Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 22:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 felicia MPi 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek felicia MPi
Koupil jsem si Felici MPi nepojízdnou nešla nastartovat, byla i v autorizovaném servisu škoda, kde vyúčtovali 11.000 Kč a doporučili vozidlo vyřadit z provozu. Neházela jiskru a nedávkovala palivo na přístroji Vag nehlásila žádné závady. Přehodil jsem všechny čidla všetně řídící jednotky, řídící jednotka komunikovala s imobilizérem, přeměřil jsem i všechny piny na skartu z vozidla do kabeláže motoru a to i pod zátěží 10 A, pak jsem přehodil i celou kabeláž v motoru a nic. Přijel jsem s další pojízdnou MPi a přehpdil z ní všechno kabeláž, klapku, čidla, řídící jednotku a nic. Napadl mě už jen setrvák, vyšrouboval jsem hellův snímač, natočil setrvák výřezem do otvoru a dotýkal se ho malíčkem, pak jsem našrouboval snímač a auto jezdí, moje žena tvrdí že mám zlaté ruce
mám je jen pořád špinavé, víte někdo jak snímač otáček funguje, zda je ukostřen a soustavným přehazováním jsem obnovil kostru, vím že je v pinu plus, mínus a signál a kostření asi nemá, jak funguje setrvák co je ve výřezu, jsou tam nějaké magnety nebo jaký jde impuls na snímač? Zkuste někdo záhadu vyřešit vozidlo stálo skoro rok miloš


11.9.06, 06:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
proste a jednoduse blbne snimac otacek no - nevim jakto ze to ty pitomce v servise nenaúpadlo - to je to prvni po cem pujdu kdyz mi to nejede.

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


11.9.06, 16:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ten snímač otáček v servisu měnili a já dvakrát ze zoufalství a pak ještě z té další feldy všechno čidla,kabeláž,klapku,lištu řídící jednotku zůstal jen holý motor a ten můj nejel, přitom jsem čidla ani nerozpojoval, vytáhl jsem to vcelku jin skart za nádobkou s aktivním uhlí a kostru na podběhu a nic, já už fakt veřím tomu že jak jsem se dotknul malíčkem toho setrváku, tak ožil, proto hledám informaci jak pracuje snímač otáček v závislosti k setrváku, prostě když z funkčního motoru předěláš všechno aniž bys cokoliv rozpojoval, přispůsobíš ŘJ imobilizeru, závady O a nic tak to je na odvoz do léčebny a nepředělal jsem jen setrvák, tak tam hledám nějakou chybu, když auto chytlo, tak to bylo zase vše původní, jak jsem to koupil nestartovalo a pak ten malíček na setrvák a pořád to jezdí, před hodinou to přijelo z ostravy miloš


11.9.06, 17:42
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Ahoj Miloši.Poslal jsem ti mail.-a jinak,manžalka má pravdu". čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


11.9.06, 21:25
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ještě co mi napadlo, tak jsem začínal start z místa kdy byl výřez na setrváku naproti snímače otáček, zda se to mohlo nějak aktivovat, nebo nakomunikovat, veškeré úsilí jsem soustředil na to, abych zjistil závadu a zůstala mi záhada miloš


12.9.06, 07:35
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz