Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
zdravím tak tu zase prudím na mojí číze co má tohle zapalko obyčejný to stím relátkem na buku akorát s emi nějak totálně zasukovala elektrika kam má přijít zapojit kontrolka dobýjení prosím? díky předem! Zdenda


Dobíjení je Í Šemik :wink: by to jiste napsal ale neni tu tak to pise Matthes

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


26.5.08, 20:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
Relátko je přímo v dynamu nebo bokem? Čízy ho právě měly vedle, tam se to zapojovalo mezi 2 kontakty na relátku, bohužel už si nevzpomenu které, to bys musel vyzkoušet.


26.5.08, 21:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
cyz píše:
Relátko je přímo v dynamu nebo bokem? Čízy ho právě měly vedle, tam se to zapojovalo mezi 2 kontakty na relátku, bohužel už si nevzpomenu které, to bys musel vyzkoušet.
no to je to samý jak na tý panelce dynamo jo díky nebyl jsme si jistý jeden drát je silnější co vede do zapalování a ten druhej bude aisk na kontrolku už mi to aisk cvaklo díky!

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


26.5.08, 21:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
http://www.jawamania.info/technika/deta ... techid=151
neříkej že to tam není... :lol: ...musí tam byt celý schéma... :wink:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.5.08, 21:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
Je možné že plácám blbosti, elektriku na motorce jsem dělal naposledy když mi bylo 17, ale ke kontrolce dobíjení by měly jít 2 dráty. Pokud k ní zavedeš jenom jeden a druhý ukostříš tak ti bude svítit pokud to bude dobíjet.


26.5.08, 21:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
cyz píše:
Je možné že plácám blbosti, elektriku na motorce jsem dělal naposledy když mi bylo 17, ale ke kontrolce dobíjení by měly jít 2 dráty. Pokud k ní zavedeš jenom jeden a druhý ukostříš tak ti bude svítit pokud to bude dobíjet.

Jj, myslim že z D na relátku přes žárovku do 54řky na bošáku, ale jistej si nejsem, sám má uhera a kámošovi sem minulý léto všecko vyškubal a nacpal tam VAPE...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.5.08, 21:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: zapalování Jawa 45W kam zapojit kontrolku dobýjení?
Taky bych řekl že to bylo D. Z dynama k žárovce bude jenom jeden drátek, to bude ten tenčí.....


26.5.08, 21:56
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
To máš jednoduchý z dynama, myslím že kontakt 61, no prostě na zapalování máš 3 kontakkty, pokud se nepletu 1 jde na cívku, 51 na baterku(dobíjení, jde přes spínačku) a 61 kontrolka dobíjení z tama vedeš drát ka kontorlce a tu pak ještě ukostříš, když svítí, tak dobíjí, stačí?

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


26.5.08, 22:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Veteranista píše:
To máš jednoduchý z dynama, myslím že kontakt 61, no prostě na zapalování máš 3 kontakkty, pokud se nepletu 1 jde na cívku, 51 na baterku(dobíjení, jde přes spínačku) a 61 kontrolka dobíjení z tama vedeš drát ka kontorlce a tu pak ještě ukostříš, když svítí, tak dobíjí, stačí?
já mám jenom dva zatím díky za reakce už jdu chrnět zítra to nějak proberu a vyzkouším

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


26.5.08, 22:27
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
Nevim řesně jakej máš typ, ale typnul bych, že buď
455 schéma tady

Obrázek

nebo 455/05

Obrázek

Kdyžtak napiš typ zapalování nebo alespoň vyfoť a můžeme řešit dál, tak mě ještě napadá teď jak to píšu, není ten 3 kontakt ulomenej nebo tak něco, je to přece jenom v celkem křehkým bakelitu, ale to jen tak typuju takzveně jakšlamyšlenkadohlavy

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


27.5.08, 05:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
:shock: :shock: :shock: Můžeš mi říct proč by kontrolka dobíjení měla být kostřená přes spínač neutrálu a proč na kontrolku neustrálu vede z obou stran + který je natvrdo propojený mezi kontakty 54 a 61?


27.5.08, 07:35
Profil ICQ

Příspěvky: 288
Bydliště: Pardubický kraj
Příspěvek 
Využil bych tohoto téma. Mám taky ČZ 250 dvouválec. A asi 2x se mě stalo, že si jedu a třeba dojíždím do křižovatky a najednou se motor zastaví. Kontrolka dobíjení nesvítí, tak jsem si myslel, že vypat nějaký drátek, tak jsem to proměřil od baterky, až k regulátoru a pod napětím to bylo, ale přesto to nešlo. Při roztlačování se začla kontrolka rozsvěcet a pak to chytlo, když jsem motor vypnul hned tak v pohodě a když jsem motor vypnul po 30km taky v pohodě. Je to takový nevyzpytatelný. Nemohl by mě někdo poradit v čem je problém? Je tam takový regulátor podobný jako je ve škodovce 100 (takový hliníkový obdélník a uprostřed je šroub).
Dráty jsem proměřoval kontroloval jestli není nějaký na upadnutí, ale nikde nic. Mohlo by to být v tom regulátoru?
Díky.

_________________
Favorit 135L rok výroby 1991.


27.5.08, 09:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
p20k píše:
Využil bych tohoto téma. Mám taky ČZ 250 dvouválec. A asi 2x se mě stalo, že si jedu a třeba dojíždím do křižovatky a najednou se motor zastaví. Kontrolka dobíjení nesvítí, tak jsem si myslel, že vypat nějaký drátek, tak jsem to proměřil od baterky, až k regulátoru a pod napětím to bylo, ale přesto to nešlo. Při roztlačování se začla kontrolka rozsvěcet a pak to chytlo, když jsem motor vypnul hned tak v pohodě a když jsem motor vypnul po 30km taky v pohodě. Je to takový nevyzpytatelný. Nemohl by mě někdo poradit v čem je problém? Je tam takový regulátor podobný jako je ve škodovce 100 (takový hliníkový obdélník a uprostřed je šroub).
Dráty jsem proměřoval kontroloval jestli není nějaký na upadnutí, ale nikde nic. Mohlo by to být v tom regulátoru?
Díky.
a nakopnou ti jd enebo jen na roztláčení něco podobnýho mi dělala ruplá pojitka :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


27.5.08, 09:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Veteranista píše:
Nevim řesně jakej máš typ, ale typnul bych, že buď.....................

Kdyžtak napiš typ zapalování nebo alespoň vyfoť a můžeme řešit dál, tak mě ještě napadá teď jak to píšu, není ten 3 kontakt ulomenej nebo tak něco, je to přece jenom v celkem křehkým bakelitu, ale to jen tak typuju takzveně jakšlamyšlenkadohlavy
jo sory nenapadlo mě že se i jako kontakt počítá kladívko od kterýho vede drát na indukčku :oops: zkusím to nějak podle tých schémat ty jsem docela potřeboval díky'!

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


27.5.08, 09:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
škodař píše:
Veteranista píše:
Nevim řesně jakej máš typ, ale typnul bych, že buď.....................

Kdyžtak napiš typ zapalování nebo alespoň vyfoť a můžeme řešit dál, tak mě ještě napadá teď jak to píšu, není ten 3 kontakt ulomenej nebo tak něco, je to přece jenom v celkem křehkým bakelitu, ale to jen tak typuju takzveně jakšlamyšlenkadohlavy
jo sory nenapadlo mě že se i jako kontakt počítá kladívko od kterýho vede drát na indukčku :oops: zkusím to nějak podle tých schémat ty jsem docela potřeboval díky'!

Jestli máš krabicový relé tak kontrolku pověs mezi D na relé a 54 na bošáku. Jestli máš relé na zapalku tak mezi 61 a 54. ale to poslední schémátko jak sem se koukal je nějaký divný...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


27.5.08, 09:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz