|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
Karburátor SEDR 32
Nestříkal mi benzín od pumpičky akcelerátoru,a když sem při čištění vytáhl tu mosaznou trubičku(ze které to má stříkat) tak pod ní byla malá bílá kulička, tu sem vyndal a vše zase funguje. U karburátoru EDSR není, tak by mne zajímalo jestli to byla nějaká úprava, nebo proč tam vlastně je?
|
28.9.06, 18:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
že by spořič benzínu ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.9.06, 18:18 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Re: Karburátor SEDR 32
jackfree píše: Nestříkal mi benzín od pumpičky akcelerátoru,a když sem při čištění vytáhl tu mosaznou trubičku(ze které to má stříkat) tak pod ní byla malá bílá kulička, tu sem vyndal a vše zase funguje. U karburátoru EDSR není, tak by mne zajímalo jestli to byla nějaká úprava, nebo proč tam vlastně je?
Ta kulička slouží jako zpětnej ventil, když tam není, tak benzín nedrží ve sloupci a spadne zpátky do plovákové komory, asi máš ucpaný kanálky, nebo prasklou membránu, že to nepřetlačí váhu té kuličky, když ju tam nebudeš mít, tak ti pumpička stříkne až na 3-4 sešlápnutí.
|
28.9.06, 18:30 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
takže stačí pročistit ten kanálek co vede od té trubičky do prostoru pod membránou a případně vyměnit membránu, kuličku vrátit a mělo by to chodit?
|
28.9.06, 19:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jackfree píše: takže stačí pročistit ten kanálek co vede od té trubičky do prostoru pod membránou a případně vyměnit membránu, kuličku vrátit a mělo by to chodit?
Tak ako píšeš, možno by si mohol ešte aj vymeniť samotný injektor (mosadznú trubičku) - alebo ho len skús prefúknuť ústami, či je priechodzí (asi áno, keď ti to aj išlo).
Tá gulička je spätný ventil - ono to funguje nasledovne: stlačíš plyn, páka na karbeci zatlačí na memránu, tá vstrekne benzín (guličku vtedy nadvihne) Pri spätnom pohybe páky gulička spadne dolu (uzavrie ventil) a vtedy membrána nasaje benzín do priestoru komory injektora (pod membránu). Ono je tam ešte jedna gulička - ale kašli na nu, určite tam je. ešte, kým dáš guličku pod injektor, vyčisti sedielko, kam tá gulička dosadá (napr. vatovou tyčinkou na čistenie uší...)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.9.06, 20:40 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
jo ale musí tam být také ventil který zavře když memrána vytlačuje benzín při sešlápnutí pedálu. jako aby ten benzín šel z komory ejektoru do sání a ne zpět do plovákové komory, odkud se komora plní, že? nebo ne?
|
28.9.06, 21:37 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jackfree píše: jo ale musí tam být také ventil který zavře když memrána vytlačuje benzín při sešlápnutí pedálu. jako aby ten benzín šel z komory ejektoru do sání a ne zpět do plovákové komory, odkud se komora plní, že? nebo ne?
To je tá druhá gulička...
....pod touto skrutkou...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 1.10.06, 19:20, celkově upraveno 1
|
1.10.06, 11:44 |
|
|
jackfree
Příspěvky: 59 Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
|
tak semvyměnil membránu, vše vyčistil, kuličku vrátil, injektor přetěsnil a je to ok! tak moc díky
|
1.10.06, 12:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|