Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Teploměr u 120
Už nějaký čas řeším takový problém s teploměrem u Pastelky - Když se motor vytočí, nebo se bliká blikači, tak ručička jaksi poskakuje
Něco už jsem zkoušel, ale teďka mě už nenapadá co zkoušet dále..
Nejdříve jsem udělal kostry - k budíku je přitažená kostra lankem 1.5mm2, hnací agregáty jsou kostřeny celkem asi 33.5mm2, z toho samotná hlava je kostřena 11.5mm2. Pak fastony, u čidla je nový (pájený, ne krimpovaný) u budíku jsou všechny pěkne zcvaklé aby neměly vůli, a to i ty fastony ve svorkovnicích. Vodiče u 2. pojistky jsou dobře dotažené, pojistka je stará keramická, vůli nemá a přetížená taky není.
Už nevím čím by to mohlo být.. (tedy kromě budíku, ale to se mi moc nezdá)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.4.08, 19:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To může klidně dělat kolísání napětí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.4.08, 20:40 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
že by zase tuningová dioda ?
|
25.4.08, 20:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Dělalo to v podstatě to samé jak dříve s 42A altíkem po GO tak i s tou zcela novou 70A. Třeba u Rejpájdky se tohle neděje, a ta nemá vůbec nějaké extra moc kostry, v podstatě je zapojená origo.
Jo a tuningovou diodu nyní u 70A nemám.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.4.08, 20:42 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
a nemůžeš ten teploměr zkusit zapojit do Rejpájdky, jestli není špatný budík? Hledání chyby v instalaci bude jistě složitější.
|
25.4.08, 20:50 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Budíků jiných mám myslím minimálně 10-15 jiných, takže bych ho kdyžtak jen vyměnil. Chyba v elektoinstalaci netuším kde by mohla být právě.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.4.08, 20:51 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Tohle mě dělá rádio, když ho vypnu za chodu motoru tak display zhasne ale jsou na něm vidět slabě hodiny ale pokud se cokoliv pustí nebo vypne(ventilátor motoru, vent. topení, světla nebo jen zpátečky) tak ty hodiny na tom rádiu zablikaj do jasného svitu jako když rádio běží.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.4.08, 21:02 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Když jsem vloni uvařil těsnění pod hlavou u Å, tak po výměně se mi nezdál teploměr - ukazoval jen 70°C
Termostat byl nový a fungoval správně a pak jsem zjistil, že když vypnu světla, tak teploměr ukazuje cca 80°C...
Postupem času se to uklidnilo a teploměr ukazoval normálně, takže si myslím (dohad), že ten budík se musel vzpamatovat z šoku, kdy ukazoval přes 120°C...
Neuvařil jsi to někdy v poslední době?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
26.4.08, 08:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Neuvařil jsem to nikdy, Pastelka se mnou nezná vyšší teplotu než 90°C za celou dobu co je v Plzni
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.4.08, 08:56 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Ukostření mototu skoro bych za to dal ruku do ohně.
|
26.4.08, 11:37 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Kdysi jsem měl problém, který mi to připomělo. Měl jsem skrytý vypínač, který vypínal prakticky celý přívod šťávy. Spoj mezi kabelem a vypínačem se uvolnil a při zapnutí blinkrů to dělalo podobné psí kusy. Takže bych omrknul přechodové odpory.
PS: To jsou ty vaše tuningové diody a tuningové alternátory...
|
26.4.08, 11:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale prd zase s těma tuningovejma věcma od elektriky Tuningová dioda je dobrá, a tenhle altík není tuningový vůbec
Ta kostra motoru je nepravděpodobnější, ale kde proboha mohl být ten přechoďák?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.4.08, 17:32 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Na kostřícím pásku....dělá to každá druhá 120ka, některá víc, některá míň. Končí to tím že máš pořád vybitou baterku i když na ní naměříš potřebné napětí.
|
26.4.08, 20:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale ta kostra pro motor není jen ten pásek.. Má to celkem 5 kabelů na kostru motoru.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.4.08, 20:22 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Tak si proměř úbytek napětí mezi motorem a kastlí. A pak mrkni do skříně, třeba tam najdeš kostru.
|
26.4.08, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|