Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 03:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Ako vam to "taha"? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 123
Příspěvek Ako vam to "taha"?
Zdarvim.
Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu.
Mam 50kw, BMM.
Zrychluje vam to tak isto?
Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.

_________________
Favorit Black Line, 50kW, r.94


8.9.06, 09:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, mě se někde v těchto otáčkách otevírá druhá komora karburátoru, to je potom vír v nádrži... :twisted:

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


8.9.06, 10:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Bydliště: Lounsko
Příspěvek 
Mám taky takovou zkušenost :lol:
Jen s drobnou odchylkou - motor BMM 40kW, hranice otáček cca 3700-3800

_________________
Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´


8.9.06, 11:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak mám 46kW z roku 90 a zkušenost mám podobnou...je to takovej okamžik, kdy to najednou docela solidně jakoby vystřelí vpřed... / vystřelí je pouze v pomyslných uvozovkách prosím ;-)) / Akorát si nejsem jistej těma otáčkama, mám pocit, že mi to dělá o něco dřív...ale přesně ti to neřeknu, dám si na to příště pozor, budu to sledovat. Neviděl bych to jako nějakou chybu... a pokud, tak to asi dělá většina Fa... :-)

Měj se...


8.9.06, 16:40
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Ako vam to "taha"?
epto píše:
Zdarvim.
Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu.
Mam 50kw, BMM.
Zrychluje vam to tak isto?
Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.

Teoreticky by se to melo chovat podle grafu krouticiho momentu, teda nastup nekde kolem 3000 ot, jak u ktereho motoru. Posun maximalniho tocivyho momentu obecne byva u motoru vyladenych na zvyseny vykon. Urcite to muze delat RJ, ale taky vackovka nebo snizena hlava, treba pokud ji nekdo rovnal. Je to ale fakt teorie. U BMM bych ostrej nastup povazoval spis za dusledek nejaky nepresnosti, napriklad muzou bejt divny svicky nebo neco pricpanyho a podle toho se "rozstelovala" ridici jednotka. Jestli to projde takhle emisema, tak bych to neresil.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


8.9.06, 17:57
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 36
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Ako vam to "taha"?
epto píše:
Zdarvim.
Pri zrychloani na plny plyn som si vsimol, ze ked motor prekroci 3500 ot./min. tak sa vykon prudko zvysi. tormalne je to citit ( na 3 prevodovom stupni ) ako autom trochu trhne a zrychlenie je vacsie. Na dvojke je to citit este viac, na 4 uz len trochu.
Mam 50kw, BMM.
Zrychluje vam to tak isto?
Napadlo ma ci nieje preprogramovana riadiaca jednotka. Do 3500 na spotrebu nad 3500 na vykon.



Taky mi to jezdí :)

_________________
Forman 1994 GLXi 50 kW stříkačka :-)

Felicia Combi LXi 50 kW, MYSTERY, zelenožlutá metalíza


8.9.06, 20:07
Profil

Příspěvky: 8
Bydliště: Hrabovka (Trencin)
Příspěvek 
Mam BMM 50 kW a chova sa to presne tak isto je to uplne normalne je to preto lebo v tychto otackach dosahuje motor max krutiaci moment. Je to uplne normalne. Ak by sa vam teoreticky podarilo udrzat motor v tychto otacka dosahujete maximum z motora pozor vsak na spotrebu :o))

_________________
FORMAN 136 GLXi Solitaire


5.10.06, 15:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
mne sa filcka sprava podobne (mpi), ale ci je to normalne neviem, ma na konte viac ako 240tis. km :lol: Dnes som prave nad tym prave uvazoval, ci by vymene injektorov to netahalo tak pekne od 1500ot. :idea:
PS; Ak sa pamatam dobre, podla grafu mam mat max. tociaci moment pri 2750ot. a favorit pri 3000ot.
kwik

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


10.10.06, 20:50
Profil

Příspěvky: 8
Bydliště: Hrabovka (Trencin)
Příspěvek 
Pri felicii MPI je to ine pretoze ta ma polozeny max krutiaci moment niekde okolo 2500 az 3000.
Najlepsie je pozriet si knihu v knihkupectve neviem presne ako sa vola ale su v nej obsiahnute vsetky nastavovacie hodnoty pre auta skoda od 110 az po octaviu. A okrem ineho su tam aj grafy spotreby a vykonu. Tento graf je dobre poznat pretoze sa da z neho vycitat ake otacky treba udrziavat pri ustalenej jazde aby sme dosahovali co najnizsiu spotrebu.

_________________
FORMAN 136 GLXi Solitaire


11.10.06, 08:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz