Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 04:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Predzapal BMM Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 48
Bydliště: Trnava
Příspěvek Predzapal BMM Favorit
Zdravim, bol som u jedneho mechanika a okrem ineho som chcel aj nastavit ventilovu volu. Povedal ze si mam dat skontrolvat alebo nastavit predzapal stroboskopickou lampou na rozdelovaci, ze potom to spravi. Je to normalny postup, ked sa len nastavuje ventilova vola?


29.8.06, 19:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
když si necháš seřídit předstih tak tomu nemůžeš ublížit

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.8.06, 20:45
Profil ICQ

Příspěvky: 48
Bydliště: Trnava
Příspěvek 
No jasne, ale aj u BMM, vstrekovanie?


29.8.06, 20:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Podľa toho čo som čítal v knihe, sa u BMM predstih nenadstavuje, riadi to elektronika.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


29.8.06, 23:28
Profil

Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Příspěvek 
MAJO píše:
Podľa toho čo som čítal v knihe, sa u BMM predstih nenadstavuje, riadi to elektronika.

Také mám zato, že u BMM by se měl předstih seřídit automaticky na optimální hodnotu, jsou-li vpořádku čidla a řídící jednotka. Když si myslíš, že by předstih mohl být špatně, tak si musíš dát BMM zkontrolovat od někoho, kdo má na to kabel a program v notebooku, či ještě lépe, ale za víc peněz, ve značkovém servisu Škoda.


30.8.06, 00:56
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Předstih se nenastavuje, jak píšou kluci řídí to automatika.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


30.8.06, 07:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
jo jo taky souhlasím nastavuje se sám.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


30.8.06, 08:40
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 48
Bydliště: Trnava
Příspěvek 
Aj pri vymene rozvodov?


30.8.06, 14:32
Profil

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Mám pocit, že ten technik měl na mysli základní předstih a ten se musí nastavit vždy, pokud má auto rozdělovač. Akorát regulaci předstihu na základě režimu práce motoru už si pak dělá řídící jednotka sama.
A osobně si myslím, že ventilová vůle se dá seřídit bez ohledu na stav seřízení předstihu, takže to považuju spíš za výmluvu mechanika.


30.8.06, 14:58
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek 
BMM snímá polohu kliky čidlem u setrvačníku, předstih nelze nijak nastavit, poloha čidla je pevná. Pouze je u řídící jednotky možnost spojit/rozpojit takový malý konektor , čímž se předstih o nějaký pevný úhel změní, lze použít, pokud motor klepe. BMM nemá čidlo klepání. Z tohoto řešení plyne, že předstih musí být udržován bezpečně malý, aby motor neklepal, BMM není schopen předstih měnit podle o.č. právě natankovaného paliva, tzn. palivo s vyšším o.č. se nevyužije a palivo s nízkým o.č. způsobí klepání. Není to zrovna dobře vyřešeno. Jedinné, co je třeba nastavit, je poloha palce rozdělovače proti kontaktům ve víčku. Změřit předstih stroboskopem samozřejmě lze. Se seřízením ventilových vůlí to nijak nesouvisí, při výměně rozvodů se defakto nic nezmění, není co nastavovat.
Michal


31.8.06, 11:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Fa ma nastavitelny rozdelovac. Ziadna automatika to neriadi. To len MPI felicie so zapalovacou listou maju el. riadene zapalovanie. Povolis matku č.10 dole na rozdelovaci a nastavis predstih. Vyskusas klepe nie a upravis si podla potreby. tak dosiahnes najvyssi vykon a najlepsiu spotrebu. O tom su vsetky upravy aj preteky, najst na motor najlepsie nastavenie a skusat a skusat....

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


5.9.06, 08:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Myslím, že tu hovoríme o FA BMM a nie o karburátorovom.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


5.9.06, 09:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Presne tak.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


5.9.06, 13:03
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek 
Favorit BMM snímá polohu klikového hřídele z nástavců na setrvačníku, čidlo je ve skříni převodovky, ne v rozdělovači. Předstih řídí řídící jednotka a NEJDE nastavit. Podívej se do rozdělovače, je tam jen vysokonapěťová část, jiné dráty do něj nevedou. Jedinný požadavek na rozdělovač je, aby se v okamžiku zážehu kryla poloha palce s kontaktem příslušného válce. Karburátorové Favority to mají samozřejmě jinak, tam lze předstih normálně nastavit natáčením rozdělovače.
Zaky


5.9.06, 21:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz