|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
epto
Příspěvky: 123
|
Ako vam to "taha"?
Zdarvim.
Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu.
Mam 50kw, BMM.
Zrychluje vam to tak isto?
Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.
_________________ Favorit Black Line, 50kW, r.94
|
8.9.06, 09:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, mě se někde v těchto otáčkách otevírá druhá komora karburátoru, to je potom vír v nádrži...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
8.9.06, 10:42 |
|
|
Thor7
Příspěvky: 79 Bydliště: Lounsko
|
Mám taky takovou zkušenost
Jen s drobnou odchylkou - motor BMM 40kW, hranice otáček cca 3700-3800
_________________ Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´
|
8.9.06, 11:33 |
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
Tak mám 46kW z roku 90 a zkušenost mám podobnou...je to takovej okamžik, kdy to najednou docela solidně jakoby vystřelí vpřed... / vystřelí je pouze v pomyslných uvozovkách prosím ) / Akorát si nejsem jistej těma otáčkama, mám pocit, že mi to dělá o něco dřív...ale přesně ti to neřeknu, dám si na to příště pozor, budu to sledovat. Neviděl bych to jako nějakou chybu... a pokud, tak to asi dělá většina Fa...
Měj se...
|
8.9.06, 16:40 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Ako vam to "taha"?
epto píše: Zdarvim. Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu. Mam 50kw, BMM. Zrychluje vam to tak isto? Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.
Teoreticky by se to melo chovat podle grafu krouticiho momentu, teda nastup nekde kolem 3000 ot, jak u ktereho motoru. Posun maximalniho tocivyho momentu obecne byva u motoru vyladenych na zvyseny vykon. Urcite to muze delat RJ, ale taky vackovka nebo snizena hlava, treba pokud ji nekdo rovnal. Je to ale fakt teorie. U BMM bych ostrej nastup povazoval spis za dusledek nejaky nepresnosti, napriklad muzou bejt divny svicky nebo neco pricpanyho a podle toho se "rozstelovala" ridici jednotka. Jestli to projde takhle emisema, tak bych to neresil.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.9.06, 17:57 |
|
|
Jirka
Příspěvky: 36 Bydliště: Praha
|
Re: Ako vam to "taha"?
epto píše: Zdarvim. Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu. Mam 50kw, BMM. Zrychluje vam to tak isto? Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.
Taky mi to jezdí
_________________ Forman 1994 GLXi 50 kW stříkačka
Felicia Combi LXi 50 kW, MYSTERY, zelenožlutá metalíza
|
8.9.06, 20:07 |
|
|
Larry
Příspěvky: 8 Bydliště: Hrabovka (Trencin)
|
Mam BMM 50 kW a chova sa to presne tak isto je to uplne normalne je to preto lebo v tychto otackach dosahuje motor max krutiaci moment. Je to uplne normalne. Ak by sa vam teoreticky podarilo udrzat motor v tychto otacka dosahujete maximum z motora pozor vsak na spotrebu ))
_________________ FORMAN 136 GLXi Solitaire
|
5.10.06, 15:37 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
mne sa filcka sprava podobne (mpi), ale ci je to normalne neviem, ma na konte viac ako 240tis. km Dnes som prave nad tym prave uvazoval, ci by vymene injektorov to netahalo tak pekne od 1500ot.
PS; Ak sa pamatam dobre, podla grafu mam mat max. tociaci moment pri 2750ot. a favorit pri 3000ot.
kwik
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.10.06, 20:50 |
|
|
Larry
Příspěvky: 8 Bydliště: Hrabovka (Trencin)
|
Pri felicii MPI je to ine pretoze ta ma polozeny max krutiaci moment niekde okolo 2500 az 3000.
Najlepsie je pozriet si knihu v knihkupectve neviem presne ako sa vola ale su v nej obsiahnute vsetky nastavovacie hodnoty pre auta skoda od 110 az po octaviu. A okrem ineho su tam aj grafy spotreby a vykonu. Tento graf je dobre poznat pretoze sa da z neho vycitat ake otacky treba udrziavat pri ustalenej jazde aby sme dosahovali co najnizsiu spotrebu.
_________________ FORMAN 136 GLXi Solitaire
|
11.10.06, 08:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|