Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 21:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 Odlehčení BBM setrváku 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Viky píše:
Proc tady nevedeme diskuzi jako to udelat dobre?


Gemini píše:
zotrvak BMM, felda MPi, fabia sa odlahcuju odfrezovanim vnutornej casti medzi zavitmy co drzia pritlacak


25.6.08, 13:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
fatal píše:

Spousta novych informaci. :roll:

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


25.6.08, 13:24
Profil ICQ YIM
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Viky píše:
Spousta novych informaci. :roll:

8)


25.6.08, 13:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Gemini píše:
zotrvak BMM, felda MPi, fabia sa odlahcuju odfrezovanim vnutornej casti medzi zavitmy co drzia pritlacak

tak...to je přesně to, co sem chtěl vědět, ale už sem to našel na netu :D....díkes moc, jinak sem myslel, že na elektronice de odlehčit setrvák, ale ne jako na karbecovým motoru :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.6.08, 17:37
Profil ICQ

Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Odlehčení BBM setrváku
Zdravim vás pánové.. Musím říct, že jste mě docela pobavili rozvinutou diskuzí o setrvačníku a to jsem četl pouze polovinu příspěvků. :) Nejvíce mě baví názor, že setrvačník po odlehčení "sníží schopnost automobilu vyjet kopec".
Setrvačník je k motoru nutně přišroubován proto, aby opravdu od slova setrvávat došlo k zachování točivého pohybu klikové hřídele a tím k opakovanému sání, stlačování a vyfukování. Pokud nedojde k přehnanému odlehčení (motor by nebyl schopen volnoběžných otáček) tak se vnízkých otáčkách bude motor chovat nestabylně ( ano setrvačník nedodává optimální energii k přetočení), ale to se vše napraví vytočením motoru do vyšších otáček (jak jste se všichni zhodli).
Setrvačník je potřeba - při volnaběžném chodu motoru a při přeřazování.
Při trvalé jízdě na zvolený převodový stupeň např. 5tý je setrvačník jen další zátěží, která nám pouze zvyšuje spotřebu (hmotnost kterou sesebou táhnem). Proto nedojde a ani nemůže dojít knějaké nouzi nedostatku sešlápnutého plynu v kopci ba naopak. Tím, že náš milovaný motor dodá svou silou kinetiku vozu tak na oplátku otáčení kol ( somozdřejmě se zařazeným převodovým stupněm a s nevymáčklou spojkou) dodá potřebnou energiji k dotočení motoru pro opakování cyklu.


8.2.11, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Odlehčení BBM setrváku
to si sa zalgoval aby si robil mudreho na 3 roky starom topicu? :shock:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


8.2.11, 21:22
Profil

Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Odlehčení BBM setrváku
kdybych četl do konce a věděl, že je tak starej, tak se neobtěžuji.


8.2.11, 21:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Odlehčení BBM setrváku
fofon: To není nic nového...určitě nic co by si člověk nemohl přečíst v odborných publikacích o konstrukci a funkci motoru a jeho jednotlivých součástí. Jinak máme tu spoustu jiných, nezodpovězených a nevyřešených témat a hlavně problémů a závad. :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


8.2.11, 21:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz