Studený starty jsou na sucho - nemaže
Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vít píše: mě tenkrát někdo radil olejový čerpadlo, že tam běhá nějaká kulička, která si někam musí sednout, a že se stane, že se udělá otřep a pak to blbne, jak to nedolehne... víc ti k tomu nepovím, protože to neznám
No redukcni ventil v sacim kosi Staci vyndat gulicku vyfoukat, zkontrolovat dosedaci plochu a kulatost kulicky
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.6.08, 15:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo, to je redukční ventil v sacím koši.
To je vážně špatný když se zanese a kulička nedoléhá do sedla a olej to pořád pouští pryč a nemá to tlak Ale kdyby ten byl takhle nedolehlý, muselo by to špatně mazat i na ohřátý volnoběh kdy je olej daleko řidší
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.6.08, 15:55 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
FerdikF píše: Tak Vítek to vyřešil novým filtrem, mě to nepomohlo. Můj motor má min 150tis, spíš víc. Dělá to i teď za tepla, stačí tak 3-4hodinky stát. Otáčky po startu mám i 2000 a dělá to tak kolem 3 vteřin. Olej 15w-40 teď je na něm asi 7000 km.
Hm bylo auto nekdy na generalce? Mas uz najeto slusne km muze byt dost vybehany. Olej mas dobrej (predpokladam ze API je v norme) koukam ze ho menis v dobrych intervalech... Pri jizde vse OK? Jeste me napada ze by v tom mohly figurovat svicky kontrolovals je?
_________________ VAZ 2109
|
8.6.08, 16:00 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
FerdikF píše: Tak Vítek to vyřešil novým filtrem, mě to nepomohlo. Můj motor má min 150tis, spíš víc. Dělá to i teď za tepla, stačí tak 3-4hodinky stát. Otáčky po startu mám i 2000 a dělá to tak kolem 3 vteřin. Olej 15w-40 teď je na něm asi 7000 km.
mne to robi presne to iste a presne za tych istych podmienok
pred vymenou hlavy to startovalo takto http://www.youtube.com/watch?v=jg9uzHmWpSw
takze si myslim ze to kluka ani nic podobneho byt nemoze... (sice sme vyberali piesty aj cerpadlo ale boli ok...)
pocas jazdy to maze uplne ok, blbne to ked sa olej zohreje a auto stoji tak 3-4 hodinky ako si pisal, potom to rachoti 3 sekundy, zhasne kontrolka a maze OK
takze to vidim na olejove cerpadlo alebo tu kulicku ci co
ten filter som chcel vymenit ale vdaka nasej vy*ebanej skole som mal 4 skusky za tyzden a domov som sa dostal v piatok o osmej, pricom teraz idem zas do BA... proste nemam kedy kupit nic co potrebujem pac je to furt ked mam cas zavrete
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
8.6.08, 16:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
toto mne vyriešila výmena ojničných ložísk... mazanie, štarty v poriadku, voda, olej sa nestráca, a ťah má výborný tak to neriešim... a už má 200tis za sebou, keď som to menil, motor zvnútra krásne čistučký, žiaden náznak mazutu, alebo nejakých usadenín...
cca pred 10tis km po prehriati mi na voľnobeh breblikávala kotrolka, to vyriešila výmena filtra v polovici výmenného intervalu, pred tým (cca 2000km) som menil tie 136kové piesty na ktorých kolo trocha karbónu. od vtedy mám už další interval výmeny a niečo cez 5000km po výmene oleja, olej mi klesol o 2mm, ale kontrolka ani po dôkladnom prehriati motora už nerozsvieti*.
kto to prvý pochopí má na zraze u mňa pivo
* Oprava
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
Naposledy upravil michalkatka dne 8.6.08, 16:36, celkově upraveno 1
|
8.6.08, 16:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
michalkatka píše: ...kontrolka ani po dôkladnom prehriati motora už nezhasne... kto to prvý pochopí má na zraze u mňa pivo
Tak já pivo nevyhrávám, tu větu nechápu.. To jako že ti stále svítí mazání? no ale to asi ne
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.6.08, 16:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: michalkatka píše: ...kontrolka ani po dôkladnom prehriati motora už nezhasne... kto to prvý pochopí má na zraze u mňa pivo Tak já pivo nevyhrávám, tu větu nechápu.. To jako že ti stále svítí mazání? no ale to asi ne
áno, áno nerozsvieti
pred výmenou filtra po tej výmene piestov mi po dôkladnom prehriatí motora (keď som mu dlhodobejšie dal trocha do tela) kontrolka mazania na voľnobeh preblikávala.... vtedy som čistil, menil čidlo a prestalo to až po výmene filtra...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.6.08, 16:34 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
[quote="michalkatka"]toto mne vyriešila výmena ojničných ložísk...
Myslim ze neco takoveho bude muset provest i kolega (sakra zapomel jsem nick, ten co tu ma problem s tim startem)
_________________ VAZ 2109
|
8.6.08, 16:41 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
jak je výměna těch ložisek náročná ? vlezu pod auto a udělám, nebo je potřeba něco speciálního ? třeba vyndat motor nebo extra vercjak ?
|
8.6.08, 16:42 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
rozebrat motor
_________________ VAZ 2109
|
8.6.08, 16:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Na ložiska musí motor ven, a pak z něho vyndat kliku.
Nářadí žádné speciální, golu, šroubováky, momenťák Možná by ale bylo dobré nechat na klice udělat výbrus
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.6.08, 16:52 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
takže to v mém příapdě znamená nechat si to udělat... až to bude potřeba, snad ale nebude
|
8.6.08, 16:54 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
tady jsem ti nasel navod at to nemusime rozepisovat
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=444
_________________ VAZ 2109
|
8.6.08, 16:56 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
už první věta jako by říkala "Nešahej na to! " ale dík
|
8.6.08, 17:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na ojničné ložiská motor netreba dávať motor von, treba zhodiť dole vaňu, povoliť spodnú časť ojnice, staré ložisko von, nové nasadiť, spodnú časť ojnice nazad, zatiahnúť predpísaným momentom a ideš na ďaľšiu ojnicu.
iné je ak chceš meniť aj hlavné ložiká...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.6.08, 18:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|