Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 škoda 125 L (LPG) problém cukání 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A to zapalování je OK? Výměna motoru je myslím zbytečná..

Zaměřil bych se na stav kontaktů, odtrh, předstih, VN kabely, svíčky. U škodovky je jedna veliká výhoda, a to že myslitelné závady jsou jen dvě :) 1) není co zapálit 2) není to čím zapálitb :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.4.08, 18:30
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
dnes jsem si všiml, že při jízdě, když to cuká, mi kontrolky v budících jako kdyby problikávají, ne že by zhasínaly, jen zeslabují a zesilují... z toho dedukuju, že je to něco v elektrice... ale co..


16.4.08, 14:13
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A má motor kostru? A rozdělovač taky? Zaměř se na tu elektriku důkladně, uvidíš že to půjde :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.4.08, 18:36
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
rozdělovač kostru? teď jsem trochu mimo...jediné kabely k rozdělovači jsou kondík a VN....ne?


16.4.08, 18:44
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kabely ano, ale rozdělovač přeci má kostru svým vlastním tělem v komínku :)

Tohle není moc pravděpodobné, ale zkus mu natáhnout třeba od šroubu cívky kostr drát třeba pod šroub tělesa podtlaku, nedávám tomu velkou naději na úspěch, ale kdo ví :) Nakonec to bude jistě nejaká kravinka :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.4.08, 18:46
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
jj, to je jasan, mě jen zarazilo, páč jsem nikdy extra kostru neviděl... určo zkusím a uvidím:) já taky myslím, že to bude kravina...


16.4.08, 18:48
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
tak jsem zloušel zas vše možné, teď nové svíce, dle miloše na 0,5 a bylo to ještě horší, přidalo se cukání - trhání..... tak jsem dal vše zpět a opět to houpe kolem 2200-2300 otáček jako vždy , ale není to klasické cukání, že by to cuklo raz za čas, houpe to furt a pořád stejně, motor netrhá, nevynechává, prostě "pulzuje"


22.4.08, 12:54
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zkus ještě dát jiný karburátor, tehle může mít třeba prohlé víko nebo tak.

Btw, nemáš tam ten pitomý šroub z filtrboxu do víka karbu, že ne?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


22.4.08, 14:33
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
no, karburátorů jsem už pár zkoušel, různě mixoval, i jeden po repasi půjčený, nic...dělá to plyn i lpg.... zkusit můžu vyměnit ale... ten dlouhý šroub s "kónickou špičkou" zhora filtrboxu do karbu tam mám...co s ním?


23.4.08, 18:38
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Marra píše:
no, karburátorů jsem už pár zkoušel, různě mixoval, i jeden po repasi půjčený, nic...dělá to plyn i lpg.... zkusit můžu vyměnit ale... ten dlouhý šroub s "kónickou špičkou" zhora filtrboxu do karbu tam mám...co s ním?


To je právě velká chyba, akorát to prohýbá víko karbu. Ten šroub velkým obloukem vyhoď, díru zaslep a filtrobox chytna na konci na dvě delší pružiny ze zadních brzd. (Uchycení za rantl filtroboxu a ty dva šroubky co na sacím potrubí drží plech na předehřev vzduchu - ty šroubky nutno dát delší)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.4.08, 19:33
Profil

Příspěvky: 33
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak kdyz jsem si to tu zacal procitat tak jsem konecne narazil na nekoho kdo ma stejnej problem s motorem jako ja... Taky mi mrška cuka, ale pri nissich otackach. V rozmezi 1500 az 1800 (u kazdy rychlosti jinak). Ale narozdil od tebe mi to na plyn nedela, a to uz na nej jezdi zhruba pres 5-6 let mam pocit mozna dyl... Tata ho tam nechak davat jeste kdyz se s plynem zacinalo..

Jestli to je fakt tim pitomim sroubem z filtrboxu (mam ho tam totiz taky) tak me vomejou... Puvodne jsem si myslel ze to bude rozvodama pac uz se pomerne dost ozyvali (taky mi udelal trosku zarez na prsou ten retez :lol: ) jenze zmena zadna predstih byl nastavenej podle stroboskopu a bylo to tam furt. na zkousku novy kabely. furt to tam je.

Kdyz to nebude ten sroub tak me napada snad uz jen ten rozdelovac...

_________________
_________________________________________________________________________
Skoda 125L r.v. 1989 tmave cervena (vylestena pudvodnim majitelem az na zakl. barvu, takze se menuje POPELKA ;) )


24.4.08, 00:04
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
jj, u každé rychlosti to dělá trošku v jiných otáčkách, na čtverku kolem 2000 - 2200... trojka 2200 - 2500 dvojka 2500... akorát mi to dělá i na plyn, ten šroub z filtrboxu zkusím sundat a díru zaslepit, ale to asik nepomůže to budu muset zarovnat i víko, ne? a rozdělovačem to není, dělá to i po třetí výměně z necukavého auta...


24.4.08, 15:47
Profil ICQ

Příspěvky: 33
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Marra píše:
jj, u každé rychlosti to dělá trošku v jiných otáčkách, na čtverku kolem 2000 - 2200... trojka 2200 - 2500 dvojka 2500... akorát mi to dělá i na plyn, ten šroub z filtrboxu zkusím sundat a díru zaslepit, ale to asik nepomůže to budu muset zarovnat i víko, ne? a rozdělovačem to není, dělá to i po třetí výměně z necukavého auta...


No vicko to bude chtit urcite rovny a rovnou i tesnenicko bych dal. Dej pak dystak vedet jestli bude nejaka zmena.
Jeste jeden dotaz. Mas pod karburatorem takovou kovovou vlosku se zoupkama co trachu zasahujou do sani (nevim nazev), myslim ze to nejakej vynalez na snizeni spotreby :oops: ... (neni to ten vrtulkovej, ty zuby jsou jen po obvodu)

_________________
_________________________________________________________________________
Skoda 125L r.v. 1989 tmave cervena (vylestena pudvodnim majitelem az na zakl. barvu, takze se menuje POPELKA ;) )


24.4.08, 15:55
Profil

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
jo tu hovadinu, co má vířit směs jsem tam měl, pak jsem ji vyhodil, beze změny, ale bez toho to líp startuje....se mi zdá... ale jinak jsem nepostřehl nějaká pozitiva, je to tam asi k ničemu. Ale to houpání mě štve! píšu si s klukem s Čech, který má v tisícovce 120 motor a má úplně to samé, už jsme bezradní.... a nemůže to být třeba špatně vyvážený setrvák/přítlačák?


24.4.08, 15:58
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Neco mne napadlo...
Nemuze to delat altik? Treba nekde vyklepany kabely od buzeni nebo tak neco. Nebooo.... upklepanyho neco v regulatoru dobijeni.... Kdyby altik cyklicky prebijel / nedobijel, tak by to na chod motoru mohlo mit viditelnej vliv. Spatnej stav zapalovani by pak zpusobil vynechavani.... kdyz upadne neco na baterce tak to taky prece zdechne cely.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


24.4.08, 16:07
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz