DRYVERuv Silver Line COMBI
Tak sem se nějak rozkejval a zaparkuji taky zde v garaži
Původ auta:
Auto je poskladane ze 2 bouranych a 1 ohořelého auta
celkove ze 3 aut.
Je to skladane nekdy v roce 1993. Byla provedena kvalitni antikorozni uprava, takze az na par mist je naprosto zdrave
Teda pred zhruba 2 lety byly vymeneny vsechy 4 dvere i kdyz nebyly v nejakem hroznem stavu. Proste klasika byly rozky trochu nahnile ale nic neopravitelneho. Ovsem mel sem prilezitost koupit uplne nove dvere druhou jakost za par penez, tak sem je vzal a nechal nastrikat a namontil na karu. Od te doby me ale chybi cast nelepky silver line
Samozrejmosti je centralni zamykani v zakladni vybave + asi dobovy alarm AVITAL
Interier:
Interier byl hnedy, ale z te lepsi vybavy, jen palubka uz byla cerna z jednoho auta z tech 3. Pred rokem sem vrakoval formana a mel komplet cerny interier, tak se hnedy vyhodil a v aute se mi zabydlel cerny
Do interieru se mi jeste napodzim zabydlelo topeni z feldy. Topi to o hoodne lip a vypada to taky lepe. Jenom doporucuji tuhle zamenu.
Kdzy uz jsem delal inovaci z feldy, tak sem prikuupil i el. ovladana zrcatka z feldy s vyhrivanim. Byly zelene barvy, tak sem je obrousil a doma sem si je nalakoval sprejem co jsem mel z drivejska na mensi opravy.
Motor:
Motor uz mam taky druhy. Ten puvodni je nekde asi u toho ukecaneho moderatora co tu vsechno usmernuje aby TW fungoval jak ma.
K vymene motoru sem byl prinucen z duvodu zapecenych pistnich krouzku (teda aspon myslim nerozebiral sem ho). Kdyz sem vymenil olej tak sem mohl ujet tak 50 km a uz sem mel 2cm nas ryskou (benzinu). Zkousel sem davat druhej karebc+ vymena oleje = zadna zmena. Druha AC pumpa + vymena oleje = zadna zmena. Ty krouzky sem zapkel nejspis tim, ze jsem dlouhodbe jezdil na mix benzinu a nafty. (tohle palivo bylo zdarma od benzinek kdyz nekteri jedinci natankovali do benzinaku naftu ci naopak) Forman na to jezdil aspon 2 roky
Ted uz mam hlavu z MPI v brusirne na snizeni o 1mm, vylesteni kanalku, vylesteni a zvetseni saciho potrubi a to cele bude slicovano
Cely motorovy prostor je odhlucnen odhlucnovaci nalepovaci sadou izolace
Brzdy:
Jediny problem je asi s brzdama. Abych zabrzdil, tak musim vyvijet trochu vetsi tlak na pedal. Posilovac sem dal jiny a nic. No rekl sem si ze mohl byt taky spatny,tak sem tam frkl jeste jinej (z auta o kterem sem vedel ze brzilo 100% a mel sem moznost si ho vyzkouset) Ovsem zase zadna zmena. Nedavno sem mel sundane kolo a sundal sem i brzdy. Kotouc byl uplne hladkej a desticky taky vylestene. Asi maly soucinitel treni a pak to hoovno brzdi. Desky sem vzal na hrubym smirku a kotouc sem celej poskrabal flexou s tim kotoucem co je na nem smirek. Pak sem chvilku premyslel a rikam si ze nemam stejne co ztratit tak sem udelal do kotouce flexou drazky z obou stran a do desek sem taky pilkou udelal par drazek. Zezacatku to strasne hucelo pri brzdeni, ale brzdilo o hodne lip. Te uz si to zas sedlo a je to o trochu lepsi nez pred drazkam.
Kola:
Kola byly taky v hroznym stavu
jezdene nepretrzite (jaro/leto/podzim/zima) cca 10 roku a ta sul se na nich bohuzel podepsala. Takze nechal sem si je opiskovat a dat do stribrneho komaxitu. Ted uz vypadaji konecne k svetu
Pod kolama mam podlozky - v predu 20mm v zadu 15mm
:lol
Audio:
Radio mam Kenwood -
http://www.autoradia.sk/buxus/images/pr ... 35_v1.jpeg
repraky v predu nejake 17ky Alpiny
v zadu nejake 17ky s napisem NOKIA
v drevenem boxu