Autor |
Zpráva |
Red Devil
Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
Motor se najednou prehreje
Dobrý den, mam takovy problem se svym rapidem 136. Pri jiizde se teplota drzi kolem 60 - 70 stupnu a z nicehi nic vyskoci na 120 a zacne varit. Poradil by mi nekdo cim to muze byt a co s tim mam delat. Spinac ventilatoru mam, ale ten moc nepomaha. Predem dekuji za rady. Tomas K.
|
28.9.06, 21:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Termostat?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.9.06, 21:28 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
vymněň si těsnění pod hlavou a budeš mít klid
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
28.9.06, 21:42 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Mozna naka nepatrna netesnost v systemu, kdyz voda po jizde chladne, nasaje se do potrubi vzduch a pak to dela bordel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.9.06, 22:05 |
|
|
Red Devil
Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
Termostat to neni, netesnost taky ne a na to tesneni se zitra podivam, ale kdyby to bylo tesneni, tak by se objevila voda v oleji, nebo olej ve vode a nebo by to bile kourilo a ani sedno s tehletech veci to nedela.
|
28.9.06, 22:24 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
To vůbec není podmínkou nějákej olej ve vodě i když ve většině případů ano stačí minymální trhlinka a už to vaří můžeš najet třeba 30km a nic a zničehonic to uvaříš a takhle dokola až se to protrhne uplně. Kurňa už jsem udělal snad 20 těsnění pod hlavou. Jak má škodovka najeto kolem 100 000km tak aotomaticky odchází těsnění. Těcnění stojí 80kč a práce tak na 2 hod. ani ne ja to mám za hoďku
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
29.9.06, 07:23 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Jo ještě jedna věc a když jsi to uvařil odvzdušnil jsi to? Jestli to nebylo jen zavzdušněný.
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
29.9.06, 07:31 |
|
|
Red Devil
Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
oki, tak ja to pristi tejden vymenim. A nevis kolika se utahuje hlava na favu ?? Mam doma momentak ale nemam prirucku a ze skoly si to uz nepamatuju. Jinak diky za rady a hned jak to dodelam tak se ozvu.
|
29.9.06, 10:02 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Red Devil píše: oki, tak ja to pristi tejden vymenim. A nevis kolika se utahuje hlava na favu ?? Mam doma momentak ale nemam prirucku a ze skoly si to uz nepamatuju. Jinak diky za rady a hned jak to dodelam tak se ozvu.
Nemáš náhodou LPG? Setkal sem se s tím, že když byl nekvalitní plyn, tak zamrzalo Lovato a nekolovala voda a uvařilo se to.
|
29.9.06, 10:16 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Red Devil píše: oki, tak ja to pristi tejden vymenim. A nevis kolika se utahuje hlava na favu ?? Mam doma momentak ale nemam prirucku a ze skoly si to uz nepamatuju. Jinak diky za rady a hned jak to dodelam tak se ozvu. Takže UTAHOVACÍ MOMENTY
Šrouby hlavy válců
1. stupeň__________17-20 Nm
2. stupeň__________dotáhnout o 90 stupňů
3. stupeň__________dotáhnout o dalších 90 stupňů
Matice hlavy válců___20-23 Nm
Matice krytu vahadel___2-3 Nm
mam to opsaný z knížky tak je to přesné je to na fávo
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
29.9.06, 10:39 |
|
|
tomkej
Příspěvky: 22 Bydliště: Havířov
|
Re: Motor se najednou prehreje
Dělalo mi to taky, pak prasklo těsnění pod hlavou a při sundávání hlavy nešly povolit prostřední tři šrouby u sacího a výfukového potrubí, no a ani nešly dotáhnout, tím pádem málo dotažená hlava( asi i předtím) . . . vyčistit díry na šrouby docela pakárna, ještě jsem projel závit závitníkem, jen závitník je o 5 mm kratší, než je díra na šroub, ale klešičkami se mi to horko těžko podařilo no a od té doby mám klid, už nevaří
|
2.10.06, 14:23 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
přehřívání Rapid 130
Zdarec, mam stejnej problém s mym Rapidem, když jedu v klidečku a nehonim to, tak chvíli dobrý, ale jinak mam teploměr synchronizován s otáčkoměrem Mam nový termostat i jeho těsnění, novou chladící kapalinu s Fridexem. Odvzdušnoval sem to 3x a vždy uvařil. Topení otevřený jak při jízdě tak při odvzdušňování a stojim z kopce zadkem, když přestanou časem bublinky tak to jedu projet a zase to samý. Už mám koupeny těsnění pro jistotu. Myslíte že mám taky jenom v tahu těsnění nebo i nedejbože palici ? Zatim díky a zdarec. Martin.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.12.06, 18:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Mozna hlava, mozna jenom tesneni pod ni (vydrzi tak necelejch 100 000) mozna termostat, jakmile se termostat jednou uvari, uz mu nelze na 100% verit
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.12.06, 18:21 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Když to vaří, tak je to buď těsnění pod hlavou, prasklá hlava, nebo malý přesah vložek. Ještě může být menší vrtule na pumpě.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.12.06, 19:14 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
přehřívání Rapid 130
Díky za odpovědi chlapy, už se s kámošema chystáme na to těsnění pod palicí. Tak pak napíšu jak to dopadlo. Zatim čus.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
23.12.06, 20:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|