a zvuk je klasicky Favoriťácký...je to špatně?
toto aj mne spravilo, ono to tak zaklepe a potom zhasne.
no šup sup, nejaky odbornik nech sa vyjadri
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.4.08, 11:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já bych neriskoval, může být i hustý olej jak tu píšem stím superturbem že zhoustne a pak ho sací koš nenacucne, nebo taky závada na sacím koši usazená emulze, já bych doporučil u benzinky M7adsIII turbo plus je řídký miloš
|
6.4.08, 11:31 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
Deekay motor si mal teraz rozobraty,takze dúfam sací kos si cistil.99% to bude tym ze boli vonku ojnice,alebo filter olejovy.mne sa to uz stalo,vymenil som filter,a vsetko ok.
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
6.4.08, 11:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
wordy píše: Deekay motor si mal teraz rozobraty,takze dúfam sací kos si cistil.99% to bude tym ze boli vonku ojnice,alebo filter olejovy.mne sa to uz stalo,vymenil som filter,a vsetko ok.
aký oil to používaš? akú má čistiacu a mazaciu schopnosť? ako píše Miloš zisťujem že Superturbo je pre Favo zrejme ideálny, mne po výmene ojníc a piestov (ktoré neboli najčistejšie) cca po 6000km začala pri prehriatom motore preblikávať kontrolka mazania, vymenil som baroskop (nepomohlo), potom som vymenil filter a bolo po probléme, zrejme sa ojnice a piesty superturbom očistili a teraz už po ďaľšej výmene oilu všetko stále OK... zrejme ten bordel sa zachytil vo filtri...
inak používam filtre so spätnou klapkou, to mi kontrolka zhasína ešte počas štartu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.4.08, 12:04 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
wordy píše: Deekay motor si mal teraz rozobraty,takze dúfam sací kos si cistil.99% to bude tym ze boli vonku ojnice,alebo filter olejovy.mne sa to uz stalo,vymenil som filter,a vsetko ok.
filter sme menili po vymene hlavy
saci kos, no sme ho umyli ale tazko povedat ci dost
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.4.08, 12:29 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: wordy píše: Deekay motor si mal teraz rozobraty,takze dúfam sací kos si cistil.99% to bude tym ze boli vonku ojnice,alebo filter olejovy.mne sa to uz stalo,vymenil som filter,a vsetko ok. aký oil to používaš? akú má čistiacu a mazaciu schopnosť? ako píše Miloš zisťujem že Superturbo je pre Favo zrejme ideálny, mne po výmene ojníc a piestov (ktoré neboli najčistejšie) cca po 6000km začala pri prehriatom motore preblikávať kontrolka mazania, vymenil som baroskop (nepomohlo), potom som vymenil filter a bolo po probléme, zrejme sa ojnice a piesty superturbom očistili a teraz už po ďaľšej výmene oilu všetko stále OK... zrejme ten bordel sa zachytil vo filtri... inak používam filtre so spätnou klapkou, to mi kontrolka zhasína ešte počas štartu...
filter tam je teraz nejaky smejd, pri dalsej vymene tam pojde nejaky mann
ked vymenim olej a filter tak to mozno prestane? tak to skusim
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.4.08, 12:30 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
slovacek.milos píše: já bych neriskoval, může být i hustý olej jak tu píšem stím superturbem že zhoustne a pak ho sací koš nenacucne, nebo taky závada na sacím koši usazená emulze, já bych doporučil u benzinky M7adsIII turbo plus je řídký miloš
ako som uz nespocetne vela krat pisal:
-olej do 2007 - 10W40 madit super
-olej od 2008 - 10W40 elf competition
takto to vyzera v motore http://ukazto.com/?img=2417937,DSC00792.jpg
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.4.08, 12:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
po pravde by som rád videl ten motor od spodu, ako sú zakarbónované ojnice a kľuka, to je také naj merítko, s toho čo je vidieť to nieje až také najjasnejšie.
ako mne motor vyzerá je v garáži...
podľa mňa je 10W40 pre motor Favo riedky aj keď je v tolerancii odporúčnej výrobcom...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.4.08, 13:02 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
fotku zospodu nemam, ale boli pekne ciste
ked ten olej nevadil 16 rokov, nemoze znicoho nic byt zly....
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
6.4.08, 13:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|