Autor |
Zpráva |
kohy
Příspěvky: 11 Bydliště: varnsdorf
|
litání otáčkoměru
rapid 130 lítá mi otáčkoměr při 2000 ot +-500-1000ot přitom motor běží pravidelně po go poradte čím to jinak vše ok
|
25.9.06, 05:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tohle naznačuje přícházející problém v zapalování
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.9.06, 18:27 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Neviděl bych to až tak kriticky, možná je jenom na odchodu otáčkoměr nebo kablíky k němu. U toho bych začal, protože takový rozdíl v otáčkách by se už projevil i na chodu motoru. Kámošce se to stává u Fa, ale s tím rozdílem že si někdy sednou otáčky až na nulu a chvíli neukazuje. A při zhasnutí motoru ukáže třeba 5000 a spadne dolů.
_________________ Mazda 323, červená
|
26.9.06, 12:05 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to nevim někdo už to tu řešil a asi 14 dní potom mu odešla cívka nebo něco v zapalování
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.9.06, 14:20 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Možný je všechno, ale otáčkoměr je řízený impulzy z cívky a kdyby cívka takhle blbě pálila, tak by auto skákalo jak koza. Spíš jestli ta cívka neodešla jako následek třeba zkratu v otáčkoměru. Ale jak říkám, možný je všechno.
Každopádně bych začal drátama, ty bych prověřil jako první, pak třeba zkusit jinou cívku.
_________________ Mazda 323, červená
|
26.9.06, 20:04 |
|
|
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
re
to maš normal čo chceš však nemaš nové auto a časom sa všetko rozlieta ak maš nový otačkomer tak potom bude niekde chyba
|
26.9.06, 20:09 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: re
mrpichanda píše: to maš normal čo chceš však nemaš nové auto a časom sa všetko rozlieta ak maš nový otačkomer tak potom bude niekde chyba
Nemyslím si že by to bylo způsobeno starým otáčkoměrem, ty z Palu jsou spolehlivé. Tipnul bych si na drát od cívky k otáčkoměru.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.9.06, 12:46 |
|
|
kohy
Příspěvky: 11 Bydliště: varnsdorf
|
už bez problemů
tak to byl rozělovač mel už velké vůle dalo se snim točit +-15 st a žadne změny nebyli po výměně to šlape v pohode a řekl bych že to daleko lepe táhne
|
27.9.06, 18:27 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: re
Šemik píše: mrpichanda píše: to maš normal čo chceš však nemaš nové auto a časom sa všetko rozlieta ak maš nový otačkomer tak potom bude niekde chyba Nemyslím si že by to bylo způsobeno starým otáčkoměrem, ty z Palu jsou spolehlivé. Tipnul bych si na drát od cívky k otáčkoměru.
Tak mne napadá, zda PAL dělal taky kulaté otáčkoměry, nebo jen ty hranaté (sdružená přístrojovka). Já mám dva kulaté a oba jsou z Polska, nebo odkud... (Mera Lumel)... a dávaly se do originálních československých přístrojovek s kulatými budíky
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
27.9.06, 20:36 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Určite ich robil aj PAL. Mal som v rukách tri. Jeden z užovky, myslím že r.79 bol PAL robený s tranzistormi, druhý kupovaný ako náhradný diel
v mototechne v 80-tych rokoch bol MERA-LUMEL, tiež tranzistorový a tretí z emka r.88 bol tiež PAL, ale už s integrovaným obvodom MAF 115.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
27.9.06, 21:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|