Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Nedrží sitič felice MPI 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Hmm skusim ty čidla dik za rady

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


22.6.08, 20:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
MPI samozřejmě žádný sytič nemá. Bimetal také ne. Klapku nastavuje řídící jednotka. Setkal jsem se s podobným problémem a příčinou byla špinavá klapka, která se zřejmě zadrhla a jednotka s ní nemohla hýbat jak chtěla. Po vyčištění se problém už nevyskytuje.

Takže doporučuju vyčistit klapku a to pořádně, zkontrolovat zapojení všech kabelů ke klapce a čistotu kontaktů. Po montáži a nastartování (+zahřátí) doporučuji kontrolu funkčnosti serva, přidat plyn a vytočit motor do cca 3000, pustit plyn a sledovat klapku, jakmile otáčky klesnou na volnoběžné, musí servo pohnout mechanismem klapky. Mechanismus je vidět z levé strany (když stojím před motorem).


22.6.08, 20:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
fatal píše:
MPI samozřejmě žádný sytič nemá. Bimetal také ne. Klapku nastavuje řídící jednotka. Setkal jsem se s podobným problémem a příčinou byla špinavá klapka, která se zřejmě zadrhla a jednotka s ní nemohla hýbat jak chtěla. Po vyčištění se problém už nevyskytuje.

Takže doporučuju vyčistit klapku a to pořádně, zkontrolovat zapojení všech kabelů ke klapce a čistotu kontaktů. Po montáži a nastartování (+zahřátí) doporučuji kontrolu funkčnosti serva, přidat plyn a vytočit motor do cca 3000, pustit plyn a sledovat klapku, jakmile otáčky klesnou na volnoběžné, musí servo pohnout mechanismem klapky. Mechanismus je vidět z levé strany (když stojím před motorem).
OK dik za typ

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


22.6.08, 20:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ta klapka to je základ demontovat a vyčistit na stříbro a zlato, hlavně kdo nemění olej ty klapky jsou zanesené děs a hrůza :D miloš


23.6.08, 06:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
ta klapka to je základ demontovat a vyčistit na stříbro a zlato, hlavně kdo nemění olej ty klapky jsou zanesené děs a hrůza :D miloš
A máte někdo odskoušeno čím tu klapku vyčistit nejlépe nebo staší techničík.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


23.6.08, 17:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Tak problém vyřešen :P dělal to jeden zoxidovanej kontakt v konektoru co je na sání za škrtící klapkou.

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


23.6.08, 18:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz